Opinie z gry w ArmA2 - ankieta
Moderator: Inkwizytor
Re: Opinie z gry w ArmA2
ArmA 2, powiem tyle miodzio poprostu bajka.
Mój kombajn:
procesor - Core 2 Quad Q6600 2.4GHz podręcony do 3.03 GHz
karta graficzna - GIGABYTE Radeon HD 3850 512MB 256 bitów szyna
pamięć RAM - 8GB (4x2GB) DDR2 800MHz
Wszystkie ustawienia na normal, wypełnianie 150%, cieni brak, krew wysokie, postefekty nisko, odległość rysowania 2300m.
Przytkania zdażają sie przy zmasowanej ilości jednostek.
Przyznam szczerze, że brak mi trochę mocniejszej grafy przykładowo HD4850 ale nawet ze swojej jestem zadowolony. Ogólnie tektura czegokolwiek jest poprostu super i jak sobie pomyśle, że przy lepszej grafie można więcej osiągnąć to mi szczęka opada (zwłaszcza wody). Zaszokował mnie obraz w pewnej odległości, mianowicie jak włączyłem lunete i popatrzyłem tak na teren w odległości nie wiem koło 400 metrów to obraz jakby prawie rzeczywisty nie jest super wyraźny, że idealnie widać kontury ale powoduje to jak dla mnie większy realizm widoku. Wada jaka rzuca mi się najbardziej to rozmywanie obrazu , no dobra rozumie rozmazanie na dużym dystansie ale kurde wczasie biegania jest trochę wkurzające, przesadzili, ale nie jest to takie rażące i pewnie po dluższym graniu człowiek się przyzwyczai, że za dużo siedzi przy monitorze i jest już ślepy
Jak dla mnie w porównaniu do ArmA I duży sukces i wielki krok do przodu. Moja ocena 8/10.
Mój kombajn:
procesor - Core 2 Quad Q6600 2.4GHz podręcony do 3.03 GHz
karta graficzna - GIGABYTE Radeon HD 3850 512MB 256 bitów szyna
pamięć RAM - 8GB (4x2GB) DDR2 800MHz
Wszystkie ustawienia na normal, wypełnianie 150%, cieni brak, krew wysokie, postefekty nisko, odległość rysowania 2300m.
Przytkania zdażają sie przy zmasowanej ilości jednostek.
Przyznam szczerze, że brak mi trochę mocniejszej grafy przykładowo HD4850 ale nawet ze swojej jestem zadowolony. Ogólnie tektura czegokolwiek jest poprostu super i jak sobie pomyśle, że przy lepszej grafie można więcej osiągnąć to mi szczęka opada (zwłaszcza wody). Zaszokował mnie obraz w pewnej odległości, mianowicie jak włączyłem lunete i popatrzyłem tak na teren w odległości nie wiem koło 400 metrów to obraz jakby prawie rzeczywisty nie jest super wyraźny, że idealnie widać kontury ale powoduje to jak dla mnie większy realizm widoku. Wada jaka rzuca mi się najbardziej to rozmywanie obrazu , no dobra rozumie rozmazanie na dużym dystansie ale kurde wczasie biegania jest trochę wkurzające, przesadzili, ale nie jest to takie rażące i pewnie po dluższym graniu człowiek się przyzwyczai, że za dużo siedzi przy monitorze i jest już ślepy
Jak dla mnie w porównaniu do ArmA I duży sukces i wielki krok do przodu. Moja ocena 8/10.
- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Opinie z gry w ArmA2
Nie wiem ja spodziewalem sie czegos wiecej Po ArmA2... Defakto czuc nute wojny.. Swist kul rozmywa obraz... a blisko wybuchajace granaty nas ogluszaja. Fruwajace kawalki ziemi po uderzeniu kuli w nia. No i mozliwosc przechodzenia przez ogrodzenia albo umiejetnosc przeladowywania w ruchu(wow)... No i nawet kampania ktora jest dosc ciekawa.... Ale ciagle gra posiada mase bugow... wrogowie wala w nas nawet nas nie widzac... troche dziwne... i te rozmycie obrazu... naprawde czuje sie jak by nasza postac zgubila soczewki kontaktowe albo okulary... Mozecie mnie karcic za to co teraz powiem... ale wiecej sie spodziewam po OFP2.
Re: Opinie z gry w ArmA2
Niestety, ale ja mam takie samo przeczucie , na pewno optymalizacja będzie na większym poziomie niż w ARMIE ponieważ wychodzi też na konsole które są nieco słabsze niż większość PieCyków, dlatego musi to chodzić ze stałymi 60 fpsami na ekranie. Poza tym gameplaye które przeciekły i te oficjalne mówią , że to będzie miazga.Mozecie mnie karcic za to co teraz powiem... ale wiecej sie spodziewam po OFP2.
BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.
Mój gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=Jxh5hGVOQwk
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Opinie z gry w ArmA2
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =63&t=2374Gruby pisze:[BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Re: Opinie z gry w ArmA2
alepasztet pisze:http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =63&t=2374Gruby pisze:[BTW. Nie zna ktoś sposobu na usunięcie tych rozmyć wszystkich? Nie dość że dostał bym więcej FPSów to gra by wyglądała ładniej.
Dzięki wielkie 100x lepiej..
Re: Opinie z gry w ArmA2
Dobra testuje ją od wczoraj w edytorze i już zauważyłem niedociągnięcia.
Np..droga nie połączona prawidłowo po prostu przerwa w drodze.
I to nie przy jakimś zakręcie tylko na prostej.
AI SPOKO
Dźwięk spoko
Tylko mnie denerwują odblaski po prostu prawie wszystko błyszczy się jak psu jajka.
AI przechodzi przez ściany murki itp.
Zwierzaki przechodzą przez ściany murki itp.
Spodziewałem się po ARMIE II więcej szkoda ale to i tak mały hit.
Np..droga nie połączona prawidłowo po prostu przerwa w drodze.
I to nie przy jakimś zakręcie tylko na prostej.
AI SPOKO
Dźwięk spoko
Tylko mnie denerwują odblaski po prostu prawie wszystko błyszczy się jak psu jajka.
AI przechodzi przez ściany murki itp.
Zwierzaki przechodzą przez ściany murki itp.
Spodziewałem się po ARMIE II więcej szkoda ale to i tak mały hit.
Ostatnio zmieniony 09 czerwca 2009, 12:01 przez GŁOŚNIK, łącznie zmieniany 1 raz.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Opinie z gry w ArmA2
Shotgun jak shotgun, erm... nie jak strzelba chybaMatte pisze:Nikt nie wspominał o tym, a ciekawi mnie to niemiłosiernie. Jak sprawa z shotgunami? Zmieniło się coś w tej materii, czy dalej działają na zasadzie szybkiego wystrzelenia 72 naboi?
http://www.mant3z.boo.pl/arma2/new2/
Dźwięk shotguna ale na odległość można tym snipić
Jak dobrze pamiętam w magazynku jest 8 pocisków.
Niestety coś mi się stało z frapsem i nie zrobił mi screenów z podglądu samej broni.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Opinie z gry w ArmA2
Dobra chłopaki jest kłopot w edytorze z noktowizorem.
Wszystko jest ok dopóki nie zginę.Po wczytaniu sytuacji noktowizor rozjaśnia się jakieś 50% mniej.
Muszę grać misje od nowa i wszystko jest ok.
Mam wersje gry 1.0 proszę o sprawdzenie wasz na wersji 1.1
Wszystko jest ok dopóki nie zginę.Po wczytaniu sytuacji noktowizor rozjaśnia się jakieś 50% mniej.
Muszę grać misje od nowa i wszystko jest ok.
Mam wersje gry 1.0 proszę o sprawdzenie wasz na wersji 1.1
Re: Opinie z gry w ArmA2
Panowie jak włączyć stary system dowodzenia, da się ?
Że jak sobie kliknę żeby ich zaznaczyć i wydawać rozkazy to zamiast nowej uproszczonej jest stara tabela ze wszystkimi opcjami. Wiem że można po backspace ale mnie odpowiadało tak jak poprzednio bo szybko tym operowałem przy użyciu myszy.
Thx
Że jak sobie kliknę żeby ich zaznaczyć i wydawać rozkazy to zamiast nowej uproszczonej jest stara tabela ze wszystkimi opcjami. Wiem że można po backspace ale mnie odpowiadało tak jak poprzednio bo szybko tym operowałem przy użyciu myszy.
Thx
Re: Opinie z gry w ArmA2
Ale przecież w A2 można identycznie dowodzić jak w A1 czy OFP. Tylda odpowiada za zaznaczenie drużyny (F1, F2 itd. za kolejnych ludzi w teamie), a komendy wydaje się za pomocą kombinacji numerów, tyle, że menu jest po lewej stronie na srodku, a nie w prawym górnym rogu.
A tak BTW gdyby ktoś nie wiedział. Nieco irytowało mnie na początku przesadne kiwanie się żołnierza, którym jesteśmy na prawo i lewo podczas biegu ^^ Na szczęście można tą opcję wyłączyć bądź zredukować (opcje gry => Head bob [czy jakoś tak]). I pomyśleć, że domyślnie ustawione jest tylko na połowę
A tak BTW gdyby ktoś nie wiedział. Nieco irytowało mnie na początku przesadne kiwanie się żołnierza, którym jesteśmy na prawo i lewo podczas biegu ^^ Na szczęście można tą opcję wyłączyć bądź zredukować (opcje gry => Head bob [czy jakoś tak]). I pomyśleć, że domyślnie ustawione jest tylko na połowę
Ostatnio zmieniony 11 czerwca 2009, 09:45 przez Mirage, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Opinie z gry w ArmA2
O kołysaniu się widoku z pierwszej osoby i o opcji chełm sterujący już dawno pisałemMirage pisze:Ale przecież w A2 można identycznie dowodzić jak w A1 czy OFP. Tylda odpowiada za zaznaczenie drużyny (F1, F2 itd. za kolejnych ludzi w teamie), a komendy wydaje się za pomocą kombinacji numerów, tyle, że menu jest po lewej stronie na srodku, a nie w prawym górnym rogu.
A tak BTW gdyby ktoś nie wiedział. Nieco irytowało mnie na początku przesadne kiwanie się żołnierza, którym jesteśmy na prawo i lewo podczas biegu ^^ Na szczęście można tą opcję wyłączyć bądź zredukować (opcje gry => Head bob [czy jakoś tak]). I pomyśleć, że domyślnie ustawione jest tylko na połowę
Co do wydawania rozkazów jest troszkę inaczej zauważ naprzykład jeśli chcesz żeby dany żołnierz pobiegł w wyznaczone miejsce przez ciebie. W A1 wystarczyło zaznaczyć kolesia i zaznaczyć miejsce gdzie chciałeś żeby się znalazł a w A2 zielonego pojęcia nie mam , a i jeszcze jedno opcja rozkazu trzymać się nisko w A1 oznaczała że drużyna była na kucaka a teraz jest to to samo co skradanie.
Wie może ktoś jak wyznaczyć miejsce gdzie dany żołnierz ma się skierować?