Sahrani w ArmA 2?
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Sahrani w ArmA 2?
Ostatnio natknąłem się w sieci na ten filmik:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3Eq3USvlYEg[/youtube]
Czy Sahrani zawarte jest w Armie 2, czy po prostu gościu jakoś przekonwertował?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3Eq3USvlYEg[/youtube]
Czy Sahrani zawarte jest w Armie 2, czy po prostu gościu jakoś przekonwertował?
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Sahrani w ArmA 2?
Wiekszosc addonow z ArmA1 dziala w ArmA2 bez wiekszych przerobek. Pewnie sobie skopiowal pliki .pbo do folderu z ArmA2 i hula na Sahrani
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Sahrani w ArmA 2?
Sahrani działa bez większych problemów. A co najlepsze i najważniejsze, u mnie działa o wiele lepiej wydajnościowo niż działała w jedynce, nie mam zacinek podczas wchodzeniu i przelotami nad miastami.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Re: Sahrani w ArmA 2?
Aż dziw, że addonmakerzy nie wydają zabardzo swoich nowych/starych dzieł pod A2. Z tego co natknąłem się na portalach, to chyba jedynie mieliśmy F16 (i kilka innych rzeczy). Nie mniej jednak jest to ogromna przewaga kiedy weźmiemy przejście z OFP na A1 oraz z A1 na A2. Doskonale pamiętamy jak długo trzeba było czekać na pierwsze narzędzia, a tym samym na konkretne addony, czy wyspy. Teraz niemal wszystko to co zostało do A1 wydane, działa też z A2. Mało tego, można tworzyć mnóstwo rzeczy dalej, bo są narzędziaForrestal pisze:Wiekszosc addonow z ArmA1 dziala w ArmA2 bez wiekszych przerobek. Pewnie sobie skopiowal pliki .pbo do folderu z ArmA2 i hula na Sahrani
A Sahrani sprawdzę przy najbliższej okazji, choć nie oszukujmy się - Czarnorusi to ona szczególnie nie dorównuje
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Sahrani w ArmA 2?
Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Sahrani w ArmA 2?
A co do Sahrani, to najlepszą przeróbką jest "Jungle Sahrani". Średnio udane klimaty północy przerabia na gorące lasy tropikalne - normalnie geniusz....
P.S.
Właśnie robię misje do tej wyspy i już jestem na trzeciej...
P.S.
Właśnie robię misje do tej wyspy i już jestem na trzeciej...
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Sahrani w ArmA 2?
Kegetys wydał już nowy plugin do fotoszopa obsługujący nowe teksturyForrestal pisze:Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Sahrani w ArmA 2?
Niecalkiem, plugin potrafi odczytywac pliki PAA z kompresla LZO ale nie potrafi ich juz zapisywac.Maćko pisze:Kegetys wydał już nowy plugin do fotoszopa obsługujący nowe teksturyForrestal pisze:Mirage, ale to nie jest tak ze sa narzedzie. BIS musi wydac chociazby nowa wersjie TexView, bo obecn nie odczytuje ani nie zapisuje nowego formatu tekstur (z kompresja). To taki najprostszy przyklad. Doszly nowe shadery ktorych obecnie addonmakerzy nie sa w stanie na swoich modelach stosowac bo tez nie ma narzedzi. Fajnie by bylo jakby BIS zdazyl wypuscic narzedzia jeszcze w tym roku
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Sahrani w ARMA 2?
Wyliczyłem, że SAM LĄD w arma 1 ma ~36km2. A jak tam sprawa z Czarnorusią?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Sahrani w ARMA 2?
Jak to jest możliwe jeśli np. SaraLite jest kwadratem i sam jego bok mi wyszedł bodajże 8km, więc samo sahrani południowe ma 64km2. A N Sahrani jest większe, tak ze 2 razy?
Re: Sahrani w ARMA 2?
@centurion_94: no to się pomyliłeś o kilkaset procent: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... light=size