Opinie z gry w ArmA2 - ankieta

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Uważam, że Arma 2 w ogólnej ocenie ...

Zaskoczyła mnie pozytywnie i przerosła oczekiwania.
11
17%
Zasługuje na pozytywną opinię i spełnia moje oczekiwania.
18
29%
Spełnia moje oczekiwania choć są rzeczy do poprawki.
21
33%
Nie jest zła, wiele rzeczy trzeba by poprawić.
10
16%
Zasługuje na negatywną opinię i nie spełnia moich oczekiwań.
1
2%
Rozczarowała mnie i w ogóle nie spełnia moich oczekiwań.
2
3%
 
Liczba głosów: 63

Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: FOX-PL* »

ArmA 2, powiem tyle miodzio poprostu bajka. :1th
Mój kombajn:
procesor - Core 2 Quad Q6600 2.4GHz podręcony do 3.03 GHz
karta graficzna - GIGABYTE Radeon HD 3850 512MB 256 bitów szyna
pamięć RAM - 8GB (4x2GB) DDR2 800MHz

Wszystkie ustawienia na normal, wypełnianie 150%, cieni brak, krew wysokie, postefekty nisko, odległość rysowania 2300m.
Przytkania zdażają sie przy zmasowanej ilości jednostek.

Przyznam szczerze, że brak mi trochę mocniejszej grafy przykładowo HD4850 ale nawet ze swojej jestem zadowolony. Ogólnie tektura czegokolwiek jest poprostu super i jak sobie pomyśle, że przy lepszej grafie można więcej osiągnąć to mi szczęka opada :rox (zwłaszcza wody). Zaszokował mnie obraz w pewnej odległości, mianowicie jak włączyłem lunete i popatrzyłem tak na teren w odległości nie wiem koło 400 metrów to obraz jakby prawie rzeczywisty nie jest super wyraźny, że idealnie widać kontury ale powoduje to jak dla mnie większy realizm widoku. Wada jaka rzuca mi się najbardziej to rozmywanie obrazu :? , no dobra rozumie rozmazanie na dużym dystansie ale kurde wczasie biegania jest trochę wkurzające, przesadzili, ale nie jest to takie rażące i pewnie po dluższym graniu człowiek się przyzwyczai, że za dużo siedzi przy monitorze i jest już ślepy :lol:

Jak dla mnie w porównaniu do ArmA I duży sukces i wielki krok do przodu. Moja ocena 8/10. :)
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: DRIVER »

Nie wiem ja spodziewalem sie czegos wiecej Po ArmA2... Defakto czuc nute wojny.. Swist kul rozmywa obraz... a blisko wybuchajace granaty nas ogluszaja. Fruwajace kawalki ziemi po uderzeniu kuli w nia. No i mozliwosc przechodzenia przez ogrodzenia albo umiejetnosc przeladowywania w ruchu(wow)... No i nawet kampania ktora jest dosc ciekawa.... Ale ciagle gra posiada mase bugow... wrogowie wala w nas nawet nas nie widzac... troche dziwne... i te rozmycie obrazu... naprawde czuje sie jak by nasza postac zgubila soczewki kontaktowe albo okulary... Mozecie mnie karcic za to co teraz powiem... ale wiecej sie spodziewam po OFP2.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gruby
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 15:09
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Gruby »

Mozecie mnie karcic za to co teraz powiem... ale wiecej sie spodziewam po OFP2.
Niestety, :violent ale ja mam takie samo przeczucie , na pewno optymalizacja będzie na większym poziomie niż w ARMIE ponieważ wychodzi też na konsole które są nieco słabsze niż większość PieCyków, dlatego musi to chodzić ze stałymi 60 fpsami na ekranie. Poza tym gameplaye które przeciekły i te oficjalne mówią , że to będzie miazga.

BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.

Mój gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Jxh5hGVOQwk
Obrazek
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: alepasztet »

Gruby pisze:[BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =63&t=2374
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Gruby
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 15:09
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Gruby »

alepasztet pisze:
Gruby pisze:[BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =63&t=2374

Dzięki wielkie 100x lepiej.. :rox
Obrazek
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: GŁOŚNIK »

Dobra testuje ją od wczoraj :coffee w edytorze i już zauważyłem niedociągnięcia.
Np..droga nie połączona prawidłowo po prostu przerwa w drodze. :lol:
I to nie przy jakimś zakręcie tylko na prostej. :lol:
AI SPOKO
Dźwięk spoko
Tylko mnie denerwują odblaski po prostu prawie wszystko błyszczy się jak psu jajka. :rant

AI przechodzi przez ściany murki itp. 8O
Zwierzaki przechodzą przez ściany murki itp. 8O
Spodziewałem się po ARMIE II więcej szkoda ale to i tak mały hit.
Ostatnio zmieniony 09 czerwca 2009, 12:01 przez GŁOŚNIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: mant3z »

Matte pisze:Nikt nie wspominał o tym, a ciekawi mnie to niemiłosiernie. Jak sprawa z shotgunami? Zmieniło się coś w tej materii, czy dalej działają na zasadzie szybkiego wystrzelenia 72 naboi?
Shotgun jak shotgun, erm... nie jak strzelba chyba ;)
http://www.mant3z.boo.pl/arma2/new2/
Dźwięk shotguna ale na odległość można tym snipić :P
Jak dobrze pamiętam w magazynku ;) jest 8 pocisków.
Niestety coś mi się stało z frapsem i nie zrobił mi screenów z podglądu samej broni.
Mów mi milordzie łapserdaku!
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: GŁOŚNIK »

Dobra chłopaki jest kłopot w edytorze z noktowizorem.
Wszystko jest ok dopóki nie zginę.Po wczytaniu sytuacji noktowizor rozjaśnia się jakieś 50% mniej.
Muszę grać misje od nowa i wszystko jest ok. :rant
Mam wersje gry 1.0 proszę o sprawdzenie wasz na wersji 1.1 :dworship
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Marqz »

Panowie jak włączyć stary system dowodzenia, da się ?
Że jak sobie kliknę żeby ich zaznaczyć i wydawać rozkazy to zamiast nowej uproszczonej jest stara tabela ze wszystkimi opcjami. Wiem że można po backspace ale mnie odpowiadało tak jak poprzednio bo szybko tym operowałem przy użyciu myszy.
Thx
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: Mirage »

Ale przecież w A2 można identycznie dowodzić jak w A1 czy OFP. Tylda odpowiada za zaznaczenie drużyny (F1, F2 itd. za kolejnych ludzi w teamie), a komendy wydaje się za pomocą kombinacji numerów, tyle, że menu jest po lewej stronie na srodku, a nie w prawym górnym rogu.

A tak BTW gdyby ktoś nie wiedział. Nieco irytowało mnie na początku przesadne kiwanie się żołnierza, którym jesteśmy na prawo i lewo podczas biegu ^^ Na szczęście można tą opcję wyłączyć bądź zredukować (opcje gry => Head bob [czy jakoś tak]). I pomyśleć, że domyślnie ustawione jest tylko na połowę ;)
Ostatnio zmieniony 11 czerwca 2009, 09:45 przez Mirage, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opinie z gry w ArmA2

Post autor: FOX-PL* »

Mirage pisze:Ale przecież w A2 można identycznie dowodzić jak w A1 czy OFP. Tylda odpowiada za zaznaczenie drużyny (F1, F2 itd. za kolejnych ludzi w teamie), a komendy wydaje się za pomocą kombinacji numerów, tyle, że menu jest po lewej stronie na srodku, a nie w prawym górnym rogu.

A tak BTW gdyby ktoś nie wiedział. Nieco irytowało mnie na początku przesadne kiwanie się żołnierza, którym jesteśmy na prawo i lewo podczas biegu ^^ Na szczęście można tą opcję wyłączyć bądź zredukować (opcje gry => Head bob [czy jakoś tak]). I pomyśleć, że domyślnie ustawione jest tylko na połowę ;)
O kołysaniu się widoku z pierwszej osoby i o opcji chełm sterujący już dawno pisałem :?
Co do wydawania rozkazów jest troszkę inaczej zauważ naprzykład jeśli chcesz żeby dany żołnierz pobiegł w wyznaczone miejsce przez ciebie. W A1 wystarczyło zaznaczyć kolesia i zaznaczyć miejsce gdzie chciałeś żeby się znalazł a w A2 zielonego pojęcia nie mam :ohno, a i jeszcze jedno opcja rozkazu trzymać się nisko w A1 oznaczała że drużyna była na kucaka a teraz jest to to samo co skradanie.

Wie może ktoś jak wyznaczyć miejsce gdzie dany żołnierz ma się skierować? :?:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”