Respawn ai przez wyzwalacz

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Punky
Posty: 18
Rejestracja: 19 grudnia 2009, 23:18
ID Steam:
ID gracza: 3434

Respawn ai przez wyzwalacz

Post autor: Punky »

Witam.

Wiem że był już jeden taki temat i myślałem że załatwi on sprawę ale niestety.
Pobrałem template'a od Cooby do respawn'u ai i troszku go przerobiłem.
Chciałbym aby przy aktywacji wyzwalacza respiły się jednostki które są zawarte w skrypcie.
Lecz kiedy przechodzę przez wyzwalacz nic się nie dzieje.
Poniżej 2 scrreny.
http://img59.imageshack.us/img59/9751/63974814.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/8485/62025201.jpg
e1_resp.sqs e2_resp.sqs e3_resp.sqs e4_resp.sqs to samo oprócz komend końcowych

2.
Zrobiłem Jednostkę o nazwie "SF1" kiedy ta jednostka wchodzi w pole wyzwalacza to ma aktywować heli "uchacz" i wylądować na znaku H "Help"

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to zrobić ?

ufoman: Obowiazuje limit 800x600.
Punky
Posty: 18
Rejestracja: 19 grudnia 2009, 23:18
ID Steam:
ID gracza: 3434

Re: Respawn ai przez wyzwalacz

Post autor: Punky »

Sorki za wery big zdjęcia. :D

Znalazłem coś takiego Uchacz action ["Land", help]
wpisuje to a warunek jest następujący not alive "enemy1"

No ale dalej coś niedziała.

Za odp z góry dzięki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”