Misja przykładowa - Flary ...

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Misja przykładowa - Flary ...

Post autor: Yac »

Mała misja - przydatna dla twórców misji - jak zrobić działające wystrzeliwanie flar oświetlających teren, bez użycia wojaków z granatnikami. Przydatne też do tworzenia pułapek na perymetrze bronionego terenu.

Rapidshare 3 kb

Nie wymaga żadnych addonów - zrobiona na Arma ][ z patchem 1.3
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Misja przykładowa - Flary ...

Post autor: kondor »

Jeśli ktoś potrzebuje bardziej elastycznego światła, może skorzystać z obiektu światła:

Kod: Zaznacz cały

skipTime (24 - daytime);
_light = "#lightpoint" createVehicleLocal getpos player;
_light setLightBrightness 1.0;
_light setLightAmbient[1.0, 0.0, 0.0];
_light setLightColor[0.0, 1.0, 0.0];
_light lightAttachObject [obiekt, [0,0,0]];
takie światło nie spada (w zależności od potrzeb jest to wada lub cecha) i można dowolnie ustawiać jego kolor ambient (światło padające ze wszystkich stron) oraz diffuse (normalne światło kierunkowe);
i można przyczepiać go do obiektu.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misja przykładowa - Flary ...

Post autor: Yac »

Wiesz Kondor - to co zrobiłem to symulacja flary opadającej na spadochroniku. To co Ty przedstawiasz to już trochę inna bajka.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misja przykładowa - Flary ...

Post autor: Lygi »

Fajnie. Ale plik nie działa. Możesz go raz jeszcze załadować ? Albo napisać co i jak zrobiłeś .
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”