Wydajność Armed Assault a sprzęt

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: klamacz »

Proponuję wymianę doświadczeń względem wydajności ArmA.

Wzorcowy wpis powinien wyglądać mniej więcej tak:
Wersja Arma: 1.01.5098 CZ
Procek: Athlon 3800+ 64
Ram: 1 gb
Karta graf: ATI Radeon ATI X1800 GTO
Rozdzielczość w grze: 1024x768
Ustawienia:
wszystko na low, anisotropic wyłączony, antialiasing wyłączony
(ewentualnie screenshot ale tylko jako miniaturka)
Wydajność:
- 25 fps w lesie
- 20 fps w mieście
- 35 fps w terenie
Inne:
spowalnia przy złej pogodzie w grze, w trakcie np. deszczu nawet dwukrotnie, zauważyłem, że związane jest to z innym oświetleniem a nie efektami graficznymi.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: hryst »

Wersja Arma: 1.00.50.88 PL
Procek: Intel [email protected]
Karta graf: ATI Radeon X1900XT 512MB
Rozdzielczość w grze: 1600x1200x32
Ustawienia:
wszystko na min (tylko o terenie zapomnialem i jest na normal)
Widoczność 1200m

Wydajność:
Misja 3 - chłopiec na posyłki - 25FPS
W multiplayer pierwsza misja 01 - czyste cięcie - 50-60FPS
hryst_Amark.gif
hryst_Amark.gif (4.65 KiB) Przejrzano 26076 razy
konfig.jpg
konfig.jpg (40.22 KiB) Przejrzano 27631 razy
Misja 3 - chłopiec na posyłki - 25FPS
misja3_chlopiec_na_posylki.jpg
misja3_chlopiec_na_posylki.jpg (50.51 KiB) Przejrzano 27319 razy
W multiplayer pierwsza misja 01 - czyste cięcie - 50-60FPS
multip01_czyste_ciecie.jpg
multip01_czyste_ciecie.jpg (31.46 KiB) Przejrzano 27477 razy
Dodałem foty zeby każdy mogl sobie porównać stojąc w tym samym miejscu
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2006, 16:56 przez hryst, łącznie zmieniany 1 raz.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Pabllo
Posty: 14
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 19:37
ID Steam:
Numer GG: 2799922
Lokalizacja: Wojkowice

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Pabllo »

Wersja Arma: 1.01.5098 CZ

Procek: Intel Core2 Duo 1,86
Ram: 1 GB
Karta graf: ATI Radeon ATI X1900GT 256MB
Rozdzielczość w grze: 1024x768

Ustawienia:
Widoczność 1200m
Wszystko na normal, oprócz:
Shading detail, Postprocess effects, Blood: High
Antialiasing: Disabled

Wydajność:
- 20-25 fps w lesie
- 25-35 fps w mieście
- 45-60 fps w terenie
Intel Core2Duo E6300 - Asus P5B Deluxe - KingMax 1GB - Sapphire X1900GT
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Drone »

Wersja Arma: 1.01.5098 CZ <cut - ostrzegam ostatni raz. Klamacz>
Procek: Athlon XP 2800+
Ram: 1 gb
Karta graf: GF 7600 GS (OC na maxa)
Rozdzielczość w grze: 1024x768
Ustawienia:
Niemal wszystko na normal (via screen) na karcie ustawiony tylko aniso x4 i AA x2.
Obrazek

Wydajność:
- 20 - 25 fps w lesie
- 30 fps w mieście
- 45- 60 fps w terenie

Inne:
Żadnych problemów nie zauważyłem, gierka chodzi niekiedy lepiej od OFP na FFURze ;) Imo wymagania nie są jakieś przesadne.
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: eagle »

Wersja Arma: 1.01.5098 PL
Procek: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Ram 1 GB
Karta graf: NVIDIA GeForce 6800
Rozdzielczość w grze: 1024x768

Ustawienia:
Widoczność 1200m
Wszystko na normal, oprócz:
Postefecty-nisko, Antyaliasing - wył., Filtrowanie anizotropowe - wył., Krew - wysoko.

Wydajność:
- 5-10 fps w lesie
- 10-15 fps w mieście
- 15-20 fps w terenie
Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Pit »

Wersja Arma: 1.01.5098 PL
Procek: Athlon XP 2000+ (1.67 GHz)
Ram: 1 GB Dual Channel
Karta graf: GF 4200Ti (64MB DDR)
Rozdzielczość w grze: 800x600
Ustawienia: nie dostępne

Wydajność: nie dostępne

Inne: gra się nie uruchamia, przy starcie jest błąd "Cannot creat 3D device:(...) Error D3DERR_INVALIDCALL"
Załączniki
gf4200_startup_error.jpg
gf4200_startup_error.jpg (10.83 KiB) Przejrzano 26798 razy
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Ice
Posty: 85
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 17:56
ID Steam:
Numer GG: 1809885
Lokalizacja: Cheltenham
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Ice »

W obu przypadkach ArmA v1.01 CZ
Przed modernizacją:

Procesor: AMD Barton 2500+ @ 2300MHz
Pamięć: 1536MB / 360
Karta graficzna: GF 6800LE @ GF 6800GT (16pp,6vp) 350/700 128MB


Video options
Visibility: 1200
Resolution: 1152x864x32
Terrain detail: Normal
Object detail: High
Texture detail: Normal
Shading detail: Very High
Postprocess effects: Low
Antisotropic Filtering: Normal
Shadow detail: Disabled
Antialiasing: Normal
Blood: High

FPS
Tereny pustynne: 25-27
Duże miasta: 20-25
Las: 10-13

...i po:

Procesor: AMD Athlon 64 4000+ San Diego
Pamięć: 1536MB / 400
Karta graficzna: GF 7900GS 512MB


Video options
Visibility: 1200
Resolution: 1152x864x32
Terrain detail: Very High
Object detail: Very High
Texture detail: Very High
Shading detail: Very High
Postprocess effects: Low
Antisotropic Filtering: High
Shadow detail: High
Antialiasing: High
Blood: High

FPS
Tereny pustynne: 35-40
Duże miasta: 20-35
Las: 10-20
...just tell them I went crazy.
Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: T 2000 »

Wersja Arma: 1.02.5103 CZ
Procesor: AMD Sempron 2600 Thoroughbred (1,85GHz)
Ram 1 GB DDR400
Karta graf: NVIDIA GeForce 6800GS 256/256 (Palit - AGP)
Rozdzielczość w grze: 1024x768

Ustawienia:
Widoczność 500m
Wszystko na low,
Postprocessing -nisko, Antialiasing - wył., Filtrowanie anizotropowe - Normalnie, Krew - wysoko.

Wydajność:
- 10 - 13 FPS w lesie
- 7 - 10 FPS w mieście
- 15 - 25 FPS w terenie
- 4 - 15 FPS w trybie MP
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Koval »

Wersja Arma: 1.02 PL
Procesor: AMD Athlon 64 3000+
RAM: 512 DDR 400 Mhz
Karta graf: Palit GeForce 7600 GS Sonic (rdzeń 450@550mhz, pamięć 1000@1200mhz) 256 GDDR3
Rozdzielczość w grze: 1024x768

Detale terenu: b. niskie (nie mogę dać innej opcji niestety)
Detale obiektów: normalne
Detale tekstur: normalne
Detale cieniowania: normalne
Efekty postprocess: wysoko
Filtrowanie anizotropowe: normalne
Detale cieni: normalne
Antyaliasing: normalne
Krew: b. wysoko

FPS
Teren pozamiejski: 25-30
Teren miejski: 15-20
Teren zalesiony: 10-15
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: zabix »

Wersja Arma: 1.02 PL
Procesor: Intel Pentium D 915@2,8GHz (Dual core)
RAM: Kingston 1024 DDR2 667MHz
Karta graf: Powercolor ATI Radeon X800 XL 400@1000 256MB/256BIT GDDR3
Rozdzielczość w grze: 1024x768

Ustawienia:
http://img167.imageshack.us/img167/3724 ... ngsrk6.png

FPS
Teren pozamiejski, pustynia: 35-75
Teren miejski: 35-50
Teren zalesiony: 20-40

Płynna symulacja, zero przycinek. Armed Assault wygląda pięknie nawet na takich ustawieniach.
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2006, 17:26 przez zabix, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
panther
Posty: 33
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:18
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: panther »

Wersja Arma: 1.02 CZ
Procesor: Intel Core 2 Duo E6300 @ 2.24
RAM: 2x1024 GeiL 800Mhz CL4
Karta graf: ATI His Radeon X1800GTO IceQ3 zmodowany na XL (16 potoków)
Rozdzielczość w grze: 1280x1024

Detale terenu: normal
Detale obiektów: normal
Detale tekstur: normal
Detale cieniowania: very low
Efekty postprocess: low
Filtrowanie anizotropowe: very high
Detale cieni: disabled
Antyaliasing: normal
Krew: very high

FPS
Teren pozamiejski: 60-75 (75fps - blokada sterownika Ati)
Teren miejski: 50-60
Teren zalesiony: 35-45


szkoda tylko, że cienie wyłączone, ale to do czasu nowej karty ;)
Obrazek

Core 2 Duo [email protected] + Scythe Ninja Plus | Asus P5B Deluxe | GeiL Ultra 2x1GB 800 | Ati x1800XL IceQ3 | SB Audigy 4 | Tacens Valeo 460W | Seagate B 7200.10 250GB | Razer Copperhead+SteelPad QcK | Creative HS-600 | iiyama 19" lcd
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”