ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Maćko »

Patch 1.03 zaaplikowany. Testy wydajności platformy Core I7 na standardowym taktowaniu:

Test 1 stock:
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1440 x 900
Normal Score - 5549 (poprzedni na patchu 1.02 było 5374)

__________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333Mhz)
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 64bit

Test 2 extreme o/c:
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1440 x 900
Normal Score - 6892

__________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz@4GHz chłodzenie Thermalright Ultra-120 Extreme vcore 1.45V
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333@1600Mhz)
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 64bit

I powiem wam.... teraz to się gra zajebiaszczo :D Nawet na takich ustawieniach gra wygląda ładnie i chodzi mega płynnie. Na kampanii (misja Manhatan) fpsy nie spadały mi poniżej 40!!


EDIT:

Po dyskusji z Pit'em stwierdziliśmy, że aby ujednolicić te wyniki trzeba przyjąć jakieś konkretne ustawienia dopasowane tak aby każdy mógł na nich uruchomić test. Dlatego od teraz apeluję aby wszystkie testy były przeprowadzane w rozdzielczości 1280x1024 - taką rozdzielczość chyba może ustawić większość z nas :) Reszta ustawień pozostaje bez zmian czyli:

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Stosując się do tego zamieszam wyniki przeprowadzone w tej rozdzielczości:

Test 1 stock:
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
Normal Score - 6386
__________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333Mhz)
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 64bit


Test 2 extreme o/c:
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
Normal Score - 8241
__________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz@4GHz chłodzenie Thermalright Ultra-120 Extreme vcore 1.45V
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333@1600Mhz)
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 64bit

Także od tej pory testy przeprowadzać w 1280x1024!
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: methos »

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Hight
PostProcess Effects- Hight

Resolution:1470x 917

CPU : Intel Core 2 Duo E8400 = 3,0 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3

wynik: 2880,67
To jest wynik na domyślnych ustawieniach. Next dodam wg ustaleń.

PS - Macko - 2ooo pkt w górę tylko po podkręceniu ramu? 8O :o :rox
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Maćko »

Maćko pisze:Także od tej pory testy przeprowadzać w 1280x1024!
Mógłbyś się do tego zastosować? ;) Reszta też :P
methos pisze:PS - Macko - 2ooo pkt w górę tylko po podkręceniu ramu? 8O :o :rox
Maćko pisze:Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz@4GHz chłodzenie Thermalright Ultra-120 Extreme vcore 1.45V
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333@1600Mhz)
;)

BTW; kolejny test:

Test 2 extreme o/c:
Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
Normal Score - 8654
__________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz@4GHz chłodzenie Thermalright Ultra-120 Extreme vcore 1.45V
Ram - 6GB Triple Chanel (takt. 1333@1600Mhz)
GPU - ATI HD4870X2 2GB
OS - Windows 7 64bit

A zwiększenie wydajności uzyskałem... stosując się do pewnych instrukcji na BIS - mianowicie wyłączyłem hyperthreading i gra dostała kolejnego kopa :D
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: methos »

Maćko pisze: __________________________________
Cpu - Intel Core I7 920 2.66 Ghz@4GHz chłodzenie Thermalright Ultra-120 Extreme vcore 1.45V

A zwiększenie wydajności uzyskałem... stosując się do pewnych instrukcji na BIS - mianowicie wyłączyłem hyperthreading i gra dostała kolejnego kopa :D

oj ja ślepy ;)

hyperthreading - z tego co wyczytałem na Wikii:
"firma Intel na jakiś czas wycofała się z niej na rzecz procesorów dwurdzeniowych i czterordzeniowych (które są niewiele bardziej skomplikowane, a dają o wiele większy wzrost wydajności – na poziomie odpowiednio 60–80% oraz 100–196%)."
raczej nie mam sensu jej zastosowac do mojego C2D E8400.
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Maćko »

Po pierwsze to procesor musi obsługiwać HT :D
A obsługuje ją tylko 2 typy procesorów - Pentium 4 HT i Core I7.

No i sory za offtoop.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Rafael3D »

Wynik: 5318
rozdzielczość 1280x1024
AMD PII x4 955 [email protected]
Radek 4890
RAM 1600 7-7-7-16 DDR3 - takie takty wymusiłem w BIOS (wg SPD); gdy dałem na auto w BIOSie, ten przyznał 11-11-14-24, co przełożyło się na spadek o ok. 600 marków!
Win7 x64 7600
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: mant3z »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
__________________________________
Cpu - Phenom II 940 (3GHz) pod AM2+
Ram - OCZ 4Giga PC2 6400 Dual CH. Platinum Rev.2 (4-4-4-15) @800
GPU - PALIT HD4870SE ( 9.8 )
OS - Windows 7RC2

Wynik: 3606
Zmiana rozdzielczości i nowe drivery nic nie dały, nadal jestem do tyło o około 250pkt.
Można by kręcić proca ale w sumie po co? Przy takim wyniku tak naprawdę gra ładnie śmiga :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Maćko »

mant3z pisze: Wynik: 3606
Zmiana rozdzielczości i nowe drivery nic nie dały, nadal jestem do tyło o około 250pkt.
Jeśli zmiana to rozdzielczości nie przynosi wzrostu wydajności to przyczyna jasna - Procesor ogranicza.

Aż ciężko uwierzyć że phenom II 3GHz nie daje rady :o

Kopnij go chociaż na 3,2 zobacz czy wzrasta wydajność.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ironfan
Posty: 1
Rejestracja: 20 sierpnia 2009, 22:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: ironfan »

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Disabled
Resolution - 1280 x 1024

Score - 1974

Sprzęt:
CPU: E2140 @ 3.1Ghz
RAM: 2x2GB 800Mhz CL4
GPU: Geforce 7900GTX 512MB
OS: Windows XP 32bit SP3

Gra w tej rozdziałce i tych ustawieniach jest możliwa, ale wkurzająca.
PS. Witam na forum ^^
DaDamaga
Posty: 3
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 2316

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: DaDamaga »

Witam!

Poniżej moje wyniki:

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Normal
PostProcess Effects- Low
Resolution - 1280 x 1024
score: 4949.95

drugi test
Texture Detail - V.high
Video Memory - V.high
Anisotropic Filtering - V.high
Terrain Detail - High
Objects Detail - High
Shadow Detail - V.high
PostProcess Effects- V.high
Antialiasing - V.high
Resolution - 1920 x 1200
score: 3673.34

Komputer:
[email protected] GHz
Asus p5q-e
4x 2GB RAM OCZ Reaper@1053MHz
Palit GTX 295 (190.38/EVGA SLI Enhancement 1.4)
OS: Win XP64bit

Pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: methos »

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Disable
PostProcess Effects- Low

Resolution:1280 x 1024

CPU : Intel Core 2 Duo E8400 = 3,0 GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3

1 wynik: 2992,72
2 wynik: 3381,63 - test puszczony zaraz po 1
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”