Kampania by HEKTOR

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
HEKTOR
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwietnia 2007, 18:58
ID Steam:
Numer GG: 5693861
ID gracza: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Kampania by HEKTOR

Post autor: HEKTOR » 26 kwietnia 2007, 19:09

Z tego tylułu, że jestem nowy chciałem sie przywitać: Więc Witam Wsztkich SERDECZNIE :) .

Jestem w trakcie tworzenia kampani do armed assault, gra się po stronie AWS ( jak do fajnie pisze :-)). Dalszy opis umieszcze już nie długo, ale ostrzegam że kampania ma swój specyficzny smak :) chciałem aby troche przypomniała żołnierskie życie, prowadzi sie czasem długie patrole, rozpoznania, jak wiadomo na rozpoznaniu sie nie strzela ;) dlatego niektórym może to nie przypaść do gustu, ale o tym potem. Pisze głównie bo stanąłem na pewnej misji, zatem mam pytanie, przeglądam tak te poradniki o edytorach i jakoś nie trafiłem na informację jak zrobić taki Wyzwalacz który wywoła tylko dana jednostka np. o nazwie aP.

To narazie starczy pytań, zapewne potem sie jeszce jakieś pojawią nowe :), postaram sie na dniach wrzucić jakieś misje. I opsi tła kampani.

Pozdrawiam i z góry Dziękuję za pomoc!

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: Rainbow » 26 kwietnia 2007, 19:56

Możesz połączyć wyzwalacz z jednostką, która miałą by go aktywować. Aby to zrobić musisz wcisnąć F2 na klawiaturze (Grupa), następnie kliknąć na Wyzwalaczu, zrobić to jeszcze raz i nie puszczając przeciągnąć na jednostkę, która ma go aktywować.

Jeżeli dajmy na to jednostka, z którą połączysz Wyzwalacz ma pod sobą żołnierzy możesz ustawić warunek aktywacji we właściwościach Wyzwalacza. Wyzwalacz będzie mogła aktywować np. dowolna jednostka z tej grupy, lub np. tylko jej dowódca. Ustawić to będzisz mógł w danym wyzwalaczu po połączeniu go z jakąś jednostką.

Podstawy edytora znajdziesz na http://www.arma-zone.pl
Tutaj masz konkretny LINK do opisu podstaw edytora.
na zawsze i na wieczność...

HEKTOR
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwietnia 2007, 18:58
ID Steam:
Numer GG: 5693861
ID gracza: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: HEKTOR » 26 kwietnia 2007, 20:29

Myślałem że będzie trudniej ;) dzięki za pomoc! Dotychczas korzytałem z polecenia distance, ale nie działa to dokładnie tak jak chce, ale teraz wszystko o.k

Pozdrawiam!

HEKTOR
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwietnia 2007, 18:58
ID Steam:
Numer GG: 5693861
ID gracza: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: HEKTOR » 03 maja 2007, 14:55

Witam!

Narazie umieszczam taką jakby misję demo kampani, ta misja występuje gdzieś w połowie kampanie, wydaje mi sie dynamiczna dlatego ją umieszczam. Każda sugestia i uwaga mile widziana.

http://www.tibik.nazwa.pl/Arma/lotnisko.Sara.rar

Z góry dzięki i pozdrawiam!

XiaN
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwietnia 2007, 16:35
ID Steam:
Numer GG: 3089227
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: XiaN » 03 maja 2007, 17:07

Skusiłem się przetestować misję ..... Wdg mnie z góry zaplanowałeś że gracz będzie wysadzał samolociki .. Ja za 2 razem spróbowałem inaczej podszedłem do bazy od drugiej strony .. Patrol za każdym razem był plecami do mnie .. Warto było by zmienić synchronizację tak aby gracz musiał wyczekiwać na odp moment .. W bazie przebiegłem 10 m od grupy strzelców !!! i poszedłem od tylu do abramsa i strykerów .. W tym momencie łatwo je wysadzić .. Wezwać team i dokończyć dzieła a samoloty wysadzić nawet granatami .. Polecił bym zwiększyć poziom trudności skupić się na losowych patrolach ! - szczególnie tam gdzie harriery a nie na masowej koncentracji .. .. Zmniejszył bym ilość tych pojazdów a dodał bym pilotów którzy podczas alarmu wskakują i spadają i uniemożliwiają wygraną .... Za drugim razem mimo ze zacząłem jatkę w bazie .. nie włączył się alarm.. A ogólnie misja wykonana b.dobrze widać że włożyłeś trochę pracy .. Misji niestety nie dokończyłem bo udaje się na browarka .. Zrobię to dziś wieczorem : )
ObrazekObrazek

HEKTOR
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwietnia 2007, 18:58
ID Steam:
Numer GG: 5693861
ID gracza: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: HEKTOR » 03 maja 2007, 17:42

Xian Wielkie dzięki za sprawdzenie, zmiany już wprowadzam!

HEKTOR
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwietnia 2007, 18:58
ID Steam:
Numer GG: 5693861
ID gracza: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: HEKTOR » 01 czerwca 2007, 15:32

Witam!

Mam kilka pytań, jak zrobić aby w berfingu były widoczne Polskie znaki? Jak zrobić przejście do następnej misji? Co należy wykonać aby po przejściu misji był widoczny ten zielony znaczek że jest ukończona a następna misja była odblokowana ??

Z góry Dziękuję!

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kampania by HEKTOR

Post autor: Matte » 01 czerwca 2007, 16:37

jak zrobić aby w berfingu były widoczne Polskie znaki?
Nie da sie
Jak zrobić przejście do następnej misji?
w Description.ext kampani ustawiasz

Kod: Zaznacz cały

class MissionDefault
{
 	lives = -1;

	lost = ;
	end1 = ;
	end2 = ;
	end3 = ;
	end4 = ;
	end5 = ;
	end6 = ;
};

class Campaign
{
	name = "Moja kampania";
	firstBattle = Beginning;

	class Beginning
	{
		name = "Beginning";
		cutscene =;
		firstMission =misja01;
		end1 = ;
		end2 = ;
		end3 = ;
		end4 = ;
		end5 = ;
		end6 = ;
		lost = ;

		class misja01: MissionDefault
		{
			end1 = Misja02; // Jęśli zakończenie 1 to przeniesie do misji 02
			end2 = Misja02b; // Jeśli zakończnie 2 to przeniesie nas do alternawywnej misji
			end3 = ; // Puste jeśli nam nie potrzebne
			end4 = ;
			end5 = ;
			end6 = ;
			lost = ;
			template = patrol.Sara; //Nazwa folderu z misją
		};
		
		class Misja02: MissionDefault
		{
			end1 = Misja03;
			end2 = ;
			end3 = ;
			end4 = ;
			end5 = ;
			end6 = ;
			lost = ;
			template = ucieczka.Sara;
                        class Misja02b: MissionDefault
		{
			end1 = Misja03;
			end2 = ;
			end3 = ;
			end4 = ;
			end5 = ;
			end6 = ;
			lost = ;
			template = pulapka.Sara;
		};
No I to chyba wszystko
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”