Jak ustawić (automatycznie) żołnierza plecami do ściany?

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Jak ustawić (automatycznie) żołnierza plecami do ściany?

Post autor: smar »

Problem: jak ustawić żołnierza tak, aby ścianę budynku miał za plecami. Skrypt jak niżej okazuje się całkiem niezły... ale część żołnierzy ustawia się twarzą do ściany a pleckami... do potencjalnego nieprzyjaciela. Ani to dobrze nie wygląda, ani nie zapewnia dobrego pola widzenia. Ma ktoś jakiś pomysł?

Drugi problem: doStop działa jakoś ogłupiająco na AI - a bez niego żołnierze mają nie wiedzieć czemu przemożną ochotę na opuszczenie stanowiska i ogólnie wesołe bieganie tam i z powrotem. Popróbuję commandStop - chodzi mi o to aby oni robili "hold position" a nie o to, aby wyłączać im AI (co robi "v stop true" i chyba doStop).

Kod: Zaznacz cały

_list = _this nearObjects ["House", 100];
_groupCity = createGroup West;

{
  _i = 0;
  while { ((_x buildingPos _i) select 0) != 0 } do 
  { 
    "SoldierWB" createUnit [(_x buildingPos _i), _groupCity,"infantrymen = this"];
    infantrymen setskill 0;    
    infantrymen setPos (_x buildingPos _i); 
    doStop infantrymen;
    infantrymen setUnitPos "MIDDLE";
    infantrymen setBehaviour "AWARE";
    _i = _i + 1; 
  };
}forEach _list;

exit
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”