Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Informacje o imprezach, spotkaniach.
Dział ogólnodostępny.

Moderatorzy: Romanov, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Uncle Blues
Posty: 78
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
ID Steam:
Numer GG: 1562358
ID gracza: 2841
Lokalizacja: Warszawa / Opole

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Uncle Blues » 26 lipca 2009, 23:51

Szczególne podziękowania oczywiście dla Romka za udaną imprezę. Dla całej reszty podziękowania za obecność i możliwość poznania ich i zintegrowania się z nimi.
Imprezka na najwyższym poziomie. Jutro kupię taki wielki kalendarz z okienkami z którego będę wyjadał codziennie czekoladki licząc dni do Romanowa 2010.

P.S.
Smalczyk i kotlety mamy Romka - full wypas! :rox
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Pik
Posty: 36
Rejestracja: 20 listopada 2007, 00:56
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Pik » 27 lipca 2009, 10:24

Pozdrówko dla wszystkich. Było miło i mam nadzieję, że byłem miły ;). Wujowi tylko trochę niepotrzebnie pojechałem.

Sorki Wujaszku. Jestem pewien, że Twoje pokolenie oficyjerów WAT rozwinie skrzydła, bo do tej pory sporo przedsięwzięć zaprojektowanych przez młodych z WATu było ... może nawet i celowo torpedowanych. Powodzenia stary i sorki raz jeszcze.

Pozdrówko wszystkim

Awatar użytkownika
Uncle Blues
Posty: 78
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
ID Steam:
Numer GG: 1562358
ID gracza: 2841
Lokalizacja: Warszawa / Opole

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Uncle Blues » 27 lipca 2009, 10:49

Pik pisze:Sorki Wujaszku.
Spoko oko. Jako zadośćuczynienie wystarczył mi widok "odcisku stopy mamuta" ;) a tak na serio, to nie dotykają mnie takie rzeczy i nigdy do nikogo nie trzymam za nic żalu dłużej jak do końca imprezy. :twisted: ;) Więc luzik.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: chewie » 27 lipca 2009, 11:14

Wielkie dzięki za gościnę.
Było super i niestety wszystko trwało o wiele za krótko.

Dziękuję za dyplom, nagrody i pierwsze miejsce.
Wygrałem bo akurat fart chciał, że strzelanie mam w genach (plus szkolenia FIA) a sztuki aktorskie to też konik rodzinny (plus szkolenie FIA z komunikacji niewerbalnej).Więc gdyby np. była konkurencja z wiedzy o OFP/ARMA to nie miałbym szans bo u mnie słabo z pamięcią ;)

Ciekawie było poznać w realu tylu kolegów z TSa. Chyba przy takiej ilości osób to ludzie powinni nosić plakietki z nazwiskami, żeby się połapać kto jest kto.
Żałuję bardzo, że nie odbyło się więcej konkretnych rozmów na temat ArmA i przyszłych projektów i rozgrywek, żałuję, że nie opowiedziałem wszystkim o projekcie dynamicznych kampanii jak UHAO i DREIDE, które organizuje Shelton i MaxiKazz - bo wg. mnie jest to na tyle interesująca formuła, że przez najbliższy czas mogła by skupiać co miesiąc więcej ludzi niż było na Romanovie.

Myślę, że osobiście wolałbym zrezygnować ze strzelanek ASG akonto czegoś bardziej związanego z samą ArmA.
To jednak tylko moje zdanie, kolesia który od roku z ASG ma doczynienia w nadmiarze. Innym może było tęskno do takiej napier...dalanki...

Szkoda, że nie udało się zaspokoić oczekiwań kolegów, którzy zbudowali bardzo fajny check-point i czekali cierpliwie na atak.

Opowieści kolegów, którzy grali już w ArmA2 przyprawiały mnie o ciarki zazdrości!

Widok dołu z wodą jaki zrobił PIK pod naszym namiotem nie zapomnę jeszcze długo.

DZIĘKI ROMKU
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2009, 13:44 przez chewie, łącznie zmieniany 1 raz.
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway

Awatar użytkownika
ErTo
Posty: 19
Rejestracja: 18 lutego 2008, 13:01
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: ErTo » 27 lipca 2009, 12:39

Absolutnie przychylam się do zdania Czubaki. Romanovo to nie MilSim. Powinien być jedyną i niepowtarzalną imprezą graczy ze środowiska.

Wydaje mi się, że nawet formuła prezentacji dokonań klanów czy dyskusja panelowa o wyższości klanówek nad coopami dałaby duzo emocji.

Dość zabawnie jest wymagać np: od FIA, że nadejdzie drogą w dzień w szyku defiladowym i da się rozstrzelać. Ja absolutnie nie wymagam, żeby wbić w mundury i wyćwiczyć w błocie tych którzy są dobrzy na wolancie nad Czarnorusią.

Uważam, że trzeba przyjąć wyraźną formułą. Oczywiście są i tacy dla których trzymanie w ręku repliki daje olbrzymie wrażenie ale nie wydaje mi się, żeby akurat to miało być najsilniejszym akcentem tej imprezy.

Na przyszłą edycję mam trzy propozycje:

1. Prezentacja grup i klanów obecnych na Romanowie - po max 10 min. na grupę - forma dowolna /nie wszyscy znają historię klanu, formę, liczebność, osiągnięcia/
2. Dyskusja na najbardziej kontrowersyjny wątek na forum - nareszcie można stanąć twarzą w twarz i je... użyć swoich argumentów.
3. Prezentacja projektów środowiskowych - lokalnych lub międzynarodowych: IC ArmA, Uhao, Dreide, CFOG, rozgrywki ligowe etc... filmy, pokazy fotki itp, itd...

Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: shelton » 27 lipca 2009, 12:52

To byłoby świetne. Z założeniem, że "prelegenci" podchodzą do tematu poważnie i przygotowują się porządnie już z miesiąc/dwa wcześniej, mają do dyspozycji projektor i zainteresowane grono dyskutantów - wow, wyobrażacie to sobie? :)

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Romanov » 27 lipca 2009, 13:24

o rany toz to prawie sympozjum naukowe bedzie
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Przezdzieblo
Posty: 50
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:47
ID Steam:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Przezdzieblo » 27 lipca 2009, 13:37

Miło było znowu poczuć dawny klimat, pomimo niezbyt sprzyjającej aury. Dzięki Romku za imprezę... i zaproszenie na nią :)
Friendly fire is NOT friendly...

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: Romanov » 27 lipca 2009, 14:02

Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
MaKo
Posty: 35
Rejestracja: 18 października 2007, 19:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: MaKo » 27 lipca 2009, 15:25

Wielkie dzieki za super impreze,
fajnie bylo Was wszystkich spotkac

uklony dla Romka i Pita,
a przede wszystkim chcialbym podziekowac dzielnym dziewczynom za tak pyszne i obfite wyzywienie

jak nic sie nie wydarzy widzimy sie za rok
8 Brygada Zmechanizowana
Obrazek
I`m a bomb technican - if you see me running => try to keep up!!!
Medic!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Romanovo 2009 podsumowanie imprezy

Post autor: ufoman » 27 lipca 2009, 15:45

Romek, wrzuc cale kalambury. Kupa smiechu byla :)

Zablokowany

Wróć do „Imprezy”