Jak "ożywić" miasto

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Jak "ożywić" miasto

Post autor: fatboy1909 »

Witam wszystkich !
Ostatnio zacząłem tworzyć coś w Fallujah i moim pytaniem jest jak mogę dodać dżwięki jakieś miasta np. jadące samochody, syreny karetek np. itd. Kolejne pytanie jest podobne ale chodzi o dzwięki walk np. dzwięk karabinów, wybuchy itd. Najlepiej gdyby te dzwięki trwały przez cały czas. Ostatnim pytaniem jest czy istnieje możliwość stworzenia tłumu ludzi i jeżdżących samochodów bez pojedynczego ustawiania ich i dawania pkt. nawigacyjnych. Byłbym bardzo wdzięczny jeżeli otrzymałbym szybką oidpowiedz.
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Jak "ożywić" miasto

Post autor: tom3kb »

Różne dźwięki już od czasów OFP masz jak wstawisz wyzwalacz to masz w zakładce efekty. Nie pamiętam jak się tam nazywały ale jak się wybrało grupę anonimowy/animowany? to dany dźwięk był słyszalny w każdym miejscu z takim samym natężeniem, inne typy było słychać tylko przy wejściu w wyzwalacz itd. Dźwięki walki, rożne wybuchy, pojedyncze strzały i serie z karabinów tam na pewno są ale czy dźwięki miasta, ruchu ulicznego to nie mam pojęcia. Jeśli chodzi o stworzenie życia ulicznego to nie wiem czy jakiś łatwiejszy sposób znajdziesz, chyba nikt modułów spawnujących cywili jak w armie 2 nie zrobił trzeba by na armaholicu w addonach albo skryptach pogrzebać może coś by się znalazło.
Chyba np to może zaludnić wyspę i wprowadzić ruch uliczny poszukaj pewnie jeszcze coś znajdziesz:
http://www.armaholic.com/page.php?id=4026
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Re: Jak "ożywić" miasto

Post autor: fatboy1909 »

noo szukałem i nic a w grze znalazłem tylko jeden dżwięk i on się nazywał Combat Ambience czy coś takiego w każdym dałem go i w pkt. nawigacyjnym i w wyzwalaczu i nic. Mógłby ktoś dokładniej opisać jak to zastosować ? Byłbym wdzięczny. Aaaa i może pytanie nie na temat ale uważam że nie warto o to pytanie otwierać nowego wątku. Czy ktoś wie gdzie mogę nabyć hummery w pustynnym kamuflażu ale z pełnym opancerzeniem wierzyczki, drzwi itd. Mam już pack hummerów Marinesów ExA ale to jeszcze nie to czego szukam chodzi mi o te które były w arma 1 Opx czy coś takiego było.
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Jak "ożywić" miasto

Post autor: tom3kb »

Wstawiasz sobie wyzwalacz robisz aktywacje przez kogo tam chcesz lub przez jakiś warunek. Potem na dole jest zakładka efekty, jak ją klikniesz to masz kilka znowu do wyboru. nie wiem jak się w armie nazywają ale podejrzewam, że tak samo jak w armie 2 czyli np: anonimowy, otoczenie, głosy itd. W każdym jest do wyboru bardzo duża liczba dźwięków, wybuchów, strzałów itp. Szukaj nazw np: ak single/ burst, m16 single, shoot, wybuch, explosion, odgłosy walki itp takich najwięcej jest w anonimowych. One też są najlepsze bo wszędzie słychać je z taką samą głośnością. Jeśli chodzi o odgłosy miasta to szukaj może czegoś z market w nazwie.

wstaw siebie jako np żołnierza zachodu, wstaw wyzwalacz aktywowany przez zachód, w zakładce wyzwalacza efekty wybierz to co cię interesuje i sprawdzaj do skutku.

Hummery pustynne z pełnym opancerzeniem wieżyczki znajdziesz np w tych packach:
2003 HMMWV pack
http://www.armaholic.com/page.php?id=12934
M1114 Up-Armoured
http://www.armaholic.com/page.php?id=3543
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Re: Jak "ożywić" miasto

Post autor: fatboy1909 »

O fu.... sorry ale w ogóle nie wszedłem na ten dział bo ja wszedłem na Arma 1 a ogólnie chodzi mi o Armę 2 :oops: :oops: :oops: :oops: przepraszam najmocniej ale jeżeli ktoś co do tematu z hummerami ma do dodania to chętnie wysłucham chodzi oczywiście o Armę 2
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”