Problemy ze skryptami

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Cancer
Posty: 21
Rejestracja: 05 lutego 2007, 20:51
ID Steam:

Problemy ze skryptami

Post autor: Cancer »

Mogłby ktoś napisać mi, jak trzeba napisać skrypty aby:

-jednostka siedziała
-robiła pompki

-skrypt konczący misję po śmierci jednostek.

Te, których używam, nei chcą działać:/
Jeśli jest jakiś samouczek skryptow do ArmA - podajcie proszę link.
"Jeden zabity to tragedia, miliony zabitych - statystyka"

<><><><><><><><><><>
http://www.timegate.fora.pl - forum najlepszego muda w Polsce!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Matte »

Spracyzuj co miałeś na mysli pisząc "skrypt konczący misję po śmierci jednostek".
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Cancer
Posty: 21
Rejestracja: 05 lutego 2007, 20:51
ID Steam:

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Cancer »

Jak na całym obszarze ograniczonym wyzwalaczem nikt nie przezyje poza mna :D
"Jeden zabity to tragedia, miliony zabitych - statystyka"

<><><><><><><><><><>
http://www.timegate.fora.pl - forum najlepszego muda w Polsce!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Matte »

Tworzysz wyzwalacz, ustawiasz aktywacje na strone która ma wyginąć, zaznacz "nieobecny", i na koniec Typ "Koniec #1"
Obrazek
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Cancer
Posty: 21
Rejestracja: 05 lutego 2007, 20:51
ID Steam:

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Cancer »

A zeby zolnieze siedzieli?
"Jeden zabity to tragedia, miliony zabitych - statystyka"

<><><><><><><><><><>
http://www.timegate.fora.pl - forum najlepszego muda w Polsce!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

JUNIT switchmove   "AmovPercMstpSlowWrflDnon_AmovPsitMstpSlowWrflDnon"
Junit - nazwa jednostki...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Cancer
Posty: 21
Rejestracja: 05 lutego 2007, 20:51
ID Steam:

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Cancer »

Matte pisze:

Kod: Zaznacz cały

JUNIT switchmove   "AmovPercMstpSlowWrflDnon_AmovPsitMstpSlowWrflDnon"
Junit - nazwa jednostki...



Nie działa... zrobilem jednostke, wpisałem w Uruchomienie to co kazales mi napisac i nadal stoi....
"Jeden zabity to tragedia, miliony zabitych - statystyka"

<><><><><><><><><><>
http://www.timegate.fora.pl - forum najlepszego muda w Polsce!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Matte »

Wpisz to w punkie trasy albo w wyzwalaczu.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: -=HuNTeR=- »

Najlepiej to daj w punkcie trasy jednostki i daj zachowanie na bezpieczne.
Awatar użytkownika
Najemnik.pl
Posty: 31
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 5313721

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: Najemnik.pl »

E,a nazwałeś tą jednostke "Junit" ;) ? Bo to chyba jest jedyny problem...

Najol.
Obrazek
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: Problemy ze skryptami

Post autor: shelton »

Eeech, złośliwcy... ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”