Moja cenzurka Armed A

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: -=HuNTeR=- » 28 grudnia 2006, 17:10

Podejrzewam, że wywinąłeś tego fikołka z braku wyczucia machiny. W OFP machina była bardziej ociążała, ale szybciej reagowała, a w armie jest zupełnie inaczej... wystarczy poćwiczyć. Dlaczego nie podoba ci się HDR? Może dlatego, że masz mało FPS? :)

mario
Posty: 26
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:53
ID Steam:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: mario » 28 grudnia 2006, 17:53

Ufo byl mniej subtelny niz Hunter , ale chodzi w sumie o to samo...owszem nie mam umiejetnosci latania takich jak w OFP, chociaz wczesniej tez nie bylem asem.Po prostu nie widze sie podczas grania w sieci lecącego smiglowcem , ktory naprawde jest trudny w pilotazu przy uzyciu klawy.Co do HDR-u , chyba rzeczywiscie mam za malo FPS-ow , bo moja maszyna udzwigneła tą gre tylko do poziomu max. 25/s. wiec pewnie za malo ,zeby cieszyc sie w pelni mozliwosciami HDR , ale nie zmienia to faktu ,ze gra mi sie nie podoba i chyba mam do tego prawo ? Szczerze mowiąc inwestowałem trochę w komputer kupujac nową grafike (Gainward 7600 GS 256 mb) , na razie jeszcze 512 mb ram-u, Athlon 2800+ i ciągle mało , a na więcej mnie nie stać w chwili obecnej.A zdaje sie ,ze Romanov wspomniał , o znaczączym wzroscie FPS po zainstalowaniu jeszcze 1GB RAM-u , majac juz na pokladzie 1giga , wiec po prostu dla mnie to troche za duzo , uwzgledniajac koszt-efekt.
Gralem juz na tej konfiguracji w takie tytuly jak FEAR , i sprzet chodzil calkiem przyzwoicie (bez mierzenia FPS , zaznaczam), wiec jesli warunkiem do grania są takie duze wymagania sprzetowe , to dla mnie jest to nieoplacalne.No i moze spodziewalem sie po prostu za duzo , czekając tak długo... :roll:

Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: Diabl0 » 28 grudnia 2006, 20:51

Niestety dla mnie gra wygląda jakby BIS dodało kilka screenów w czasie wczytywania danych, dorzuciło do silnika obsługę nowych efektów z Direct3D (bez zwrócenia uwagi jaki będą miały wpływ na wydajność), oraz garść nowych "bardziej współczesnych" obiektów czy animacji (w tym kuriozum w rodzaju amerykańców w strojach Desert na zieloną wyspę). Jedyne co się zmieniło na plus w stosunku do OFP:R to brak potrzeby czekania na restart przy dołączaniu do MP. Cała reszta włącznie z grywalnością to stare poczciwe OFP z jego wadami i zaletami. Sry, ale na ponad dwa lata oczekiwań spodziewałem się znacznie więcej.

Awatar użytkownika
Lukeo
Posty: 67
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 21:49
ID Steam:
Numer GG: 5994970
Lokalizacja: Polska (Dębica)
Kontakt:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: Lukeo » 28 grudnia 2006, 21:31

Ja w sumie moge tylko potwierdzić to co powiedział DiablO. Spodziewałem się czegoś więcej, ale czegoś mniej wymagającego (i nie oczekiwałem cudów :? )
Obrazek Obrazek

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: gremdek » 28 grudnia 2006, 22:57

nadal jedyny sposób na wyciągnięcie wrogiego kierowcy z hmmv polega na zniszczeniu opony, szyby chociaż zostaną zniszczone trzymają jakąś kuloodporność i można sobie strzelać.

no i coś ostatnio zaczęło mi wywalać arme ciągle, może to wina tej jednej misji, nie wiem...
cfog skończył się na kill'em all

Awatar użytkownika
Lukeo
Posty: 67
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 21:49
ID Steam:
Numer GG: 5994970
Lokalizacja: Polska (Dębica)
Kontakt:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: Lukeo » 28 grudnia 2006, 23:02

A może to poprostu klątwa i już nigdy przenigdy żadna gra nie zastąpi nam OFPa i będziemy musieli prędzej czy później do niego wrócić? :D


Forrestal: lukeo opanuj sie w dodawaniu bezsensownych postow! Ten sie ochowal tylko dla przestrogi.
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: PoitleK » 29 grudnia 2006, 01:48

wlasnie... jak zaczniecie na powrot grac w porzadna gre sprzed lat to dajcie znac, wpadne na serwer :-)
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code

Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: Algrab » 29 grudnia 2006, 04:13

W sumie ciekawe, jest jeszcze od cholery serwerow OFP i jakos nie wylaczaja ich, a przeciez to takie bueee, stare i "fturne".
Zobaczymy co bedzie jak wyjdzie wersja EU, WE czy US jakby nie nazywal; wg mnie jeszcze sporo "mew przeleci" zanim sie pozegnamy z tym tytulem.
:grom
:weteran
:ofp

Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: yorgoo » 29 grudnia 2006, 17:46

Glowna bolaczka Army to grywalnosc i szybkosc ktora wzgledem OFP spadla niesamowicie. Ktos powie ze to koszt dazenia do jeszcze wiekszej realistyki ,ale tak naprawde co jest wazne realistyka
( ktorej OFP miala i tak zanadto) czy zabawa i grywalnosc ktorej tu tak brakuje?!
grunt to w ch.. prąd i okna na front

mario
Posty: 26
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:53
ID Steam:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: mario » 30 grudnia 2006, 08:25

yorgoo pisze: Glowna bolaczka Army to grywalnosc i szybkosc ktora wzgledem OFP spadla niesamowicie. Ktos powie ze to koszt dazenia do jeszcze wiekszej realistyki ,ale tak naprawde co jest wazne realistyka
( ktorej OFP miala i tak zanadto) czy zabawa i grywalnosc ktorej tu tak brakuje?!
Dokladnie .Tez jestem przekonany ,ze grywalnosc padla.Ciagle probuje sobie wyobrazic gre w sieci i jak sobie przypomne potyczki z niektorymi postaciami z tego forum , to coraz bardziej jestem przekonany zeby w AA nie grac ;) , chociaz z drugiej strony patrzac , to przeciez oni tez musza zwolnic...przynajmniej na razie :mrgreen:
A tak powazniej , jest to (pomijajac bugi roznego rodzaju) tytul dla wytrwalych i pewnie wielu sie sposrod "wystepujacych" na scenie OFP podejmie sie , ze tak powiem , trudu doskonalenia swoich umiejetnosci.Moze byc problemem naplyw nowych graczy , niezwiazanych wczesniej z Flashpointem , lub grajacych w stara gre sporadycznie,poniewaz tak jak Yorgoo wspomnial , grywalnosc spadla i dla nie miłosnikow symulacji , gra moze byc nieatrakcyjna.
P.S.Ciągle mam wrażenie , że HDR nie działa jak należy...

Awatar użytkownika
Soohy
Posty: 9
Rejestracja: 31 grudnia 2006, 02:12
ID Steam:

Re: Moja cenzurka Armed A

Post autor: Soohy » 31 grudnia 2006, 03:24

To i moje trzy grosze.
ArmA na pewno jest trudniejszy od OFP przede wszystkim ze wzgledu na realizm. Bron rzuca na wszystkie strony, wiec generalnie mam teraz lepsze efekty strzelajac w trybie polautomatycznym, jak 3 pociski leca w mniej wiecej tym samym kierunku. W OFP zawszy mialem ustawiony tryb single.
Co do znienawidzonej trawy - tak jest moim zdaniem lepiej. Faktycznie w OFP mozna sie bylo wczolgac w jakis krzak, tak ze tylko glowa wystawala i bylo sie wlasciwie niewidocznym dla przeciwnika. Do tego stopnia, ze w bialy dzien mozna bylo wystrzelac w ten sposob kilkudziesieciu zolnierzy, ktorzy bezradnie biegali lub chowali sie w nieistniejacej trawie. Tu jest to bardziej zblizone do rzeczywistosci - w koncu trawa naprawde zaslania swiat dookola, a komus patrzacemu z daleka lub z wyzszej (stojacej) pozycji nie przeszkadza ona tak bardzo. To sa w koncu dzikie laki, a nie angielskie trawniki. Ogolnie, dzieki mozliwosci wychylania sie na boki, technike z wczolgaj-sie-w-krzak zmienilem na schowaj-sie-za-drzewem.

Kampania single jest kiepska. Nawet bardzo kiepska, w porownaniu z OFP i OFP:R. Jakos nie zauwazylem tego rozreklamowanego "bardzo rozbudowanego watku fabularnego"... Ehh, przy tym co tu jest, Resistance mozna by rolplejem nazwac :)

Wymagania sa faktycznie wysokie ale da sie grac. Na ustawieniach: cienie normal, tekstury max, widocznosc 1500, reszta na high mam jakies 30fps na otwartym terenie, 15-20 w lesie. Na poczatku gralem na takich ustawieniach w 1280x1024, ale w lasach to byla masakra. Przestawilem na 1024x768 i szybkosc podskoczyla mi o jakies 30%. Ale nadal proba ustrzelenia kogos biegajacego w lesie ze snajperki to spore wyzwanie... Tylko wizualnie mnie to nieco mniej kreci, mam monitor LCD 19'' przystosowany do pracy w 1280x1024 i te pixelki srednio wygladaja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”