ARMA Combat Photography : Komentarze

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

ARMA Combat Photography : Komentarze

Post autor: Forrestal »

Combat Photography to jak dla mnie screeny z rozgrywek z MP (szczegolnie coopow). Takie pozowane screeny nie powinny sie zaliczac do tej kategori bo niosa w sobie tylko jakas tam "ladnos" jak panie z bilboardow. Prawdziwe screeny powinny cos przedstawiac, np nadbiegajacego sanitariusza ratujacego czyjas skore, itp ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography

Post autor: Robi »

Forrestal pisze: Takie pozowane screeny...

Jeśli screeny pokazują akcję, to jak odróżnisz te pozowane od tych niepozowanych?
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography

Post autor: klamacz »

Forrestal: mam podobna opinie jak ty, ale wiesz dobrze ze na wszystkich forach sie przyjela ta nazwa dla pozowanych screenshotow. Z moda tutaj nie zamierzam walczyc, wiec niech zostanie jak jest.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Forrestal »

Robi, to widac - zadko kiedy zrobisz Cobrze fotke z tak bliskiej odleglosci ;]

No i screeny z akcji sa najbardziej wartosciowe dla osob ktore braly w tym udzial - to tak jak zdjecia z wakacji na Majorce,
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Radeon »

2. Jak uzyskać ciekawe ujęcia?
Odp: Można użyć skryptu Camera.sqs. Jest to skrypt kamery, którą możemy się poruszać, robić przybliżenia i uzyskiwać inne efekty. Sposób na uaktywnienie tego skryptu jest bardzo prosty. Wystarczy w polu "Uruchamianie" jednostki wpisać this exec "camera.sqs" po czym kliknąć na Podgląd.


No i macie swój magiczny sposób. :) Drugą sztuczką polepszającą sam wygląd i "wielkość screena to komedna "ShowCinemaBorder False". Usuwa czarne belki znajdujące się na górze i u dołu obrazu podczas używania Camera.sqs, klawiszem L wyłączamy celownik kamery, do komend dopisujemy jeszcze "SetAccTime 0.001" lub "0.01", a wszystko dajemy na aktywację przez radio Alpha lub inne, ustawiamy typ (?) aktywacji na "Powtarzalne" i kiedy tylko będziemy mieli jakąś ładną akcje, wywołujemy kamerę 0-0-1, mamy spowolnioną akcję i możemy się bawić...

Co do regulaminu i zasady 5 screenów... To może 5 screenów w maksymalnych rozmiarach? W końcu miniaturki nie floodują strony, nawet ładnie wyglądają, i ważą bardzo niewiele.
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Forrestal »

Radeon pisze: Co do regulaminu i zasady 5 screenów... To może 5 screenów w maksymalnych rozmiarach? W końcu miniaturki nie floodują strony, nawet ładnie wyglądają, i ważą bardzo niewiele.


Regulamin jest i nalezy go przestrzegac.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Koval »

A ja znam inną regułkę ;P Regulamin jest po to, żeby go łamać :twisted:
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: klamacz »

5 screenow na post. nie tylko unikniemy flooda ale i latwiej sie to czyta.
Jakbyscie nie zauwazyli biore przyklad z BIS Forum. Mysle ze to dobry przyklad jest :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Radeon »

Nawet jakby się umieściło z 50 miniaturek o rozmiarze 5 KB i wymiarach takich, że zmieściłyby się na takim obszarze na jakim znajdowało by się 5 screenów w wymiarach 800x600 ? :P
Naprawdę, baardzo dziwne. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: klamacz »

omg Radeon, tak ciezko przyjac jakas zasade? bo ja tak lubie je narzucac... :P

ale ok, specjalnie dla ciebie zwieksze ten limit do 10, ok?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ARMA Combat Photography - komentarze

Post autor: Radeon »

To już lepiej :P
Ale sam przyznaj, że cała masa linków tez niedobrze wygląda. :mrgreen:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”