skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
brt2pp
Posty: 3
Rejestracja: 03 stycznia 2010, 15:17
ID Steam:
ID gracza: 0

skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Post autor: brt2pp »

Otóż tak, robię robie plik "intro.sqs" o takiej treści

cam = "CAMERA" CamCreate [1,20,4]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

_cam CamSetTarget UH-1Y
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam1 Select 0
_oy = GetPos cam1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,1.5]
_cam camCommit 0
~2

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam2 Select 0
_oy = GetPos cam2 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam camCommit 7
~7

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam3 Select 0
_oy = GetPos cam3 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam camCommit 8
~13

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam4 Select 0
_oy = GetPos cam4 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,4]
_cam camCommit 0
~2

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam5 Select 0
_oy = GetPos cam5 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 10
~12

_cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam6 Select 0
_oy = GetPos cam6 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,15]
_cam camCommit 0
~10

cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam7 Select 0
_oy = GetPos cam7 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 0
~3

cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam8 Select 0
_oy = GetPos cam8 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 10
~12

cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam9 Select 0
_oy = GetPos cam9 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam camCommit 0
~4

cam CamSetTarget UH-1Y
_ox = GetPos cam10 Select 0
_oy = GetPos cam10 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,10]
_cam camCommit 5
~10

TitleCut["","BLACK OUT",3]
~3
3 fademusic 0
~3
_cam cameraeffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _cam
end=true
Exit



i mam takie pytanie ... co należy wpisać w miejsce UH-1Y ? próbowałem wpisywać własną nazwę jednostki oraz nazwę pojazdu w grze ... i nie działa ... tzn. kamera jest, a i owszem ale gdzieś na środku oceanu i za cholerę nie che przeskoczyć do wspomnianego wyżej śmigłowca.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Post autor: Matte »

Wywal z początku.

Kod: Zaznacz cały

cam = "CAMERA" CamCreate [1,20,4]
TitleCut["","BLACK IN",3]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

_cam CamSetTarget UH-1Y
i upewnij się, że istnieją obiekty cam1, cam2, cam3. Bo w ich miejsce będzie ustawiana kamera, która patrzy na UH-1Y.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
brt2pp
Posty: 3
Rejestracja: 03 stycznia 2010, 15:17
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Post autor: brt2pp »

mają to być obiekty logiczne ?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Post autor: Matte »

brt2pp pisze:mają to być obiekty logiczne ?
Cokolwiek. Od elementów logicznych po gołe baby ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
brt2pp
Posty: 3
Rejestracja: 03 stycznia 2010, 15:17
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: skrypt usztawienia kamery w intrze - problem

Post autor: brt2pp »

ok dzięki za pomoc :D pierwszy problem rozwiązany ... na mojej drodze do stworzenia intra idealnego będzie ich na pewno jeszcze sporo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”