2 pytania nt. wyzwalaczy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

2 pytania nt. wyzwalaczy

Post autor: Furman »

1-sze pytanie o uzależnianie jednego wyzwalacza od drugiego. Czyli np.:Stawiam wyzwalacz o rozmiarze 200 na 200 i aktywacją jest ruch oporu nieobecny to chcę ,aby drugi ,mniejszy wyzwalacz o rozmiarach 5 na 5 aktywował się wtedy jeżeli wyzwalacz nr.1 jest wypełniony
I jeszcze drugie pytanie:czy da się "przyczepić" wyzwalacz do obiektu,osoby?Najlepiej dowódcy grupy,lub ewentualnie osoby z najwyższym stopniem w okolicy.
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 2 pytania nt. wyzwalaczy

Post autor: krzysiek2222 »

Pierwsze pytanie:
W warunku tego mniejszego wpisujesz

Kod: Zaznacz cały

this and (TriggerActivated wyzwalacz2)
Co do pytania 2:
Najlepiej zrób skrypt.sqf (będzie stworzony nowy wątek)

Kod: Zaznacz cały

while {true} do {
wyzwalacz setPos (getPos jednostka);
sleep 1;
}
Czyli wyzwalacz będzie przemieszczał się co sekundę (żeby nie zmniejszyć drastycznie ilości fps)

Pzdr
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 2 pytania nt. wyzwalaczy

Post autor: Furman »

Dzięki za odpowiedź,pobawię się tym jutro ,bo dziś już bym nie zdążył wytestować.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”