Marker

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Marker

Post autor: templar »

Witam. Chciałbym aby w miejscu kliknięcia na mapie pojawiał się marker. Czy da się to zrobić? Pozdrawiam i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! :)
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Marker

Post autor: Trance »

onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"

A w pliku skrypt.sqf:

_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";

true;

Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marker

Post autor: Matte »

Trance pisze:onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"

A w pliku skrypt.sqf:

_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";

true;

Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
Kliknac dwa razy na mapie?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Marker

Post autor: templar »

Wielkie dzięki. Wszystko wspaniale działa. Plusik za pomoc.
Matte pisze:
Trance pisze:onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"

A w pliku skrypt.sqf:

_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";

true;

Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
Kliknac dwa razy na mapie?
Wystarczy kliknąć raz.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marker

Post autor: Matte »

Zle sie wyrazilem. Marker mozna postawic w czasie gry bez potrzeby dodaktowych skryptow. Wystarczy dwa razy kliknac na mapie : )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Marker

Post autor: Artek3333 »

Matte pisze:Zle sie wyrazilem. Marker mozna postawic w czasie gry bez potrzeby dodaktowych skryptow. Wystarczy dwa razy kliknac na mapie : )
I zmieniać wygląd markera za pomocą strzałek na klawiaturze. Można wpisać nazwę markera, a zatwierdza się enterem, kasuje przez Delete ;)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Marker

Post autor: Trance »

Panowie, podajecie metody oczywiste, a nijak związane z działem, w którym temat wylądował :).
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Marker

Post autor: kondor »

Może autor nie był świadom tej metody
btw: po co to "true;" na końcu skryptu?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Marker

Post autor: Trance »

Z przyzwyczajenia. :) To jest dla mnie takie info, że tutaj skrypt się kończy i pozamiatane, w wielu wypadkach zupełnie nie potrzebne, tak jak tutaj, ale przyzwyczajenie robi swoje ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”