Marker na jednostce

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Marker na jednostce

Post autor: OFman » 13 marca 2007, 17:12

Jak zrobić, aby podczas przeglądania mapy w czasie gry markerami np w kształcie kropki były oznaczone wybrane jednostki oraz aby te markery przesuwały się po mapie wraz z tymi jednostkami (coś w stylu map CTI gdzie na mapie mamy zaznaczone aktualne pozycje naszych jednostek)?
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D

Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Marker na jednostce

Post autor: klamacz » 13 marca 2007, 17:30

dla kazdej jednostki skript a w nim
setmarkerpos costam costam
wiki poszukaj
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marker na jednostce

Post autor: Matte » 13 marca 2007, 18:45

Kod: Zaznacz cały

#go
_cel = _this select 0
_marker = _this select 1

_marker setmarkerpos (Getpos _cel)
~5
goto "go"
[nazwajednostki,nazwamarkera] exec "move.sqs"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”