AZPL Tournament - informacje

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Forrestal »

eJay pisze:Myślę, że mapki powinny zostać opublikowane na 2-3 dni przed turniejem.
No dobrze ale to i tak mniej niz tydzien...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Elej »

Pit pisze:Jak to? To część graczy już zna mapy a reszta je pozna z chwilą rozpoczęcia turnieju?
Hmm... coś tu chyba nie tak. :o
Ja jedną mapę znam już od ponad tygodnia - sam ją zrobiłem. Czy mam czuć się nie fair wobec innych graczy? Z tego co się orientuję każdy klan testował "swoje" mapy. Samemu nie da się sprawdzić wszystkiego. Wszelkie takie sprawy były poruszane na spotkaniu organizacyjnym dotyczącym turnieju, wtedy chętnych do testów było jak na lekarstwo. Wydanie map dla ogólnego dostępu to teraz kwestia organizatorów - mappack jest gotowy.
Obrazek :weteran :ofp
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Pit »

Testować można na otwartym serwerze z upublicznionymi mapami beta tym bardziej, że tak blisko jest start turnieju. Przecież to żaden problem i tylko z korzyścia dla graczy i organizatorów, którzy będą mieli feedback o ewentualnych błedach.

Na szczęście OFman przekazał paczkę i teraz już każdy może sprawdzić mapy na serwerze [8BZ] Feniks.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Dario »

Pit pisze:Testować można na otwartym serwerze z upublicznionymi mapami beta tym bardziej, że tak blisko jest start turnieju. Przecież to żaden problem i tylko z korzyścia dla graczy i organizatorów, którzy będą mieli feedback o ewentualnych błedach.
Wierz mi, naprawdę nie było takiej potrzeby.

Poza tym, gdyby wydano mapki z błędami zaraz by się zaczeło ględzenie typu: "te mapki sa do kitu !", "kto je krwwwww robił!?" itd...
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Vetis
Posty: 30
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:40
ID Steam:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Vetis »

Witam wszystkich serdecznie :D

Więc tak... wczoraj ze Stalkerem i Vtekiem troszke oglądaliśmy mapki AZPL zamieszczone na serwerze 8BZ Feniks i..
ogólnie sa fajne i mam przekonanie, ze bedzie niezły klimat i fajne batalje. Zaskoczyła nas za to jedna rzecz na niektórych z nich, a mianowicie nie ma ochrony resa :( . moim zdaniem każda powinna miec RESKILLa aby nie mozna było zabić facia który jeszce nie wyszedł poza żółte tabliczki :P .
Mam nadzieje, że nasze zdanie reszta z Was także poprze.
Pozdrawiam w imieniu [EC] !
Vetis
:twisted: :twisted: :angel :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted: :rant :twisted: :twisted:
Eh życie Ah !! to Ty....
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: OFman »

Turniej będzie rozgrywany na mapach:
AZPL Enemy nearby
AZPL Obregan hustle
AZPL Queensland
AZPL Tandag

W pierwszej rundzie rozgrywki będą prowadzone na mapie AZPL Enemy nearby w trybie Combi.
Linki do misji będą dostępne jak tylko samemu będę mógł je pobrać z ftp Eleja...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Elej »

Vetis pisze:nie ma ochrony resa :( . moim zdaniem każda powinna miec RESKILLa aby nie mozna było zabić facia który jeszce nie wyszedł poza żółte tabliczki :P .
Wszystkie mają. Należy zauważyć, że za pierwszy rządek tabliczek nie można wchodzić, a za drugi strzelać z/do resa.
Obrazek :weteran :ofp
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: klamacz »

Testowalem wczoraj mape Enemy Nearby i niestety, z wielkim bolem musze stwierdzic, ze to najslabsza, najgorsza mapa jaka widzialem od lat. Mefiu, popelniles moim zdaniem mnostwo bledow, przez co mapa ta jest nie tylko niezbalansowana ale takze moze byc zupelnie niegrywalna.
Kilka rzeczy, ktore pamietam od wczoraj:
- mozliwosc wyjscia poza teren rozgrywki - oczywiste, jak we wszystkich innych mapach mozna sie udac dokad sie chce, miedzy innymi na ta wieze wodna za wschodnim resem. Stamtad strzelami ponad terenem SpawnKilla i widzimy obszar calej mapy
- flaga mid, ktora jest doskonale widoczna od strony flagi west, za to z drugiej widoczny jest jej tylko czubek
- obszar, w obrebie ktorego musi pozostac flagrunner nachodzi na resy! Powoduje to, ze uciekinier z flaga moze bezczelnie wejsc do swojego resa i co gorsza, zabicie go powoduje naliczenie punktow za doniesiona flage oraz normalnie wiezienie ... Zeby bylo zabawniej, problem z resem dziala inaczej na kadecie i inaczej na weteranie. Mialem odczucie ze dziala ... losowo...
- namioty medyczne, ktorych jest stanowczo za duzo. W namiotach wystepuje blad, ze przez ich okienka widac tylko budynki oryginalnie usytuowane na mapie. Te, ktore dostawil mapmaker znikaja, przez co ktos sprytny moze wykorzystac namioty medyczne do obserwowania czy to flagi czy tez wyjscia z resa ... Oczywiscie to blad Army, ale wiedzac o nim, mozna uniknac takich sytuacji.
- po stronie West wyjscia z resa bronia wysokie budynki, przez ktore nie mozna celnie przerzucic granatow. Z drugiej strony, wyjscia z resa strony East bronia ... namioty, murek i dwie chalupy.
Mapa jest wtorna, zerznieta z CTFa, ktory sie kiedys pojawil, dokladnie w takim ukladzie. Nie dosc, ze skopiowales uklad mapy to jeszcze nie potrafiles wyeliminowac jej niedoskonalosci, jak wlasnie zupelny brak balansu pomiedzy wyjsciami z resa, co na mapie, gdzie jest duzo granatow - no w skrocie - jest bledem.

Tak na prawde jedyna zaleta tej mapy to uklad Combi w rozgrywce 3/4 x 3/4 i sprytny podzial na klasy w obrebie oddzialu. Jednak tych zaslug tez Tobie, Mefiu nie mozna przypisac, jedne naleza do ECLa, drugie do AZPL ...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Mefiu »

Mapa jest wtorna, zerznieta z CTFa, ktory sie kiedys pojawil, dokladnie w takim ukladzie. Nie dosc, ze skopiowales uklad mapy to jeszcze nie potrafiles wyeliminowac jej niedoskonalosci, jak wlasnie zupelny brak balansu pomiedzy wyjsciami z resa, co na mapie, gdzie jest duzo granatow - no w skrocie - jest bledem.
O jakiej mapie mowisz? Nigdy nie zrzynałem nic z innych map, ba, nawet nie kojarzę takowej... wiec w tym wypadku to Ty sie pomysliles.
A za reszte uwag dzieki, zdaje sobie sprawę, że nad mapa jeszcze pasowałoby popracować, chociaz z tego co wiem to AZPL ma inne mapki w zapasie :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Forrestal »

Mefiu, CTF w tej samej miejscowosci z praktycznie tak samo rozstawionymi flagami byl. Nawet chyba lezy na serwerze 8BZ. Jak do znajdziemy to damy znac - moze to przypadek ale naprawde mapki bardzo podobne.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: AZPL Tournament - informacje

Post autor: Elej »

Pomogę Ci: GC CTF Cayo :).
Obrazek :weteran :ofp
Zablokowany

Wróć do „AZPL Tournament”