Project Reality

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Czy czekasz z niecierpliwością na A2: PR ?

Tak, bardzo!
15
45%
Nie, nie specjalnie...
9
27%
Nie, nie interesuje mnie ta modyfikacja.
7
21%
Nie mam zdania.
2
6%
 
Liczba głosów: 33

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: SaS TrooP »

Problem w tym, że moim zdaniem będzie.
Też nie wiem po co przeszli, zwłaszcza, że nie skończyli wersji pod BFa 2. Zresztą bugów jest tyle, że odnoszę wrażenie że pierdzą zamiast pracować.
W ACE podoba mi się to, że nie robi się nic pod publikę de facto. A PR? Najpierw przychodzą i od razu są nominowaniu do Best Awaited Mod na Moddb.com. Co ciekawe, zainteresowali się Armą dopiero gdy ta zaczęła odnosić sukcesy, w sensie stała się popularna i poważana (czyli po wyjściu world wide w wakacje 2009). Dlaczego nic nie robili wcześniej? Może stwierdzili, że nie opłaca się, bo jest TYLKO tyle graczy? Inni jakoś nie mieli tego problemu.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Project Reality

Post autor: eJay »

Sas Troop nie męcz człowieku, bo niektóre wnioski masz z dupy :D A Na Muttrah to ja już spawam, wolę Kozielsk (naprawdę kapitalna mapa, szkoda, że tak mało popularna) i Operation Archer. Ułomności PR BF2 wynikają z silnika gry. Jak przeniosą się na nowy silnik to nagle PR zyska inne wady - wady silnika BiSu. Tak jest zawsze, gdy mody idą w zupełnie nową jakość, ale nigdy nie mogą odczepić się od wad technologii.

Skąd te wnioski, że na bazie A2 powstanie TO SAMO, TE SAME BŁĘDY. Ja tam nie jestem pewien. Jeden z autorów stwierdził, że silnik BiSu jest elastyczniejszy i pozwala ominąć niektóre błędy z marszu (BF2 jest hard-coded).

Dla mnie OT, czekam na pierwszą wersję.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: SaS TrooP »

To prawda, celność broni i reszta to błąd silnika. Tylko że ja się pytam:
The focus of this mod is to rework the original game engine developed by Digital Illusions of Sweden (Dice)
Co to ma być?! Co oni w takim razie w tym silniku zmienili? Optymalizację? Każdy komputer uciągnie Project Reality, nie znam nikogo komu bo choć trochę lagował. Dźwięk? To ma być zmiana godna reklamy modu "grzebaliśmy w silniku?!". Ja chcę efektów takiej pracy, nie chwalenia się czymś, co nie istnieje!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: kondor »

Po co tyle jęczysz nad czymś czego nie lubisz. Nie musisz ściągać tego.
Ja chcę efektów takiej pracy
Chcesz? Podobno nie lubisz tego moda. Czepiasz się dla samego czepiania
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: SaS TrooP »

Nie do końca. Mimo swoich bugów Project Reality:BF2 jest naprawdę dobry. Ale szlag mnie trafia przy akcjach z Venomem na przykład. Widzę tutaj pewne nieróbstwo, bo większość rzeczy to są głównie fixy. Tego się czepiam. Zmian w silniku niemal nie widać, a nowe armie dochodzą i dochodzą i dojść nie potrafią. Jak Wojsko Polskie, chyba 3 lata to robią i DALEJ nie mają modelu PT-91 bodaj. NIe będzie polaków w tym modzie, po prostu gówno z tego wyjdzie (btw, Niemcy zaś stanęli na wysokości zadania, mimo trudności, Francuzi też wyrabiają)...

Zdaje sobie sprawę z zasad rynku ble ble ble. Modding jednak rynkiem jako takim nie jest, bo nie zarabiasz na swoich produktach. Psioczę na obłudę, podobną do tej z CM, gdy wydawali OFPDR. Minimalna zmiana? Co tam! Zaznaczmy, że dużo zrobiliśmy! Przecież i tak nikt nie sprawdzi...
Gdyby to była gra Project Reality: Stand Alone cieszyłbym się i pogłaskał ich po głowie - dobry marketing, dobry zysk. Ale chciałbym, żeby sfera modów - zwłaszcza tej gry, wyjątkowo specyficzna moim zdaniem - pozostała pod tym kątem w miarę czysta. Takie sytuacje są u nas rzadkie, i prawdę mówiąc taka wersja mi pasuje. Jeśli chcę topić się w tłumie i czuć jak w supermarkecie gram w BFa 2, na przykład FH2 czy PR. TU nadal chcę mieć małe, wyspecjalizowane społeczeństwo, "topos Szwajcarii".
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: klamacz »

to nie twoje spoleczenstwo, nie twoja gra, nie twoj mod.
Jedyna decyzje jaka mozesz podjac to grac/nie grac.

Fanatyzm jest gorszy od faszyzmu... brrrr
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Project Reality

Post autor: Drone »

A ja tam się doczekać na PRAA nie mogę ;) Zupełnie mam wywalone czy robi to profesjonalne studio, czy kilkoro nerdów mających za dużo wolnego czasu itd itp. Ważne, że przenosi jeden z najlepszych systemów PVP na silnik Army. Do coopów będę miał ACE do pvp PRAA. Więcej mi nie trzeba. Inna sprawa czy po wyjściu PRAA dalej będzie mi się chciało pykać w coopy z tym dennym AI ^^
Ozovich
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:53
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Project Reality

Post autor: Ozovich »

Rozumiem irytację, że teraz multi w ARMA2 nie będzie zdominowane przez coopowe botoluby, ale że faktyczna walka człowieka z człowiekiem też będzie miała ręce i nogi. Nie bójcie się, nie będzie tak strasznie. Trzeba będzie tylko przestawić się z myślenia "co teraz skrypt zrobi i na jakiego waypointa pobiegnie" na myślenie w kategoriach realizmu i autentycznego wyzwania, a nie "walki" z AI.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: SaS TrooP »

Trzeba będzie tylko przestawić się z myślenia "co teraz skrypt zrobi i na jakiego waypointa pobiegnie"
Ty chyba nie grałeś w prawdziwego coopa nigdy :P
ale że faktyczna walka człowieka z człowiekiem też będzie miała ręce i nogi.
Po moich doświadczeniach na publicach uważam AI za mądrzejszego przeciwnika niż tamtejsza populacja.
na myślenie w kategoriach realizmu i autentycznego wyzwania
O realizmie mogę mówić, jeśli respawn będzie wyłączony, jak na prawdziwych coopach. Bezsensowny respawn i albo bieganie jak powalony i flagowanie tudzież kampienie i ubicie tylu ilu się da to nie wyznaczniki realizmu.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Project Reality

Post autor: kondor »

1. Najlepiej oskryptowane AI nie jest lepsze od średniaka na publiku
2. Skąd wiesz jakie misje będą wchodzić w skład PR?
3. O realizmie możesz mówić jak pojedziesz na misję do Afganistanu, a nie jak zagrasz w coopa bez respawnu. Realizm to mit, którego tak naprawdę nie chce w grze komputerowej.
Ozovich
Posty: 3
Rejestracja: 09 maja 2010, 14:53
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Project Reality

Post autor: Ozovich »

SaS TrooP pisze:Ty chyba nie grałeś w prawdziwego coopa nigdy
Grałem dosyć sporo. Nie moje klimaty, ale rozumiem, że niektórych może bawić taka "walka" z kompletnie przewidywalnym "przeciwnikiem". Jak dla mnie strata czasu, ale co kto lubi, najważniejsze żeby się dobrze bawić, nie?
Po moich doświadczeniach na publicach uważam AI za mądrzejszego przeciwnika niż tamtejsza populacja.
Wnioskując po części tego tematu bym się zgodził, że AI bywa mądrzejsze od niektórych. =)

O realizmie mogę mówić, jeśli respawn będzie wyłączony, jak na prawdziwych coopach. Bezsensowny respawn i albo bieganie jak powalony i flagowanie tudzież kampienie i ubicie tylu ilu się da to nie wyznaczniki realizmu.
Ale kogo w ogóle obchodzi co się dzieje na jakichś coopach? PR to będzie PVP, będziecie mieli okazję zobaczyć, jak wygląda faktyczna wirtualna wojna, a nie tłuczenie żałosnych botków. :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”