ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: mant3z »

Wydano misję którą można sprawdzić swój sprzęt:
http://www.armaholic.com/page.php?id=5809

To jest przykład jak pisać posty:

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1200 (1280x1024)
Normal Score - XXXX
___________________________
Cpu - Q6600 OC (3.0ghz)
Ram - CORSAIR Dominator 2GB DDR2 1066
GPU - Evga GTX285
OS - Vista
To nie jest mój wynik, ja swój podam po pracy.

Proszę nie udowadniać innym swojego niskiego poziomu intelektualnego i nie rozpieprzać tematu zbędnymi dyskusjami czy pytaniami. Proszę tylko wrzucać swoje wyniki tak jak we wzorze powyżej (rozdzielczośc 1980x1200 lub 1280x1024 (960) ), DZIĘKUJĘ :dworship


EDIT 17:43
Mój wyniki:

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1200
Normal Score - 2417,52
__________________________________
Cpu - AMD X2 64 6400+ (3.2ghz)
Ram - OCZ 2Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE
OS - Windows7 RC2
@Pit

Zestawienie wyników w pliku XLS.
Załączniki
2009-08-18_arma2mark_p3.gif
Mów mi milordzie łapserdaku!
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Marqz »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 960
Normal Score - 2147
___________________________
Cpu - C2D 6400 OC (3.0ghz)
Ram - 2GB DDR2 667
GPU - Asus 8800 gs TOP (OC)
OS - XP
Rozdzielczość musiałem zmienić bo mam 4:3 21 cali Della CRT
Arma Mark wyszedł tak sobie, spodziewałem się gorszych wyników. IMO nijak nie odzwierciedla on gry, a w szczególności miodnej kampanii która jak się rozkręci to masakrycznie rzęzi.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: mant3z »

Dodałem 2 Giga ramu, zmieniłem drivery ATI na 9.5, podwyższyłem rozdzielczość do 1920 x 1200

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1680 x 1050
Normal Score - 2413! (wcześniej miałem 2417 w 1680 x 1050)
__________________________________
Cpu - AMD X2 64 6400+ (3.2ghz)
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.5)
OS - Windows7 RC2


@Marqz to tylko wina procka, dziś zobaczymy ile jest wart 940'ka pod AM2+, kampania od manhattanu też nie jest dla mnie grywalna.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Marqz »

Mantez też tak myślę
kur.va daję spoliler i nie działa kto nie chce nie czytać " kampania wraca do grywalności jak amerykanie wyjadą z czernarusi" ale zaczekamy może Maćko doszedł do Manhatanu i odpisze czy ma ostre spadki FPS. Może być proc może być skopana kampania, niczego nie wykluczam.
A co do sprzętu to się nie czaruję że jakieś tam sterowniki czy patch coś załatwi. Zainstaluj sobie teraz Armę 1.00 i odpal 1 misję i popatrz na drzewka, albo ostatnia misja SP jak ruskimi atakujesz miasto, też sprzętożerna. Zobaczysz że między 1.00 a 1.14 nie ma specjalnej różnicy w wydajności. Tu będzie to samo. Kupuję poprostu nowy sprzęt a nie będę się męczył przez rok na low, psuł sobie zabawę i wkręcał bajkę o łatkch i sterownikach. Trzeba się ogarnąć i zdać sobie sprawę że albo nowy sprzęt i względnie komfortowe granie na normalu albo wracamy do Army 1 ACE i Avgani.
Peace.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: mant3z »

Marqz tylko wyniki + jakiś komentarz.
Podyskutować możemy tutaj: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =63&t=2373

Dowód na to, że jak się ma Phenoma II z czterema rdzeniami to trzeba podziękować XP'kowi:
Może nie się nie osiągnie ponad 5000 jak to w przypadku kręconych i7 ale na pewno wynik ponad 4000tyś zapewni nam solidny gameplay!
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low

Cpu - phenomII q4 955be (3.2ghz)
Ram - ocz platinum cl7 6GB DDR3 1333@1033
GPU - sapphire radeon HD 4890 oc version
OS - xp 64bit
Resolution - 1920 x 1080

Score - 2400

Something is wrong here in xp

-----------------------------------------

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Fillrate 100%

Cpu - phenomII q4 955be (3.2ghz)
Ram - ocz platinum cl7 6GB DDR3 1333@1033
GPU - sapphire radeon HD 4890 oc version
OS - Windows 7 64bit
Resolution - 1920 x 1080

best Score - 4341

after reboot 1st arma2mark run 3500 (??), 2nd run 4200, 3rd run 4229,36, 4th 4167,65.. 4271,99)

---------------------------
windows 7
Resolution 1680 x 1050

score 1st run 4170, 2nd 4338,86

------------------------------
so xp shocked me in the beginning i try to find out whats creating this mess. maybe epu tool for the asus m4a78t-e mainboard

update: no solution for xp so far. i installed newest chipsetdriver and so on... but no change

Przypominam, TYLKO WYNIKI!!!
Mów mi milordzie łapserdaku!
JaRo
Posty: 2
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 11:44
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA][-MARK

Post autor: JaRo »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
Normal Score - 2118
___________________________
Cpu - Athlon 6000+ (3.1ghz)
Ram - 4GB DDR2 800
GPU - Radeon 3850
OS - XP

Niestety nie mam się czym pochwalić :( Aha bo bym zapomniał rozdzielczość taka bo taki monitor :lol:
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Maćko »

Texture Detail - v.High
Anisotropic Filtering - v.High
Terrain Detail - v.High
Objects Detail - v.High
Shadow Detail - v.High
PostProcess Effects- v.High
Resolution - 1440 x 900
Fillrate - 150
viewDistance - 4k
Normal Score - 4052
___________________________
Cpu - Core I7 920 2.66GHz (bez oc)
Ram - 6GB DDR3 1600
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 Rc2

Podejrzewam że jak byk kopnął tego I7 na 3,5 to by przekroczyło 5k ;) Ale jest to raczej zbędne, procesor i tak jak rakieta ;P
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Byku
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 14:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Byku »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
Normal Score - 2074.42 (poprzedni miałem 2114... a niby niższe fpsy O.o).
___________________________
Cpu - C2Duo E7300 O/C 3,6 GHz
Ram - 4GB DDR2 ok 900.
GPU - Radeon 4870 (oc. 790/940)
OS - XP SP3
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Drone »

Texture Detail - B.Duże
Anisotropic Filtering - B.Duże
Terrain Detail - B.Duże
Objects Detail - B.Duże
Shadow Detail - B.Duże
PostProcess Effects- Duże
Resolution - 1680 x 1050
Normal Score - 2619.19
___________________________
Cpu - C2Duo E8400 @ 3,0 GHz
Ram - OCZ Reaper Dual 2x2 GB 1066
GPU - NVIDIA GeForce 9800 GTX+
OS - XP
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA][-MARK

Post autor: mant3z »

Wymieniłem procka na Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Namieszałem w timingach pamięci (nie wiem jeszcze czy dobrze)

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1920 x 1200
Normal Score - 3824!
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE (9.5)
OS - Windows7 RC2



@DRONE powtórz test na takich ustawieniach jak ja mam, żebyśmy mieli porównanie.
@MAĆKO ty też :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA][-MARK

Post autor: Drone »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects - Low
Resolution - 1680 x 1050
Normal Score - 3201.99
___________________________
Cpu - C2Duo E8400 @ 3,0 GHz
Ram - OCZ Reaper Dual 2x2 GB 1066
GPU - NVIDIA GeForce 9800 GTX+
OS - XP
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”