Sahrani w ArmA 2?

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Sahrani w ArmA 2?

Post autor: centurion_94 »

Ostatnio natknąłem się w sieci na ten filmik:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3Eq3USvlYEg[/youtube]
Czy Sahrani zawarte jest w Armie 2, czy po prostu gościu jakoś przekonwertował?
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Forrestal »

Wiekszosc addonow z ArmA1 dziala w ArmA2 bez wiekszych przerobek. Pewnie sobie skopiowal pliki .pbo do folderu z ArmA2 i hula na Sahrani :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Maćko »

Sahrani działa bez większych problemów. A co najlepsze i najważniejsze, u mnie działa o wiele lepiej wydajnościowo niż działała w jedynce, nie mam zacinek podczas wchodzeniu i przelotami nad miastami.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Mirage »

Forrestal pisze:Wiekszosc addonow z ArmA1 dziala w ArmA2 bez wiekszych przerobek. Pewnie sobie skopiowal pliki .pbo do folderu z ArmA2 i hula na Sahrani :)
Aż dziw, że addonmakerzy nie wydają zabardzo swoich nowych/starych dzieł pod A2. Z tego co natknąłem się na portalach, to chyba jedynie mieliśmy F16 (i kilka innych rzeczy). Nie mniej jednak jest to ogromna przewaga kiedy weźmiemy przejście z OFP na A1 oraz z A1 na A2. Doskonale pamiętamy jak długo trzeba było czekać na pierwsze narzędzia, a tym samym na konkretne addony, czy wyspy. Teraz niemal wszystko to co zostało do A1 wydane, działa też z A2. Mało tego, można tworzyć mnóstwo rzeczy dalej, bo są narzędzia ;)

A Sahrani sprawdzę przy najbliższej okazji, choć nie oszukujmy się - Czarnorusi to ona szczególnie nie dorównuje ;)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Forrestal »

Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: centurion_94 »

A co do Sahrani, to najlepszą przeróbką jest "Jungle Sahrani". Średnio udane klimaty północy przerabia na gorące lasy tropikalne - normalnie geniusz.... :rox
P.S.
Właśnie robię misje do tej wyspy i już jestem na trzeciej...
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Maćko »

Forrestal pisze:Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku ;)
Kegetys wydał już nowy plugin do fotoszopa obsługujący nowe tekstury ;)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Sahrani w ArmA 2?

Post autor: Forrestal »

Maćko pisze:
Forrestal pisze:Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku ;)
Kegetys wydał już nowy plugin do fotoszopa obsługujący nowe tekstury ;)
Niecalkiem, plugin potrafi odczytywac pliki PAA z kompresla LZO ale nie potrafi ich juz zapisywac.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: centurion_94 »

Wyliczyłem, że SAM LĄD w arma 1 ma ~36km2. A jak tam sprawa z Czarnorusią?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: SaS TrooP »

Jak to jest możliwe jeśli np. SaraLite jest kwadratem i sam jego bok mi wyszedł bodajże 8km, więc samo sahrani południowe ma 64km2. A N Sahrani jest większe, tak ze 2 razy?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: kondor »

@centurion_94: no to się pomyliłeś o kilkaset procent: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... light=size
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”