AZPL Tournament - Regulamin

Moderator: Inkwizytor

Zablokowany
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: OFman »

Obrazek


Postanowienia Ogólne

1. Organizatorem turnieju "AZPL Torunament " jest serwis ArmA-Zone.pl oraz klan 1stCav Multigaming.
2. W turnieju mogą brać udział 3-osobowe zespoły zgłoszone poprzez wysłanie odpowiedniego formularza zgłoszeniowego.
3. Data rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania zgłoszeń oraz rozpoczęcia turnieju zostaną podane przez Organizatora na stronie http://www.arma-zone.pl
4. Uczestnicy nie ponoszą kosztów związanych z uczestnictwem w turnieju, a także z odbiorem nagród.
5. Przystępując do udziału w turnieju AZPL Tournament, przedstawiciel zespołu potwierdza, że znane mu są zasady turnieju.
6. Rozmowy z organizatorem na tematy związane z organizacją, meczami, nagrodami, terminami rozgrywek etc. przeprowadzać może jedynie kapitan zespołu lub osoba do tego upoważniona w formularzu zgłoszeniowym.
7. Regulamin turnieju AZPL Tournament może się zmienić, jednak nie później niż 3 dni przed startem rozgrywek.

Zapisy

1. W turnieju mogą wziąć udział gracze należący do klanów jak i gracze nie zrzeszeni.
2. Jedna drużyna może składać się maksymalnie z trzech graczy.
3. Jeden gracz może grać tylko w jednej drużynie.
4. Dopuszczalne są nazwy drużyn typu "13 Batalion Desantowo-Szturmowy Team1" oraz tagi typu {13BDS Team1}.
5. Po zakończeniu zapisów edycja nazwy oraz listy graczy nie jest możliwa.
6. Każdy przedstawiciel drużyny zobligowany jest do podania prawidłowego adresu email wszystkich członków drużyny w formularzu zgłoszeniowym. Adres email umożliwia kontakt z drużynami w przypadku zmiany terminu spotkania, awarii serwera oraz innych losowych zdarzeń podczas turnieju Armed Assault.

Rozgrywki

1. Turniej rozgrywa się na mapach typu Capture the Flag oraz Combi.
2. Mecze turniejowe składają się z 2 części po 20 minut. Po zakończeniu pierwszej połowy zespoły zamieniają się stronami.
3. Dopuszczalny jest restart gry do 5 minut od czasu rozpoczęcia danej części meczu.
4. Każda drużyna ma do wykorzystania jeden restart gry na mecz zgodnie z punktem 3.
5. Po zakończeniu meczu drużyna przegrana podaje w odpowiednim temacie na forum zwycięzcę spotkania oraz wynik. Screeny wyników nie są wymagane, ale mogą okazać się niezbędne przy nieporozumieniach.
6. Mecze rozgrywane są wyłącznie na mapach dostarczonych przez organizatora.
7. Biorący udział w turnieju muszą posiadać Armed Assault w wersji 1.08.
8. Niedopuszczalne są wszelkie mody dźwiękowe, graficzne etc.
9. Zabronione jest jakiekolwiek modyfikowanie plików gry i używania programów oddziaływających na grę mogących w jakikolwiek sposób wpłynąć na wynik meczu.
10. Mecze mogą być rozgrywane tylko zgodnie z terminarzem umieszczonym na oficjalnej stronie WWW.
11. Mecze toczą się systemie drabinkowym tzn. zespoły grają ze sobą w parach (bez rozstawienia). W przypadku nieparzystej liczby zgłoszeń, jeden zespół po losowaniu par I rundy zostanie automatycznie zakwalifikowany do następnego etapu.
12. Organizator turnieju maksymalnie w ciągu 3 dni od daty zakończenia etapu zmuszony jest do przedstawienia kalendarza rozgrywek kolejnej rundy.
13. Ustalony przez terminarz mecz może odbyć się jedynie w przeciągu tygodnia od dnia rozpoczęcia rundy.

Nagrody

1. Po zakończeniu Turnieju w okresie nie dłuższym niż 2 tygodnie Organizator skontaktuje się drogą elektroniczną ze zwycięzcami turnieju.

Kary

1. W razie wykrycia, iż jeden gracz bierze udział w dwóch lub więcej drużynach team'y te zostają usunięte z turnieju.
2. W przypadku wykrycia u gracza stosowania oszustw, zmodyfikowanych plików konfiguracyjnych, jego zespół zostaje zdyskwalifikowany.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Dario »

OFman pisze: 2. Jedna drużyna może składać się maksymalnie z trzech graczy.
Hmm, czy to oznacza że nie można mieć chociaż jednego rezerwowego ?
Obrazek
:weteran
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: eJay »

Nie. Stad elastyczne terminy meczow. Gracie kiedy macie pelny skład.
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Dario »

eJay pisze:Nie. Stad elastyczne terminy meczow. Gracie kiedy macie pelny skład.
Tak, ale zawsze może spotkać kogoś jakieś nieszczęście np. problemy techniczne z komputerem lub chociażby niedziałający internet z winy operatora. Co wtedy ? Gra 2vs3 ... wynik przesądzony. Nalegam na zmianę regulaminu i wprowadzenie możliwości zapisu 4 graczy.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Radeon »

Rezerwowy zawsze się przyda. Możliwość zapisu 4 gracza jako rezerwowego, oczywiście moze to być opcjonalnie, wedle uznania drużyny.
Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: OFman »

I dlatego należy grać jak najszybciej po rozpoczęciu rundy a nie czekać na ostatni dzień tygodnia z meczem...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Dario »

To prawda ale nie rozumiem, jaki jest jest powód że może być tylko 3 graczy zapisanych w jednym teamie. :o Naprawdę utrudniać będzie to życie ...
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Equi »

Mi się wydaje, że powód jest oczywisty. Organizatorzy chcą żeby została jak największa liczba graczy niezrzeszonych, którzy następnie porobili by swoje grupy/teamy. W momencie gdy każda z drużyn zapisze do składu rezerwowego, odpada duża ilość graczy ( jak wiemy można grać tylko w jednej drużynie).
Obrazek

Obrazek
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - Regulamin

Post autor: Elej »

Dario pisze:(...) Nalegam na zmianę regulaminu i wprowadzenie możliwości zapisu 4 graczy.
Teraz jest to chyba niemożliwe... Chociażby ze względu na ilość nagród :D.
Obrazek :weteran :ofp
Zablokowany

Wróć do „AZPL Tournament”