ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Maćko » 09 czerwca 2009, 18:55

Texture Detail - normal
Anisotropic Filtering - normal
Terrain Detail - normal
Objects Detail - normal
Shadow Detail - normal
PostProcess Effects- low
Resolution - 1440 x 900 (sory więcej nie moge :P)
Fillrate - 150
viewDistance - 4k
Normal Score - 5374
___________________________
Cpu - Core I7 920 2.66GHz (bez oc)
Ram - 6GB DDR3 1600
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 Rc2

Nice :) Ale ja nie widzę różnicy w fpsach między 40 a 50 więc wracam na v.high ;p
A za nie długo trochę kopnę tego I7 dla testów, zobaczymy co potrafi :D
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 [email protected] MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Awatar użytkownika
Andrea
Posty: 52
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Andrea » 11 czerwca 2009, 16:27

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Normal Score - 3443
__________________________________
Cpu - Core2 Quad Q6600 2,4 [email protected],0 GHZ
Ram - OCZ 4GB PC3 10666
GPU - EVGA GTX 285
OS - Windows Vista
Ostatnio zmieniony 01 lipca 2009, 20:52 przez Andrea, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pytaj , co Polska dała Tobie , pytaj ile Kościół zgarnął z tego , co ty dałeś Polsce .

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: ARMA][-MARK

Post autor: DRIVER » 12 czerwca 2009, 20:52

Texture Detail - Normal/ Very High
Anisotropic Filtering - Normal/ Very High
Terrain Detail - Normal/ High
Objects Detail - Normal/ Very High
Shadow Detail - High/ Very High
PostProcess Effects - Low/ Very High
Resolution - 1280x1024/ 1280x1024
Score - 3310,15/ 2442,13
_____________________________________
CPU - Intel Core 2 Duo E8500 @3,16GHz 3GHz
RAM - OCZ Reaper dual 2x2GB 1066
GPU - Gigabyte GTS 250 1GB GDDR3
OS- Vista 64bit
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
prawdziwy
Posty: 51
Rejestracja: 01 czerwca 2009, 23:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA][-MARK

Post autor: prawdziwy » 15 czerwca 2009, 11:57

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1440 x 900
Normal Score - 4221

po restarcie 4304
__________________________________
Cpu - Intel Core i7 965 3.2GHz
Ram - OCZ 6GB DDR3 1866 Reaper Triple Channel
GPU - ASUS ENGTX 295
OS - niestety Vista

EDIT restart 2 i 3 odpowiednio 4502, 5241

cały czas kombinuje z ustawieniami softu więc ciągle mam inne wyniki, daje sobie spokój z tym arma mark
"Co ty wogole bredzisz czlowieku ?", "Debili trzeba tępić :/", "Za bycie, niestety, kretynem i totalnym dzieciakiem siedmioletnim.", "a masz lamo", "Synku, czy ty naprawdę nie możesz sobie pójść?", "Pier**li jak potłuczony."
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA][-MARK

Post autor: Rafael3D » 17 czerwca 2009, 00:05

korzystając ze wskazówek z http://www.armaholic.com/forums.php?m=posts&q=6713
udało mi się na moim złomie uzyskać wynik jak na rysunku. Sprzęt:
CPU: C2D 4400 2.2 GHz
RAM: 4x512 MB DDR1 OCZ 400 MHz 3-3-3-7
GPU: ATi Radeon X1950 PRO 512 MB AGP
OS: XP 32bit SP3

Texture Detail - Low
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Very High (!)
Shadow Detail - Low
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024

przy innych ustawieniach (np. textury na normal) występują artefakty po paru minutach grania.
Poza tym - prędkość gry na takich ustawieniach oscyluje w granicach 15-30 klatek (1sza misja w wiosce)
Załączniki
arma2 mark 11-46-17.jpg

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: ARMA][-MARK

Post autor: mant3z » 23 czerwca 2009, 21:02

mant3z pisze:Wymieniłem procka na Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Namieszałem w timingach pamięci (nie wiem jeszcze czy dobrze)

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Normal Score - 3824!
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.5)
OS - Windows7 RC2
Zmieniłem drivery na 9.6
Zainstalowałem patch 1.02

Rezultat jest zaskakujący bo zaliczyłem spadek do 3586!

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Edited 27/06/09 09:05---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----
Patch 1.02.58134
Ustawienia jak zawsze te same, wynik 3620.
Włączyłem AAx2 no i wynik: 3624. Próbowałem jeszcze zrobić na x8 ale przerwałem bo strasznie cięło i nie chciało mi się czekać.
Cholera, gdzie te moje 200pkt uciekło?
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: PROCIK » 28 czerwca 2009, 22:43

Dzisiaj testowałem, wyniki i konfiguracja na fotach
Załączniki
test.JPG
test.JPG (16.75 KiB) Przejrzano 3681 razy
test1.JPG

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: mant3z » 30 czerwca 2009, 17:32

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.6)
OS - Windows XP SP3
Test pod XP'ekiem
Wynik 2463!!!
WHAAAT!?! :o

Test zrobiłem po wyłączeniu z poziomu msconfig wszystkich aplikacji i wyczyszczeniu temp'ów.
Sterowniki ATI 9.6

Przypominam, że pod W7RC2 miałem 3824 (najlepszy), obecnie 3664.
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Forrestal » 30 czerwca 2009, 21:27

Obrazek

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
__________________________________
Cpu - Core 2 Quad Q6600 @ 3GHz
Ram - 4GB Corsair XMS2 (4-4-4-13) 800 MHz
GPU - EVGA GF9800GX2 (186.18)
OS - Windows Vista x64

Nie powiem abym byl zadowolony - SLI i ArmA2 to taki srednio oplacalny interes. Trzeba sie bedzie jednak zainteresowac Core i7 i jakas pojedyncza karte.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Trance » 01 lipca 2009, 15:46

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- High
Resolution - 1280 x 1024
Fillrate - 100
viewDistance - 2k
Normal Score - 3049.31
___________________________
Cpu - Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,0 GHz
Ram - 2x1GB DDR2 800 MHz
GPU - ATI Gainward Radeon HD4870 (512MB/256bit)
OS - Windows XP 32

Całkiem nieźle sobie radzi z grą, w kampanii (poczatkowe misje, dalej nie doszedłem) 60-80 fps, w misjach dla pojedynczego gracza podczas masowych ruchów jednostek AI i grania w samym sercu bitwy 45-70 fps (przeważnie w okolicach 50-55 fps), podczas bitwy z udziałem około 50 jednostek AI (razem) w lesie spadek do 40-45 fps, w miescie 35-45 fps.

Generalnie jest dobrze, ale bede probował podkrecac ostrzej procesor, poniewaz podczas grania nie zauwazam zadnej istotenej zmiany wydajnosci przy zmianie ustawien z high na low, dlatego smiem twierdzic, ze to własnie procesor jest tu "wąskim gardłem", ramu pewnie tez troche mało.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andrea
Posty: 52
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Andrea » 01 lipca 2009, 20:51

Update :

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Normal Score - 3758
__________________________________
Cpu - Core2 Quad Q6600 2,4 [email protected],5 GHz
Ram - OCZ 4GB PC3 10666
GPU - EVGA GTX 285
OS - Windows Vista

Po podkręceniu proca na 3,5 GHz trochę wzrosło .
Nie pytaj , co Polska dała Tobie , pytaj ile Kościół zgarnął z tego , co ty dałeś Polsce .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”