Cywilu zostań w samochodzie!

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Matte »

Witam.
Mam problem, mianowicie cywilne AI kiedy zobaczy wroga wyskakuje z samochodu i kładzie sie na ziemi. Jak temu zaradzić dodam że próbowałem setCaptive i lock true, Niestety nic to nie daje.

Pozdrawiam.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Zarejestrowany
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2007, 12:43
ID Steam:

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Zarejestrowany »

this setbehaviour "CARELESS"
Chyba jakoś tak.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Radeon »

Matte! Posługujesz się tak trudną techniką robienia cutscenek, zmiast zostać przy tej z OFP, a nie wiesz czegoś tak banalnego? :)

J/W, zresztą możesz też dać cywilowi w pkt trasy zachowanie "beztrosko", to przecież to samo. Cywil nie będzie zwracał uwagi na wrogów i zostanie w samochodzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Matte »

Radeon pisze: Matte! Posługujesz się tak trudną techniką robienia cutscenek, zmiast zostać przy tej z OFP, a nie wiesz czegoś tak banalnego? :)

J/W, zresztą możesz też dać cywilowi w pkt trasy zachowanie "beztrosko", to przecież to samo. Cywil nie będzie zwracał uwagi na wrogów i zostanie w samochodzie.


Radziu zanim kogoś wyśmiejesz to sprawdź czy to działa. IMO ofp było mniej problematyczne.

Kod: Zaznacz cały

;;Bad End czyli jak nie warto skończyć
addSwitchableUnit zast
selectPlayer zast
aP2 doMove (getpos badfinal)
aP2 setbehaviour "safe" // Careless próbowałem
car1 lock true
bmp1 setCaptive true
uaz1 setCaptive true
rus1 setCaptive true
rus2 setCaptive true
rus3 setCaptive true
car1 setCaptive true
aP1 setcaptive true
aP2 setcaptive true
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
Titlecut ["","BLACK OUT",1]
Titlecut ["","BLACK IN",1]
;=== 16:08:00
_camera camPrepareTarget car1
_camera camPreparePos [12626.95,9242.32,4.70]
_camera camPrepareFOV 0.700
_camera camCommitPrepared 0
@camCommitted _camera
~7 // Tutaj w połowie już koleś wysiada albo nawet wcześniej
;=== 16:08:07
_camera camPrepareTarget car1
_camera camPreparePos [12636.68,9178.02,7.65]
_camera camPrepareFOV 0.700
_camera camCommitPrepared 0
@camCommitted _camera
~3
bmp1 dotarget car1
bmp1 dofire car1
rus1 dotarget car1
rus1 dofire car1
rus2 dotarget car1
rus2 dofire car1
rus3 dotarget car1
rus3 dofire car1
uaz1 dotarget car1
uaz1 dofire car1
;=== 16:08:17
_camera camPrepareTarget car1
_camera camPreparePos [12629.72,9107.69,1.96]
_camera camPrepareFOV 0.700
_camera camCommitPrepared 0
@camCommitted _camera
@!(alive car1)
~1
Titlecut ["","BLACK OUT",1]
koniec2 = true
exit
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Radeon »

No faktycznie mój błąd. :)
Drugie to Cię nie wyśmiewam, tylko się dziwie. Nie ważne.

Carales faktycznie nie działa, beztrosko w wp też. Może poprostu zgrupuj go ze stroną przed którą ucieka?

Kod: Zaznacz cały

[Cywil] Join BadGuy
~2
DeleteVehicle BadGuy
Jak ma się nie ruszać z miejsca to możesz mu dać

Kod: Zaznacz cały

Cywil Stop True
Niby działa, ale jednak po paru strzałach cywil znowu wysiada. :no

Może zrób mu pętle, która ciągle wsadzałaby go do samochodu, a po jego zniszczeniu przestałaby istnieć?
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: eJay »

Było juz o tym na forum Bohemii przy okazji opisywania kampani "Fedain". To jest błąd gry - cywile wychodza z wozu nawet w trybie careless.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Cywilu zostań w samochodzie!

Post autor: Matte »

Radziu pętla zadziałała!

Masz tu plusa za tego posta +
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”