Dźwięki

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Godli
Posty: 7
Rejestracja: 06 marca 2016, 23:23
ID Steam:

Dźwięki

Post autor: Godli »

Witam. Czy da się zrobić (jeżeli tak to jak?) żeby dźwięk słyszały jednostki w pobliżu rzeczy która wydaje ten dźwięk? Robię misję z samobójcą i on krzyczy Allah Akbar! i wubucha natomiast dźwięk słyszy nawet pilot. Da się tak zrobić, że w pobliżu tego samobójcy słychać krzyk a daleko od niego nie? Proszę o szybką odpowiedź :D
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Dźwięki

Post autor: Sejtan »

Taki oto description.ext i powinno hulać ;)

Kod: Zaznacz cały

class CfgSounds
{
  sounds[] = {allahAkbar_01, allahAkbar_02, allahAkbar_03};
  
	class allahAkbar_01
	{
	name = "Allah Akbar 1";   
	sound[] = {"sounds\allahAkbar01.wss", 1, 1};  
	titles[] = {};
	};
	
	class allahAkbar_02
	{
	name = "Allah Akbar 2";   
	sound[] = {"sounds\allahAkbar02.wss", 1, 1};  
	titles[] = {};
	};
	
	class allahAkbar_03
	{
	name = "Allah Akbar 3";   
	sound[] = {"sounds\allahAkbar03.wss", 1, 1};  
	titles[] = {};
	};
};
Ty pewnie zdefiniowałeś dźwięk jako muzyka co? Czyt. class cfgMusic...

Zapomniałbym... przy odtwarzaniu dźwięku użyj komendy say np:

Kod: Zaznacz cały

nazwa_jednostki say "nazwa_dźwięku";
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”