ArmA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: SaS TrooP »

Jestem troszeczkę... negatywnie zaskoczony!

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - High
PostProcess Effects- High

Resolution:1600x1200

CPU : Intel Core 2 Quad E9500 4 x 2,83GhZ
GPU : Sapphire Radeon HD4890 1GB HDMI DDR5 Vapor-X
RAM : Kungston 4GB 800MhZ
OS: WinXP Home SP3

- RESULTS -
Test One - 34.8969
Test Two - 36.477
Test Three - 37.2967
Test Four - 26.3505
Test Five - 12.4526
Benchmark: 2949.47

:o
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: methos »

Kod: Zaznacz cały

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Disable
PostProcess Effects- Low

Resolution:1280 x 1024

CPU : Intel Core 2 Duo E8400 3,0[b]@3.6[/b] GHz
GPU : Gainward Radeon HD4850 GS (512MB/256bit) = 700/2200MHz
RAM : Corsair 4 GB 1066 Mhz C.L 5.0
OS: WinXP Home SP3

1 wynik: 3522,37
2 wynik: 3834,20 - test puszczony zaraz po 1
Odczuwalna też różnica na ustawieniach do gry czyli v.Hight i Hight przy 1680x1050 - wynik z 2562,64 na 3288,64. Kolejne testy potwierdzają tylko, iż im większa moc CPU tym lepiej Arma2 śmiga.
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Pit »

Pierwszy post zaktualizowany o nowe wyniki oraz tabelę w formacie XLS.
Dane w tabeli zawierają wyłącznie te wyniki, które są zgodne ze wzorcem.

Inna rozdzielczość lub ustawienie choćby jednego parametru powoduje, że taki wynik traci sens porównawczy.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: PROCIK »

AMD Athlon x2 54 6000+ 3.0GHz
2GB (2x1GB) 667MHz
GF 9800GT 1GB

Mój wynik testu na zaproponowanych ustawieniach wynosi
test1: 2147
test2: 2261
test3: 2278
średnio:2229
Z tym że na rozdzielczości 1440x900 ponieważ mam panorame 19", system XP 32 SP2
Jestem ciekaw jak bedzie ten test wyglądał jak zmienie kompa na nowego :rox

edit 09/09/09 :)
test na ustawieniach w grze standardowych, arma patche 1,03 bulid 58972
podkręcony procek z 3.0 GHz do 3.2 GHz,
grafika podkręcona: core z 600 na 650 / memory clock z 900 na 1000 / szadery pozostały na 1500

Wynik w drugiej prubie puszczone raz za razem 2407

Edit:18.10.09
No i ziscilo sie :) jestem w trakcie przesiadki na nowy sprzet. W tym momencie zmieniony mam tylko Procesor, plyte glowna, pamieci i zasilacz:
CPU_________Phenom II 965 x4 3,4 GHz
mother board_ ASUS M4A79T
pamieci:______Kingston 4GB (2x2GB) DDR3 1333MHz HyperX Memory Kit CL7 1.5V
zasilacz______Aopen Extreme Series 880W

Wczoraj robilem pierwsze testy wynik: 3850

To wynik jeszcze ze stara grafika GF 9800 GT 1GB i jednym twardym dyskiem
W planie jest zmiana grafiki na ATI 4890 2GB i trzy twarde dyski spiete w RAID 5
Ostatnio zmieniony 18 września 2009, 09:16 przez PROCIK, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Arturek
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
ID Steam:
Numer GG: 1414035
ID gracza: 0
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Arturek »

arma2 2009-09-03 11-29-39-79.jpg
Jeszcze jeden test na i7.

Texture Detail - Normal
Anisotropic Filtering - Normal
AA - Normal
Terrain Detail - Normal
Objects Detail - Normal
Shadow Detail - Disable
PostProcess Effects- Low

Resolution:1280 x 1024


Konfiguracja niżej.
Chyba w ARMIE widać działanie i wydajność większej ilości pamięci na karcie (2GB) jak w rzadko której grze. Przykład - Mam z Maćko podobne karty tylko ja mam 512Mb. Wynik jest więc miarodajny. Choć może jakby zrobił defragmentacje, to by był lepszy.

PS. Co zrobić żeby test #5 lepiej wychodził ;) :)
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT

Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: PROCIK »

@Arturek
Shadow Detail - Disable (powinno byc normal) ale i tak pewnie nie bylo by wielkiej roznicy w wynikach.

"Chyba w ARMIE widać działanie i wydajność większej ilości pamięci na karcie (2GB) jak w rzadko której grze."
Co masz na mysli? pamiec graficzna?
Awatar użytkownika
Arturek
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
ID Steam:
Numer GG: 1414035
ID gracza: 0
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Arturek »

Ups. Sorki, ten tekst skopiowalem z tego temu tak na pałkę. W grze rzeczywiscie miałem wszystko na normal łącznie z cieniami.

Chodzi mi o ilość pamięci na karcie. 512mb a 2gb może w większości gier nie robi zbytniej różnicy, ale w armie ładowanie tych wszystkich tekstur i drzewek.. Na pewno się przydaje, i wynik wzrasta diametralnie. Jakbym był wrożką to powiedzial bym, że zmiana karty na 4890 1GB (2GB) przyniosla by jeszcze 2 - 2.5 k punktów
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT

Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: PROCIK »

Uaktualniony moj pierwszy post z 3 wrzesnia.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Forrestal »

Win7 Pro x64

Na ciagle tym samym sprzecie Q6600@3GHz, 9800GX2@stock, 4GB Ram mam 3133 pkt, w porownaniu do 2730 na Visie Buissnes x64 to jakis zysk wydajnosci jest ale niewielki. Ciagle mi sie wydaje ze 9800GX2 nie daje, SLI z ArmA2 nie daje rady... Rozdzialka to 1920x1200.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
DaDamaga
Posty: 3
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 2316

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: DaDamaga »

Ciagle mi sie wydaje ze 9800GX2 nie daje, SLI z ArmA2 nie daje rady
A mi wydaje się, że Twój procek nie daje rady i 9800GX2 dusi się. SLI wymaga większej mocy procesora. A poza tym ARMA2 wymaga mocy procesora :). Myślę, że w Twoim przypadku q9550@3,6 - 4,0 GHz idealnie zeskaluje się z GX2.

Pozdrawiam,
Bart
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ARMA 2- Benchmark [ WYNIKI ]

Post autor: Maćko »

Nie, proc go nie ogranicza. Q6600 mógłby ciągnąć i 4870x2 i by go nie ograniczał.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”