Forum ArmaGame.pl

Polscy gracze i fani o Arma 3, Arma 2 OA, Armed Assault oraz Operation Flashpoint
Teraz jest 23 listopada 2014, 15:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moduł Wojna
PostNapisane: 14 września 2009, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2009, 11:29
Posty: 57
Lokalizacja: Kraków
Mianowicie jak ww modułu użyć? jeśli wstawię go luźno - zawiecha, zsynchronizuję z graczem - zawiecha, zsynchronizuję z Modułem Walka w tle - zawiecha.
Skończyły mi się pomysły, może ma ktoś jakiś?

I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?

_________________
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2009, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lipca 2009, 16:43
Posty: 266
Lokalizacja: Kraków
Miro napisał(a):
I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Armaholic->Search->LHD Spawner

Już kilka razy tu na forum padało jak ustawić przedmiot na wysokości - kombinacja tych dwóch da Ci wymarzony efekt


Na skróty? Ściągnij misję Romeo Four, rozpakuj i ukradnij lotniskowiec z samolotami.

_________________
http://armacenter.pl/ - jedyna naprawdę aktywna Polska strona o ArmA 2. Zapraszamy!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 listopada 2009, 18:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 października 2009, 21:45
Posty: 125
@up A jak otworzyc w edytorze tą mape? Za kazdym razem jak ją otwieram pisze ze plik tylko do odczytu. PS no niewiem moze wsadzam ją gdzie nie trzeba?

_________________
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 listopada 2009, 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2007, 19:06
Posty: 1086
Są dwie możliwości:

1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 listopada 2009, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2007, 12:20
Posty: 805
Lokalizacja: Sosnowiec
Trance napisał(a):
Są dwie możliwości:

1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz ;)



Trance, tak było z misjami w Resistance. Pamięta ktoś czym się je otwierało?

_________________
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 listopada 2009, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 października 2009, 21:45
Posty: 125
ale on jest w formacie .pbo

_________________
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 listopada 2009, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sierpnia 2009, 14:08
Posty: 84
Pliki .pbo otwiera się notatnikiem.Jak przerzucić misję .pbo na .sqm?
1.Tworzysz misję nie wstawiając żadnej jednostki.Zapisujesz ją.
2.Porównujesz plik misji .sqm(tej pustej) z otworzoną misją w .pbo.
3.kopiujesz wszystko z .pbo do .sqm,ale musi to być "odpowiednik"tych rzeczy z .sqm.
(chodzi o to ,że widzisz że misja .pbo zaczyna się na jakiś tam ciąg liter-a w sqm tego niema,więc pomijasz ten ciąg i kopiujesz cały plik misji bez tego ciągu liter do końca-jeśli w .pbo na końcu będzie jakiś ciąg liter a w tej pustej misji sqm tego nie będzie robisz to samo co przed chwilą opisałem)

Trochę skomplikowane i chaotyczne tłumaczenie,ale nie wiem jak ci to wytłumaczyć inaczej,dlatego też dam przykład:

plik .sqm


początek:

Kod:
version=11;
class Mission
{
   addOns[]=
   {
      "ca_missions_ambientcombat",


koniec:
Kod:
class Intro
{
   addOns[]=
   {
      "chernarus"
   };
   addOnsAuto[]=
   {
      "chernarus"
   };
   randomSeed=12249905;
   class Intel
   {
      startWeather=0.25;
      forecastWeather=0.25;
      year=2008;
      month=10;
      day=11;
      hour=9;

plik .pbo


początek:
Kod:
-->mission.sqm             ¨HŰJŢň                       <--version=11;
class Mission
{
   addOns[]=
   {
      "cacharacters2",
      "ca_missions_alternativeinjurysimulation",
      "ca_missions_firstaidsystem",
      "ca_missions_battlefieldclearance",
      "camisc3",
      "rh_de_cfg",


koniec:

Kod:
   startWeather=0.25;
      forecastWeather=0.25;
      year=2008;
      month=10;
      day=11;
      hour=9;
      minute=20;
   };
};
---> ®ĄÎ’ç8   Ě¤H˝ÓřNŘG©Łí<--


W misji .sqm nie ma tego co jest w .pbo(zaznaczone przeze mnie strzałkami) także wklejamy tylko to co jest poza tymi zaznaczonymi przeze mnie "wstawkami".Po takiej "operacji" na luzie można edytować misję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 listopada 2009, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2007, 19:06
Posty: 1086
Pliku .pbo nie otwiera sie notatnikiem, tylko jakims programem np: cpbo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 listopada 2009, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 czerwca 2007, 20:02
Posty: 571
Lokalizacja: Żywiec
Trance napisał(a):
Pliku .pbo nie otwiera sie notatnikiem, tylko jakims programem np: cpbo

Ale można otworzyć za pomocą notatnika i jest tam wszystko otwarte po kolei na raz, czyli pliki sqf, sqs Html, paa i oczywiście
podstawowy plik sqm ;) lecz wiadomo, że lepiej najpierw wypakować to sobie np. cpbo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 listopada 2009, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2009, 11:29
Posty: 57
Lokalizacja: Kraków
OK ustawianie obiektu na wysokości - działa na 100%:

this setpos [getpos this select 0,getpos this select 1,XX]

XX wpisujemy 16,17 lub 18 - najlepsze na ustawianie ludzi i obiektów na lotniskowcu, w zależności od odległości od dna.

i znów pytanie: Da się jakoś podrasować Moduł "Walka w tle"? żeby więcej akcji się działo?
Robię taki luźny coop z udziałem lotnictwa, patrol nad czarnorusią, i chciałbym co by mi więcej wrogów się pojawiało, bo jak do tej pory wróg pojawia się z częstotliwością taką że sam latam i się nudzę.

No i jakby ktoś wiedział jak użyć tego modułu "WOJNA" to by było git ;)

_________________
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 listopada 2009, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 października 2009, 21:45
Posty: 125
@Furman nie działa a mogl bys mi ty przerobić ten plik bo ja moze cos zle poczynialem (mapa z armacholic.com)

_________________
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Forum ARMA - www.armagame.pl
[ Time : 0.260s | 11 Queries | GZIP : Off ]