Project Reality

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Czy czekasz z niecierpliwością na A2: PR ?

Tak, bardzo!
15
45%
Nie, nie specjalnie...
9
27%
Nie, nie interesuje mnie ta modyfikacja.
7
21%
Nie mam zdania.
2
6%
 
Liczba głosów: 33

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: SaS TrooP » 07 kwietnia 2011, 17:28

@Kondor, napisałem, że o realizmie mogę mówić, czyli mamy jakiś zaczątek, w ogóle jego podstawową prezencję. Oczywiste jest, że symulator idealny symuluje wszystko poza prawdziwą śmiercią (w tym faktyczny ból).

@Ozovich
1. Jakiż to był prawdziwy coop? Przykład...
2. Idea PvP jest absolutnie zajebista, nawet w moim rozumieniu jako zawodowy coopowiec. Ale grając w Armę 2, która uchodzi za symulator, ja oczekuję symulacji w stopniu tak dużym, jak silnik na to pozwala. Grając w Armę 2 uważam PvP za generalny bezsens. Dlaczego? Bo niczym nie odbiega od Call of Duty i innych gier tego typu, ot latanie i strzelanie, może troszkę więcej myślenia. Jedyne DOBRE PvP w jakie grałem to było bez wątpienia Charlie Foxtrot, a wcześniej IC-ArmA. Mogę nazwać się spokojnie weteranem mordowania innych graczy, ale z jako tako sensowną dozą realizmu, czyli sensowny load-out, długi i niewygodny respawn. Gdyby takie coś było dostępne codziennie w grze, która na to zasługuje: łaj not. Moim zdaniem PR:A2 nie spełni tych wymagań, bo nawet procedur nie jest w stanie odtworzyć, zaś w BF2 poza eventami jest kompletna samowolna (sekcje łażą gdzie chcą)...

Ozovich
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:53
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Project Reality

Post autor: Ozovich » 07 kwietnia 2011, 17:38

Spoko, nikt cię nie zmusza, społeczność PR-a nie wchodzi z buciorami na "waszą" niszę strzelania do AI tylko tworzy swój obszar z nadzieją na reanimację serwerów Army na jakimś rozsądnym poziomie. Nikt nie każe nikomu grającemu w coopy etc. się dołącząć na siłę do community PR-a, malkontentów wiecznie narzekających na pierdoły nie trzeba. :)

Generalnie mam nadzieję, że chłopakom uda się trochę poprawić tragiczne poruszanie się postaci i czas reakcji, to jest raczej jeden z większych problemów.

Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: JonPL » 29 kwietnia 2011, 10:43

http://armacenter.pl/ - myślę że ostatni news może was interesować trochę bardziej niż inne. Ekskluzif info, nikt nie ma :D
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.

Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Project Reality

Post autor: Tyskie » 29 kwietnia 2011, 13:49

Obrazek

AKA Turek ;)

Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: JonPL » 29 kwietnia 2011, 13:58

Nie wiedziałem, że w '85 istniały ACOGi :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.

Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Project Reality

Post autor: Tyskie » 29 kwietnia 2011, 15:03

Ta tekstura była użyta w lunecie od XM.
Pozatym, trijicon acog w tej wersji lunety (z trytem) nie ma czerwonego okulara, tylko jego nędzne repliki i kolimatory.

takie mi to właśnie reality....
Obrazek

AKA Turek ;)

smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Project Reality

Post autor: smookie » 02 maja 2011, 14:14

Niestety, obawiam się że PR nie tchnie drugiego życia w Armę i raczej będzie się mógł podobać tylko coopowcom lub obecnym "wielkim wymiataczom" warfaro-dominationowym. Ale, nadzieja matką głupich, prawda? :) (i mówię to z perspektywy gościa, któremu PR oferowało współpracę...)

Awatar użytkownika
jozi02
Posty: 4
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:38
ID Steam:

Re: Project Reality

Post autor: jozi02 » 04 sierpnia 2011, 18:34

Pierwsze wersja tego moda do ArmA 2 ma wyjść już w tym miesiącu:
http://www.realitymod.com/forum/f509-mi ... arma2.html

Swoją drogą to devowie moda dogadali się z BISem i w grze mają być zawarte jednostki z dodatku BAF

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Project Reality

Post autor: DRIVER » 05 sierpnia 2011, 13:59

Widzialem juz troche na YT. I musze przyznac ze to moze miec mega potencjał.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: JonPL » 03 września 2011, 12:05

Przed serwisami międzynarodowymi :) pragnę poinformować iż PIERWSZA WERSJA PROJECT REALITY ZOSTAŁA WYDANA.

Moje (w miarę pozytywne) wrażenia można przeczytać na forum serwisu armacenter.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.

Tenk
Posty: 241
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: Project Reality

Post autor: Tenk » 17 października 2011, 14:58

Mod wyszedł, a w temacie zapadła cisza. Będzie ktoś tak miły i podzieli się ze mną wrażeniami? Nie chce mi się tego ścigać, ale chętnie poczytam co sądzą inni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”