Ostrzał z mozdzierzy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sajmonsky »

Witam Chciałbym postawić mozdzierze wroga które by ostrzeliwały np sąsiednią wioskę. Problem w tym że moje umiejętnosci konczą sie na postawieniu mozdzierzy nie wiem co zrobić żeby strzelały gdziekolwiek w cokolwiek.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: tom3kb »

Użyj skryptów do artylerii AI np ten
http://www.armaholic.com/page.php?id=18342
Albo skryptów symulujących ostrzał, które tworzą ostrzał na jakimś terenie, spawnują pociski. Pełno tego znajdziesz.
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sajmonsky »

chodzi o to zeby w init cos wpisać ?? nniej wiecej cos więcej mozna napisac bo szczerze mówiąć to jestem zwolennikiem najprostszych rozwiązań
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: vynaratorski »

Użyj skryptów, jest ich kilka a każdy ma swoją instrukcję.

Wysłano z telefonu, stąd błędy i inne takie
Obrazek
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sajmonsky »

Dobra kurde ja bym to sciągnął i odpalil te przykładową misje i bym połapał o co kaman sęk w tym ze ja to do ARMA 3 potrzebuje i nie wiem co teraz :party
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: tom3kb »

@up
Nie, chodziło mi o takie skrypty, które "udają" artylerię. Tworzą eksplozje w danym obszarze wyzwalacza, na markerze lub jakichś obiektach. To nie jakaś artyleria strzela tylko powstają same wybuchy. Chociaż na mapie możesz postawić jakąś artylerię i np w briefingu napisać, że to ona strzela. ;)

To poszukaj skryptów do arma 3 ale na 99% to i skrypty z OFP by nawet zadziałały jakby tych samych komend używały :-)
Ostatnio zmieniony 19 sierpnia 2014, 14:51 przez tom3kb, łącznie zmieniany 1 raz.
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sajmonsky »

https://community.bistudio.com/wiki/Cat ... nds_Arma_3 Chodzi o te skrypty ?
No to spoko tylko nawet nie wiem gdzie mam szukać próbowałem pod literą M jak mortar ...
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: tom3kb »

Wpisz w googla np
arma 3 ai mortar fire script albo artillery script itp
To samo dla arma 2 i wybieraj ;)

Ps. Skoro do army 3 to dlaczego w dziale A2 piszesz :?
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sajmonsky »

Musze powiedzieć jak kurski giertychowi
POMYLIŁEM SIĘ !!


https://community.bistudio.com/wiki/doArtilleryFire znalazłem coś takiego ale co będzie trzeba wpisać POSITION ?? współrzędne ?? bezsesns nie lepiej jakbym postawil jakis obiekt i wpisał nazwe obiektu do którego ma walić artyleria ??

Wszystko działa problem tkwi w tym że gość wystrzeliwuje 8 pocisków i nie umie przeładować broni :/

Nie wiem czy jest sens pisanie nastepnego skryptu. czy nie lepiej użyć komendy takiej jak z paliwem w wyzwalaczu 'setfuel' tylko z amunicją próbuje tymi skryptami ale nie daje rady za nic
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Ostrzał z mozdzierzy

Post autor: Sejtan »

Musze powiedzieć jak kurski giertychowi
POMYLIŁEM SIĘ !!
Trzeba było poprosić moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu, a nie wprowadzać w błąd.
https://community.bistudio.com/wiki/doArtilleryFire znalazłem coś takiego ale co będzie trzeba wpisać POSITION ?? współrzędne ??
Tak. W position trzeba wpisać współrzędne i bynajmniej nie widzę tu nic bezsensownego.
bezsesns nie lepiej jakbym postawil jakis obiekt i wpisał nazwe obiektu do którego ma walić artyleria ??
Nie..., nie lepiej... :roll: ArmA to jest symulator... Wyobrażasz sobie taki sposób namierzania celu w realnej artylerii? :roll:
Wszystko działa problem tkwi w tym że gość wystrzeliwuje 8 pocisków i nie umie przeładować broni :/ ...

Kod: Zaznacz cały

/*
przykład dla M4 Scrocher: n = [arty1, [18123, 15236, 0], "2Rnd_155mm_Mo_Cluster", 6] execVM "arty.sqf";
*/

_unit 	 	 = 	_this select 0; // nazwa jednostki
_targetPos	 = 	_this select 1; // współrzędne celu
_ammoType 	 = 	_this select 2; // rodzaj amunicji - spis amunicji pod tym linkiem - https://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_CfgWeapons_Vehicle_Weapons
_rounds  	 = 	_this select 3; // ilość wystrzałów 

while {true} do 
{ 
   if (alive _unit) then 
   {
	_unit doArtilleryFire [_targetPos, _ammoType, _rounds];

		if (_unit ammo _ammoType < 1) then 
		{ 
			_unit addMagazine _ammoType; 
			reLoad _unit;
			sleep 10;
		}; 
	}; 
	
sleep 20;
};
Tu masz mój skrypt, który powoduje ostrzał artylerii non-stop... łącznie z przeładowaniem i uzupełnianiem amunicji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”