Naboje - liczenie i przeładowywanie

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Naboje - liczenie i przeładowywanie

Post autor: smar »

Ma ktoś pomysł jak - skryptem lub inaczej - z dwóch 30 nabojowych magazynków w których zostało 15 naboi w każdym - zrobić jeden magazynek z 30 nabojami (i drugi pusty)?

Ewentualnie - jak liczyć ile naboi pozostało w magazynkach (skryptem!) - i to nie tylko w "ostatnim magazynku" - ale we wszystkich magazynkach danego żołnierza/oddziału/etc.?

I oczywiście problem odwrotny - jak przeładować 30 naboi tak, aby obdzielić nimi trzech żołnierzy (każdy po 10 sztuk) - choć to dużo mniej potrzebne w tej chwili.
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Naboje - liczenie i przeładowywanie

Post autor: VeaVictis »

Haaa dobre pytanie ;) ale czy jest w ogóle taka możliwość,żeby dać żołnierzowi określoną liczbę sztuk amunicji ??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Naboje - liczenie i przeładowywanie

Post autor: kondor »

Jest jakas komenda, ktora powoduje, ze oproznia sie wyszstkie magazynki o jakis wspolczynnik (np o polowe) ale nie pamietam jak sie nazywa
chyba to: http://community.bistudio.com/wiki/setVehicleAmmo
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Naboje - liczenie i przeładowywanie

Post autor: smar »

To co mnie interesuje, to misje/kampanie z ograniczonymi zasobami.

Jest, owszem, funkcja podająca ile jest pocisków załadowanych do broni. Nie wiem jednak, jak odpytać o ilość pocisków w "inventory". Ba! Nie wiem, jak dobrać się do "inventory" - żeby np. zobaczyć co żołnierz ma "w plecaku".

Przeładowanie broni działa tak, że na miejsce starego pakowany jest nowy magazynek - a stary idzie do "inventory" - chyba że był już całkiem pusty. Nowy magazynek jest brany taki, aby mieć jak najwięcej naboi załadowanych. Czyli np.: magazynki po 30 naboi, strzelam 3x3, zostaje 21, przeładowuję, strzelam 2x1, zostaje 28, przeładowuję, strzelam do opróżnienia magazynka, przeładowuję... będę miał 28 pocisków, bo to jest magazynek "najbardziej pełny w danej chwili". Gdy wystrzelam naboje z tego magazynka, to kolejne przeładowanie da 21 jako liczbę strzałów możliwych do oddania.

Czyli gra pamięta o każdym naboju. Pytanie tylko - jak się do tego dobrać?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”