Real Time Editor!

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Real Time Editor!

Post autor: Maćko »

W arma2 podobno miał być edytor 3d, nazywany real time editor. BIS twierdzi że go nie ma. W co większość z nas uwierzyła...


NIESPODZIANKA! :D
Otóż w Arme 2 jest wbudowany edytor 3d!
Uruchamiamy grę, widzimy menu główne, klikamy alt+e wybieramy wyspę. I mamy edytor 3d! W pełni działający! Właśnie uczę się jego obsługi ;)
Tylko jeszcze nie wiem jak wstawić grywalne jednostki... ale dojdziemy do tego :D

Kilka screenów roboczych:

Mapa po uruchomieniu (w każdym momencie możemy się przełączyć do 3d i spowrotem do mapy):
http://i251.photobucket.com/albums/gg31 ... -23-64.jpg
Podgląd 3d bez obiektów:
http://i251.photobucket.com/albums/gg31 ... -38-50.jpg
Podgląd 3d z wstawionymi już obiektami (możemy je wstawiać podczas edycji 3d jak i na mapie):
http://i251.photobucket.com/albums/gg31 ... -43-40.jpg


BTW: Screeny w słabej jakości, bo przed chwilą to odkryłem gdy sprawdzałem coś na starym kompie i na nim zrobiłem od razu screeny.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Real Time Editor!

Post autor: Rainbow »

Dobre! :hapy
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:37 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Real Time Editor!

Post autor: eJay »

Sprawdzę w ArmA I, może też tam jest edytor 3D :lol:
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: mant3z »

eJay pisze:Sprawdzę w ArmA I, może też tam jest edytor 3D :lol:
A ja w OFP :rox
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Real Time Editor!

Post autor: Mirage »

Niech mi jakaś dobra dusza powie jak dodawać waypointy w 3D :) Chyba nieźle zabugowany jest ten edytor ;)
Ostatnio zmieniony 10 czerwca 2009, 15:07 przez Mirage, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: Forrestal »

Ladnie sie zapowiada :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: mant3z »

Zabugowany edytor? Chyba sobie żartujesz, to nie możliwe! :lol:
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: SaS TrooP »

A nawet jeśli to i tak można go używać do podglądu i kontroli :)
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: Maćko »

Ale, niestety nie ma chyba łączenia misji edytorowych zwykłych z tymi z RTE. RTE zapisuje je jako mission.sqf :?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Real Time Editor!

Post autor: Rainbow »

Żeby utworzyć jednostkę najpierw trzeba stworzyć Center, potem Group i potem możemy tworzyć jednostki.
Hew Fan

Btw.
Na forum BISu - Ohara pisze: Hmm, i thought, you will find it sooner......

we expect that we will "open" it by some patch, its there, but need some tweeking
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:38 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Real Time Editor!

Post autor: Maćko »

Dzięki za wskazówkę już wiem co i jak ;)
Rainbow pisze:
Na forum BISu - Ohara pisze: Hmm, i thought, you will find it sooner......

we expect that we will "open" it by some patch, its there, but need some tweeking
Żartowniś... :P
hahah :D

btw: mant3z,
Check this out, Maćko (Poland) found it:
http://i251.photobucket.com/albums/g...2-52-43-40.jpg
In main screen use ALT+E
Już wiedzą: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=74144
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”