ARMA Combat Photography : Komentarze

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Ingram
Posty: 157
Rejestracja: 01 marca 2007, 22:24
ID Steam:
Numer GG: 10886706
ID gracza: 0

Re: ARMA Combat Photography : Komentarze

Post autor: Ingram »

To jest Sakalah Al Jawf

@adnotacja do moderacji.

ufoman nie rozumiem czemu pozbywasz się tagów [img] w moich zdjęciach. Sprawdziłem wszystkie dokładnie i ani jedno nie przekracza limitu 100kb. Waga waha się od 50 do 80kb więc nie widzę tutaj jakiegokolwiek łamania regulaminu.
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography : Komentarze

Post autor: Mefiu »

MethodMan ladny screen, ale moim zdaniem troche przekombinowany. Tutaj zolnierz lezy,drugi stoi, trzeci kuca, czwarty biegnie, itd. troche chaotycznie to wyglada :)
MethodMan
Posty: 20
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 21:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA Combat Photography : Komentarze

Post autor: MethodMan »

Heh dzięki, bo w sumie w moich zamiarach miał być chaos i ogólny bajzel, ale trochę mi nie wyszło, za mało wybuchów, dymu, strzałów i tej dynamiki. Może to wyglądać nie składnie, ale tamci mieli się kryć za czołgiem, jeden leży i osłania, a SF wybiegają z budynku. No i w tle jeden dostał, reszta się nim opiekuje olewając ostrzał (którego nie widać :D). Cóż nie wyszło trochę no :D

Coś mało się ostatnio pojawia screenów ;).
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA Combat Photography : Galeria

Post autor: kondor »

to jakiś "Libacja mod"?
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA Combat Photography : Galeria

Post autor: Rafael3D »

Żadna "libacja mod" ;)
Graliśmy KOMPLETNIE bez modów, czysta ArmA 1.14 z QG jedynie.
Ciekawostka - te zwłoki wisiały tak sobie aż do końca gry, tj. jakieś 5 godzin od zejścia. Stanowiły "twardy" obiekt, tzn. nie można było przez nie przeniknąć, jak widać również rzucały cień. Nowo przybyli na serwer również mogli doświadczyć tego efektu. Żadnych cheaterów nie było na serwerze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”