Łączenie Waypointu z Triggerem

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Skelen
Posty: 4
Rejestracja: 25 listopada 2013, 23:55
ID Steam:

Łączenie Waypointu z Triggerem

Post autor: Skelen » 26 listopada 2013, 14:37

Jestem tu nowy i chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Postanowiłem poćwiczyć swoje umiejętności w edytorze. Problem mój jest problemem banalnym ale przeglądając wiele stron tego działu nie natknąłem się na rozwiązanie (aczkolwiek znalazłem wiele innych pożytecznych rzeczy) Zapewne rozwiązanie jest tak banalne, ze sam będę zaskoczony. Mianowicie chce połączyć wyzwalacz z punktem trasy.

Sytuacja wygląda następująco:
Na lotnisku stoi helikopter transportowy z załogą. Na płycie znajduje się także druga grupa niepołączona z helikopterem. Chcę aby wsiadła ona "z tyłu" i została przetransportowana w dane miejsce.

Helikopter nazwałem "helik1". W miejscu rozladunku postawiłem niewidzialne lądowisko. Grupa druga dostała waypoint załaduj do helki (w przypadku gdy helka nie ma zadan wszyscy ladnie wchodzą) Natomiast helik dostaje trase na lądowisko z celem wyładowania transportu. W odpowiednim miejscu umieszczam helik1 land "get out". Wszystko ładnie pięknie ale helikopter startuje od razu i grupa nie może do niego wsiąść. Jak rozwiązać ten problem tak by śmigłowiec poczekał do momentu załadowania drugiej grupy?

Mam nadzieję, że w miarę czytelnie to napisałem.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Łączenie Waypointu z Triggerem

Post autor: Sejtan » 26 listopada 2013, 17:01

Siema :) Daj grupie żołnierzy dwa pkt. trasy. Pierwszy "wsidaj", umieść blisko helki, drugi "wysiadaj" w miejscu docelowym. Wiatrakowi daj "załaduj" i zsynchronizuj z "wsiadaj", następny "wyładuj" w miejscu docelowym i zsynchronizuj z "wysiadaj" żołnierzy. Sposób stary i sprawdzony już od czasów OFP ;) Oczywiście heli land "GET OUT" też jest mile widziane...

Skelen
Posty: 4
Rejestracja: 25 listopada 2013, 23:55
ID Steam:

Re: Łączenie Waypointu z Triggerem

Post autor: Skelen » 26 listopada 2013, 18:24

Wiedziałem, że to będzie proste ale nie sądziłem, że aż tak. Dziękuje za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”