[PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Pytania i porady na tematy techniczne związane z Arma2 oraz Arma2OA.

Moderator: Inkwizytor

Regulamin forum
Przed zadaniem pytania proszę się zastosować do niniejszych wskazówek:

1. Przeszukaj forum używając funkcji "Szukaj". Nowe wydania Arma mają wiele wspólnych cech z poprzednią wersją i jest wysoce prawdopodobne, że można posłużyć się analogią.
2. Sprawdź w dziale Pomoc Techniczna czy nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.
3. Tworząc nowy wątek wybierz podforum tematyczne adekwatne do problemu lub zapytania.
4. Tworząc nowy wątek nie wpisuj enigmatycznie nazwy tematu typu "Pytania", "Pilne", "Potrzebna pomoc"
5. W nazwie tematu wpisz coś konretnego, to czego dotyczy pytanie lub problem np.: "Jak zmienić na inny przycisk wybierania celu(domyślenie Tab)"
6. Nie zadawaj na raz wielu pytań w jednym temacie. Lepiej otworzyć kilka tematów, każdy na osobny problem. Ułatwi to śledzenie poszczególnych wątków, lepiej widać na co została udzielona odpowiedź.
7. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania poinformuj czy jest to dla ciebie satysfakcjonujące i pomocne.
8. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania podziękuj. Autorowi postu, który przyczynił się do pomocy wystaw pozytywną opinię(daj pochwałę).
9. Jeśli sam rozwiązałeś problem lub znalazłeś odpowiedź, poinformuj o tym. Tą informacją pomożesz innym.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

kolejne problemy (kiedy to się skończy :rant ):
Jak mam zrobić żeby briefing odpalał się od razu - a nie że muszę ręcznie wchodzić w mapę
I robię odprawę ty poradnikiem http://www.armacenter.pl/index.php/twor ... edytor-165 i problem jest kiedy dochodzę do zmiany statusu zadań wpisuje

Kod: Zaznacz cały

tsk3 SetTaskState "SUCCEEDED";
w polu wyzwalacza ale za chiny ludowe status zadani pozostaje niewzruszony taki jak był (czyli do wypełnienia choć warunek aktywacji wyzwalacza został spełniony :( )
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Artek3333 »

Aby briefing odpalał się od razu, najlepiej komendę []execVM"briefing.sqf"; wpisać w pliku (init.sqf) Co do zaliczenia zadania, upewnij się czy nazwa zadania się zgadza. dokładnie chodzi o nazwę (tsk3).
w zadaniu który ma być zaliczony powinien wyglądać tak.

tsk3 = player createSimpleTask ["ble, ble"];
tsk3 setSimpleTaskDescription ["coś ta, coś tam","ble, ble","ble, ble"];
tsk3 settaskstate "Created";
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 2010, 07:30 przez Artek3333, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

no pełne polecenie w pliku briefing.sqf wygląda tak

Kod: Zaznacz cały

MAG_tskObj3=player createSimpleTask ["Zniszczyć działa przeciwlotnicze"];
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Artek3333 »

To komenda zaliczenia zadania powinna wyglądać tak:

Kod: Zaznacz cały

MAG_tskObj3 SetTaskState "SUCCEEDED";
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

to w sumie wiele tłumaczy bo pomijałem MAG
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

sorry za duble posta
Wpisuje

Kod: Zaznacz cały

[]execVM"briefing";
w inti.sqf ale za chiny ludowe odprawa nie załącza się automatycznie
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: ufoman »

[] execVM "briefing.sqf";
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

przecież to identyczna komenda
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: SaS TrooP »

Nie masz rozszerzenia...
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Artek3333 »

Jasina pisze:przecież to identyczna komenda
A ja jednak widzę różnicę:

by @jasina []execVM"briefing";
by @ufoman [] execVM "briefing.sqf";
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: [PORADNIK] Jak stworzyć briefing?

Post autor: Jasina »

Artek3333 pisze:
Jasina pisze:przecież to identyczna komenda
A ja jednak widzę różnicę:

by @jasina []execVM"briefing";
by @ufoman [] execVM "briefing.sqf";
Pragnę ci przypomnieć że komenda bez rozszerzenia jest jednak skopiowana z postu @Arka333
nick w grze: Jasina
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc techniczna oraz FAQ”