artyleria

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
damian508_11
Posty: 2
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 16:39
ID Steam:
Numer GG: 380192
ID gracza: 6409

artyleria

Post autor: damian508_11 »

Witam
Słabo znam się na edytorze i mam pytanie jak zrobić by we własnej misji można był wzywać artylerie. Chodzi i o coś takiego jak na tym filmiku: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mBkKhG_T22g&hl=pl[/youtube]

I jak samemu strzelać z moździerza w taki sposób [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jCBjsVVY9EI[/youtube]
Z góry dziękuje za pomoc.
Cobretti
Posty: 1
Rejestracja: 18 sierpnia 2009, 20:05
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: artyleria

Post autor: Cobretti »

wstawiasz jednostkę artylerii pod twoją kontrolą, obok dajesz wyzwalacz " logika gry", i następniez wstawiasz moduł "artyleria" teraz w menu akcji możesz wybrać opcję celowania przy pomocy mini mapki. Co prawda jak ja to robiłem to wyskakiwał mi komunikat 'Bin\config.bin/RscArtyMap/task.iconCreated co on oznacza to nie wiem bo na komunikatach, skryptach i języku programowania po prostu się nie znam będę wdzięczny jeśli ktoś wyjaśni mi co znaczy ten komunikat
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: artyleria

Post autor: kondor »

ten komunikat to bug, o którym BIS już został powiadomiony
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: artyleria

Post autor: seba200 »

Na Filmach na tubie gostkowie strzelaja z mortara i maja na srodku taki maly ekranik - jak go wlaczyc? bez tego nie widac gdzie sie rypie:)
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: artyleria

Post autor: kondor »

musisz wstawić moduł artylerii
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: artyleria

Post autor: Lygi »

Mam prośbę. Czy może ktoś pomóc wszystkim początkującym i zrobić jakaś przykładową misje z wykorzystaniem modułu artyleria i tu zamieścić do ściągnięcia?
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: artyleria

Post autor: vynaratorski »

Chodzi Ci o artylerię do ARMA2?
Obrazek
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: artyleria

Post autor: Lygi »

Tak dokładnie do Army 2
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: artyleria

Post autor: tom3kb »

A to bisowski moduł artylerii ci nie wystarczy? https://community.bistudio.com/wiki/Artillery_Module
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: artyleria

Post autor: Lygi »

Chodzi o to żeby ułatwić naukę obsługi i konfiguracji modułów. Łatwo powiedzieć weź sobie moduł i wstaw. Ale np nigdy nie używałem modułów i nie mam pojęcia i jak się ich używa. Nie każdy też zna angielski żeby rozkminić co i jak. Tak przykładowa misja rozwiązuje problem bo nawet jeśli nie rozgryzę co i jak to ostatecznie można skopiować i wkleić do swojej misji gotowe rozwiązanie.

Podobnie jest np ze skryptami robiącymi wirtualny ostrzał artylerii. Wypróbowałem za trzy różne skrypty i żaden nie działał choć starałem się robić wszystko jak w instrukcji. Mając misję z działajacym skrytem też wystarczy skopiować te rozwiązanie zamiast otwierać już otwarte drzwi.

Kiedyś za czasów OFP miałem cała bibliotekę takich przykładowych misji. Wystarczyło skopiować do swojej nowej misji i już. Niestety już nie mam i nie ma skąd zassać takie misje.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: artyleria

Post autor: tom3kb »

Spoko rozumiem. Sam jak robiłem kampanie i misje do a2 to miałem gotowe kawałki misji, skrypty, które potem rach ciach wrzucałem do nowej. Kupe czasu to zaoszczędzało.

Jak nie znasz angielskiego to może być problem bo praktycznie wszystko znajdziesz dobrze opisane ale w tym języku.
Tu na forum artek3333 kiedyś opisał jak używać kilku modułów ale nie pamiętam czy też artylerię, jak chcesz to zerknij w jego posty.
Na arma center w dziale edytora było też kilka przypiętych tematów z podstawami edycji misji może też coś będzie.

Ja to jak się uczyłem to rozbebeszałem jakieś bardzo rozbudowane kampanie i z nich się uczyłem
pamiętam, że w CSLA mod były w kampanii misje ze wsparciem artylerii.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”