Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Sten
Posty: 12
Rejestracja: 06 marca 2007, 22:20
ID Steam:

Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?

Post autor: Sten » 13 marca 2007, 19:11

Jeśli tak, to jaką metodą? Próbowałem sposobików pośrednich, ale najczęściej bez sensu.

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?

Post autor: gremdek » 13 marca 2007, 20:06

warunek będzie

Kod: Zaznacz cały

? !(alive object id): komenda na zaliczenie
albo

Kod: Zaznacz cały

? (getdammage (object id) == 1): komenda na zaliczenie
id wyciągasz klikając w edytorze 'pokaż cośtam', nieważne, ale takie cyferki zobaczysz, zlokalizuj most, masz id.

jeden problem.
w armie object id nie działa dobrze. tak więc stawiasz niewidzialny jakiś obiekt, nazywasz go tester i twój skrypt zamienia się w:

Kod: Zaznacz cały

? (getdammage ((getpos tester) nearestobject id) == 1): komenda na zaliczenie
cfog skończył się na kill'em all

Sten
Posty: 12
Rejestracja: 06 marca 2007, 22:20
ID Steam:

Re: Jak zniszczony most zaliczyć jako zadanie wykonane?

Post autor: Sten » 14 marca 2007, 17:08

Nic nie działa. Pojawiają się napisy z errorami-nawiasy, średniki itp - dotyczącymi tekstów skryptów w wyzwalaczach (wpisanych w warunek lub aktywacja wyzwalacza). Not alive ObjectID w warunku lub aktywacji wyzwalacza oczywiście nie działa. Jeszcze uprzejme pytanie:jakie (oprócz "niewidocznego" H - lądowiska) mogą być obiekty niewidzialne, które mogą np. ulec zniszczeniu lub być użyte w innych celach edycji (warunki,aktywacja,efekty itp)?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”