Animacje w edytorze

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Animacje w edytorze

Post autor: fatboy1909 »

Witam! mam kolejne pytanie mianowicie ostatnio udało mi się dorwac fajny poradnik związany z edytorem w Armie szczególnie uwagę zwróciłem na animacje postaci np. gestykulacja itd. Chodzi konkretne o to że napisane jest żeby żołnierz odegrał animacje trzeba wpisac następującą rzecz: np. nazwa jednostki S1 playMove "nazwa animacji". Wpisuje tak z nazwą animacji np pompki lub czyszczenia broni i nic. Może mi ktoś powiedziec o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny ponieważ szukałem tego od dawna a teraz się okazało że nic z tego... Mam Arma 1.14 i gram na Ace
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Animacje w edytorze

Post autor: polikerski »

Nie wpisujesz tego u jednostki tylko ją nazywasz np. player 1
A w wyzwalaczu wpisujesz skrypt. poza tym był taki tamat i ja go sam zakładałem :P

temat: Pompki albo coś innego...
Artek3333 pisze:Wstaw jednostkę i w nazwie jednostki wpisz np. A1 następnie utwórz wyzwalacz i w uruchamianiu wpisz np.

Kod: Zaznacz cały

A1 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Po aktywacji wyzwalacza jednostka o nazwie A1 wykona daną animację
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”