Romanovo 2010

Informacje o imprezach, spotkaniach.
Dział ogólnodostępny.

Moderatorzy: Romanov, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Mlody_82
Posty: 30
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 19:33
ID Steam:
Numer GG: 4008742
ID gracza: 2527492

Re: Romanovo 2010

Post autor: Mlody_82 » 25 lipca 2010, 20:07

Czy zabieramy ze sobą sprzęt ASG? :violent
"...U want pain I'll give U pain..."

Awatar użytkownika
olo101
Posty: 38
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Romanovo 2010

Post autor: olo101 » 25 lipca 2010, 20:12

Takie male info dla kierowcow, moze sie komus przyda.
Ci ktorzy beda przejezdzac przez zdunska wole radze omijac szerokim lukiem bo jest remontowany most kolejowy i nastepny za nim nad jakas mala rzeczka, tworza sie zajebiste korki.
Jesli juz ktos bedzie tedy przejezdzal to przy wjezdzie to zduni od strony sieradza przy intermarche ropa jest po 4.19
Obrazek

Dobry kebab szczypie dwa razy

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Romanovo 2010

Post autor: Romanov » 26 lipca 2010, 08:08

pierwszy post zakualizowany
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: Romanovo 2010

Post autor: Kristof » 26 lipca 2010, 10:28

Romek nadal namawiam ICE i Belowa ale raczej nie bedą !
(choc moze niespodzianke zrobią hehe)
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server

Awatar użytkownika
Pik
Posty: 36
Rejestracja: 20 listopada 2007, 00:56
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Romanovo 2010

Post autor: Pik » 26 lipca 2010, 12:56

Da radę jeszcze jedną grubą dupę upchnąć na Romanovie?

Prognoza pogody.
http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=moszczenica

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Romanovo 2010

Post autor: Romanov » 26 lipca 2010, 13:04

Pik pisze:Da radę jeszcze jedną grubą dupę upchnąć na Romanovie?

Prognoza pogody.
http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=moszczenica
Oczywiscie
czekamy na Ciebie :))
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pik
Posty: 36
Rejestracja: 20 listopada 2007, 00:56
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Romanovo 2010

Post autor: Pik » 26 lipca 2010, 13:07

Jak w tym roku ze sprzętem ASG?

AK-47
Posty: 7
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 12:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Romanovo 2010

Post autor: AK-47 » 26 lipca 2010, 13:43

Romek Romek Jeszcze mnie zapomiałes dopisać do listy ja tez jadę :)

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Romanovo 2010

Post autor: Romanov » 26 lipca 2010, 14:41

W tym roku manewrów nie planujemy zadnych tak wiec goraczki z ASG nie bedzie ale można przywieź i pochwalic sie .
Zdaje sie ze Intruder planuje jakis filmik zrobic z mundurowymi wiec pewnie sie przyda.
Ale zaznaczam ze wyjazdow na jakies poligony nie planujemy przynajmniej w piatek wieczorem. Ma byc intergacja tylko i wylacznie.
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Romanovo 2010

Post autor: Intruder » 27 lipca 2010, 14:22

Romeczku, mam nadzieję, że ty również coś pofilmujesz? Zawsze mam tego pechae, ża to ja robię zdjęcia albo filmuję i potem mnie nigdzie nie widać i nie mam pamiątki :))
Co do ASG - tak tak, zabierajcie giwerki i max oporządzenia. Do filmów i zdjęć przyda się jak najwięcej uzbrojonych AI :lol: a tak poważnie to może uda się odegrać jakieś parę fajnych scenek w klimacie wczesniejszych filmów z Romanova. Powinniśmy utrzymać formułę tej dokumentacji :)
Romek ty masz kamerę HDV czy DV? Zastanawiam się czy da się potem połączyć jakoś nasze materiały. Jeszcze nie wiem czy wezmę malą czy dużą kamerę ale raczej lepiej abyśmy nagrywali w HD. Jeśli masz DV to też nie będzie problemem, bo mogę zmienić tryb nagrywania albo potem downgrade'ować HD.
Ja na Romanowie pojawię się pewnie w klimacie OAH jako OPFOR :hapy
Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Romanovo 2010

Post autor: VoY » 28 lipca 2010, 06:42

Organizacyjnie chciałbym wszystkim uczestnikom imprezy przypomnieć iż w tym roku Romek nie zaopiekuje sie nami logistycznie.
Tym samym każdy powinien mieć ze sobą zabrane:

1. Jedzenie
2. Picie ( alkohol, kawka .... )
3. Opakowania jednorazowe + sztucce
4. Paczką węgla drzewnego + rozpałka ( grill )
5. Worek na swoje śmieci ( duży )
Obrazek

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Imprezy”