Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Post autor: Flanker »

Witam, jak zrobić coś takiego jak było w kampanii w ARMA 2 "czerwone żniwa" w pierwszej misji , kiedy na końcu musieliśmy ze wzgórza oznaczać cele
Ostatnio zmieniony 15 września 2011, 18:16 przez Flanker, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Celownik laserowy

Post autor: Tyran »

W edytorze poszukaj zwiadowcy najlepiej dołącz do jego grupy samolot AV-8B[LGB] i wybierz cel.
Ja nie grałem kampanii ale zwiadowca ma wskaźnik laserowy.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Celownik laserowy

Post autor: Flanker »

tyle to chyba każdy wie .... w kampanii był jakiś specjalny skrypt

dokladnie coś takiego :
http://www.youtube.com/watch?v=oNzhyQp6RrA
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Celownik laserowy

Post autor: Sejtan »

Flanker pisze:tyle to chyba każdy wie .... w kampanii był jakiś specjalny skrypt...
To może najprościej byłoby rozpakować kampanie i sobie sprawdzić? Tyle to też chyba każdy wie...
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Post autor: Flanker »

no akurat rozpakować kampanii nie umiem ;O A poza tym nie po to zakładałem temat , żeby dyskutować na inny .
Jeśli jest mi ktoś wstanie pomóc , proszę o pomoc.
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Post autor: gremdek »

http://www.kegetys.net/dl.php/tools07072010.zip
masz w tym program cpbo, którym rozpakujesz kampanie i zobaczysz sobie jak to jest zrobione.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Post autor: Artek3333 »

Najprościej i bez żadnych skryptów:
wstawiasz wyzwalacz, najlepiej aby był aktywowany przez radio, a w uruchamianiu komenda

Kod: Zaznacz cały

[["tactical_airstrike"], player] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
Następnie wstawiasz moduł (dodatkowe operacje) a w nim, w uruchamianiu wpisujesz np.

Kod: Zaznacz cały

this setVariable ["settings", [[], true, ["Flanker", ["Flanker"], "Lotnik", ["Lotnik"]], 120]];
Po aktywacji radia, będą dostępne prośby o wsparcie lotnicze. Nie zapomnij, aby moduł zsynchronizować z graczem.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Celownik laserowy/ namierzany pocisk

Post autor: Flanker »

Dzięki wielkie Artek ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”