Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Vari »

Może głupie pytanie, ale nie mam zielonego pojęcia, o co chodzi. Dodawałem już do jednostki wiele broni i zawsze wszystko działało, a w tym jednym przypadku nie.

Kod: Zaznacz cały

this addmagazine timebomb;
ani

Kod: Zaznacz cały

this addmagazine pipebomb;
Nie wywala żadnego błędu, ale po wczytaniu misji po prostu tego nie mam. O co chodzi? Kiedy dodawałem karabiny, amunicję, flary, czy lornetkę, było rewelacyjnie -.- Proszę o szybką odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2010, 18:07 przez Vari, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dodawanie łądunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Matte »

Nazwa broni/amunicji stringiem jest. Zasługuje na podanie Jej w cudzysłowiu. Od zamierzchłych czasów Operation Flashpoint tako się dzieję, patrząc jak onegdaj było zrób tak i teraz.

;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Dodawanie łądunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Vari »

Ale jestem głupi... Karabiny podawałem w cudzysłowu, a tego nie... Ale człowiek potrafi być otępiały. Dzięki ^^
Ostatnio zmieniony 05 lutego 2010, 16:50 przez Vari, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Marine91 »

Odświeżę temat bo mam pytanie odnośnie dodawania przedmiotów. Czy istnieje jakiś skrypt, dzięki któremu mogę dodać do pojazdu np. 50 magazynków do m16 nie pisząc go 50 razy?
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Artek3333 »

Do pojazdów dodaje się inaczej jak do jednostek.
usuwa całą broń pojazdu lub skrzyni

Kod: Zaznacz cały

clearWeaponCargo nazwa_pojazdu;
usuwa całą amunicję z pojazdu lub skrzyni

Kod: Zaznacz cały

clearMagazineCargo nazwa_pojazdu;
dodaje 50 ak74 do pojazdu,skrzyni

Kod: Zaznacz cały

nazwa_pojazdu AddWeaponCargo["AK_74",50];
dodaje 100 magazynków do ak74

Kod: Zaznacz cały

nazwa_pojazdu AddMagazineCargo["30Rnd_762x39_AK47",100];
na przyszłość użyj opcji szukaj bo na ten temat jest wiele odpowiedzi
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: Vari »

Do jednostek też da się tak dodawać magazynki bez kopiowania ciągle tej samej linijki? Kiedyś tu o to pytałem i mówili, że działało to tylko w ARMA 1. Jak to w końcu jest?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: SaS TrooP »

Ja takowego nie znam. A pozatym - w czym problem :P
IMO ładniejsze, zgrabniejsze i wszystko widzisz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Dodawanie ładunków wybuchowych do jednostki

Post autor: kondor »

add_magazines.sqf:

Kod: Zaznacz cały

_unit = _this select 0;
_mag = _this select 1;
_count = _this select 2;
for "_i" from 0 to (_count - 1) do
{
  _unit addMagazine _mag;
};
przykładowe użycie:

Kod: Zaznacz cały

[player, "30Rnd_762x39_AK47", 5] execVM "add_magazines.sqf";
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”