AZPL Tournament - informacje

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Ravrav
Posty: 68
Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
ID Steam:
Numer GG: 24064756
ID gracza: 1123076
Lokalizacja: Łódź

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Ravrav »

Ale Cayo zdecydowanie lepsze :) więc nie ma co porównywać.
Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: OFman »

:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: eJay »

Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Forrestal »

eJay pisze:Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
Odczucia mam podobne - West ogolnie ma latwiejsza podejsce do mid'a, latwiejsza obrone, wiecej prespektywy przy wychodzeniu z resa itd. No i ten nieszczesna mozliwosc wejsca do resa z flaga... Przeciez to jest wielkie nieporozumienie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Mefiu »

Forrestal pisze:
eJay pisze:Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
Odczucia mam podobne - West ogolnie ma latwiejsza podejsce do mid'a, latwiejsza obrone, wiecej prespektywy przy wychodzeniu z resa itd. No i ten nieszczesna mozliwosc wejsca do resa z flaga... Przeciez to jest wielkie nieporozumienie.
Mapa została poprawiona o to co wymienił Klamacz, za wyjatkiem pechowej flagi... Nie wiedziec czemu srednica kola w obrebie ktorego flagrunner moze chodzic z flaga jest wieksza niz powinna byc.
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Mefiu »

W nowej wersji mapy:
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.

Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka: http://rapidshare.com/files/56178806/az ... a.pbo.html
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: klamacz »

Mefiu pisze:W nowej wersji mapy:
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.

Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka: http://rapidshare.com/files/56178806/az ... a.pbo.html
Nowa wersja wyglada lepiej niz poprzednia, dzieki za te zmiany.
Jednak zglosze dwie rzeczy jeszcze:
- flagrunner moze pojsc dokadkolwiek, nie tylko do swojego resa, ale praktycznie, poza resem przeciwnika, moze poruszac sie wszedzie. Wydaje sie, ze nie dziala trigger sprawdzajacy, najlepiej sprawdzic triggery i markery z tymi co sa w templacie, moze jakas inicjacja zginela.
- pojawia sie blad ECLa, zwany 'freezem' po zabiciu/trafieniu. Ten blad kiedys wykrylem na Buffalo Moon, pozniej zostal poprawiony, ale nie wiem czemu jest znowu w templacie skirmisha. Tu prosba do adminow AZPL, zeby skontaktowali sie z tworca template'a i ustalili jakie rzeczy trzeba zmienic (chodzilo chyba o hit/kill eventhandler).

Dzieki za rozwijanie mapy, wydaje sie, ze jest szansa, zeby nawet po turnieju byla ona grana :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: OFman »

Mapa na przyszły tydzień to AZPL Obregan hustle w trybie CTF
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Mr Groch »

OFman pisze:Mapa na przyszły tydzień to AZPL Obregan hustle w trybie CTF
A dlaczego przy trybie CTF jest oznaczenie 2 v 2 ? ;)
Obrazek

Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: OFman »

Jest, ale można grać też 3vs3
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Pit »

Zgodnie z zapowiedzią w HSTV, postaramy się o transmisję półfinałów i finałów na żywo.

Póki co, jest jedna zasadnicza sprawa techniczna map, tak by nie było problemów w czasie relacji.
Chodzi o skrypt spectatora Kegetys , który w aktualnie zaimplementowanej wersji jest zawodny i niestabilny.

Dla HSTV w poprzednich relacjach korzystaliśmy ze skryptu v1.1, który zaimplementował Klamacz, admini ECL zaakceptowali to i wprowdzili w swoim nowym template.

Ponadto po dzisiejszym pobieżnym sprawdzeniu dwóch map znalazłem istotne błedy:
1) Qeensland v0.04 - Combi - po stronie EST intro zatrzymuje sie na środkowej mapie i dalej nie uruchamia się mapa
2) Tandag v0.04 - Combi - po stronie WEST na niektórych slotach nie uruchamia się dialog skryptu wyboru broni, efektem tego jest zrespawnowana postać bez broni
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Zablokowany

Wróć do „AZPL Tournament”