Edytor - Wyzwalacz po dojściu do danego miejsca

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
GraczArmaKris
Posty: 17
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 21:05
ID Steam:

Edytor - Wyzwalacz po dojściu do danego miejsca

Post autor: GraczArmaKris »

Witam serdecznie,

Chcę wykonać prostą misję - patrol. Patrol ów będzie mocno losową misją (czasami będzie to spokojny długi patrol, a czasami będzie to totalna jatka, innym zaś razem troszkę jatki troszkę nudnego patrolowania okolicy).
Lubię takie klimaty - misja może wydawać się dziwna, aczkolwiek granie w jedną misję, np z 1.5h jest całkiem fajne a patrol taki zwiększa realizm - tak przynajmniej myślę :)

Misja miałaby dwa sposoby na zakończenie:
- Wybicie wszystkich przeciwników lub ich ucieczka - To umiem zrobić.
- Zakończenie misji po dojściu do ostatniego punkt marszu - I tu jest problem.

Myślałem, że da się to zrobić za pomocą synchronizacji. Postawiłem wyzwalacz na zakończenie misji i synchronizowałem go z ostatnim punktem trasy, ale niestety - synchronizacja działa jakby w "drugą stronę", czyli najpierw wykonać ma się wyzwalacz a dopiero potem np dojściu do innego punktu trasy. Ja chcę natomiast odwrócić przebieg i po dojściu do ostatniego punktu trasy ma się wykonać wyzwalacz kończący misję.

Jak można takie coś wykonać?

Pozdrawiam.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Edytor - Wyzwalacz po dojściu do danego miejsca

Post autor: tom3kb »

Pytasz, że tak powiem o podstawy ;)
Takie rzeczy znajdziesz tu na forum/w poradnikach np na arma center.
Wstaw w pobliżu miejsca gdzie ma się kończyć patrol jakiś objekt np: niewidzialne lotnisko, wrak itp i daj mu nazwę banan. Swojemu żołnierzowi daj nazwę np: franek i w wyzwalaczu w oknie Warunek wpisz np:
franek distance banan <200

jak będziesz mniej niż 200m od banan nastąpi koniec misji,
GraczArmaKris
Posty: 17
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 21:05
ID Steam:

Re: Edytor - Wyzwalacz po dojściu do danego miejsca

Post autor: GraczArmaKris »

Mój błąd bo nie dopowiedziałem.
Problem w tym, że ja NIE WIEM gdzie i kiedy skończy się patrol - gdzie znajduje się ostatni punkt trasy.
Ostatnim punktem trasy jest zawsze miejsce losowe (o zasięgu całej wyspy), także niestety nie mogę postawić banana bo nie wiem gdzie go postawić.

Jest jedno rozwiązanie:
Ustawić ostatni punkt trasy tak by był zawsze taki sam, ale może istnieje inny sposób?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”