Bombardowanie

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
MrSomebody
Posty: 1
Rejestracja: 09 marca 2011, 14:59
ID Steam:

Bombardowanie

Post autor: MrSomebody »

Witajcie! Mam pytanie, co muszę zrobić aby nakazać jakimś jednostkom bombardowanie danego obiektu?


Jak to miało by wyglądać:
-Jednostka naziemna wzywa przez radio bombowce.
-Bombowce atakują dany cel (chodzi mi o miasto)
-Jest jeszcze jedna sprawa, czy możecie mi polecić jakieś addony typu - Lotnictwo bombowe? (B52, B2, B1, F117)


Chodzi mi o to jakie komendy mam wpisywać i gdzie?
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Bombardowanie

Post autor: polikerski »

Może poprostu daj im punkt nawigacyjny "Zniszcz" na dany obiekt ? :P
Tu są fajne "latawce" :
F117
F-111
Avro Vulcan
B1B
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Bombardowanie

Post autor: polikerski »

A propos, ostatnio to sprawdzałem i samolot najpierw przelatuje nad obiektami i dopiero jak je wykryje to zawraca i atakuje. najlepiej dać znajdź i zniszcz.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Bombardowanie

Post autor: ProteziakSaSPL »

A ja mam taki pomysł - jeżeli chcesz zrobić cos w stylu nalotu "dywanowego", albo żeby konkretny obszar zdemolowano nazywasz harriera : harrier1. Dalej tworzysz w mieście kilka obiektów logika gry nazywając je logika1, logika2 itd. Następnie w obrębie miasta lub jakiegoś obszaru, w którym po znalezieniu się w nim w/w samolotu wybuchną bomby w mieście, tworzysz wyzwalacz, gdzie w warunku ma wpisane harrier1 in thislist, a w przy aktywacji xyz = "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position logika 1. Następnie w obrębie wyzwalacza (najlepiej w środku) tworzysz Waypoint dla samolotu. Nie jest to do końca atak bezpośrednio z harriera, ale demolka w mieście jest:D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”