Wyzwalacz i kolejny

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Wyzwalacz i kolejny

Post autor: flanker91 »

Siemka , postawiłem wyzwalacz w którym dałem "not alive c1" i po zniszczeniu tego "c1" jest tekst w tym wyzwalaczu , który mówi moja postać ( Obrona AA zniszczona ,proszę o wsparcie bla bla bla) , teraz kładę drugiego wyzwalacza żeby dowództwo odpowiedziało mi na ten tekst ( Rozumiem bla bla bla...) :) jaki tekst muszę dać w aktywacji żeby ten wyzwalacz włączył się po tym pierwszym ?? :)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wyzwalacz i kolejny

Post autor: Trance »

Najlepiej to robić w skrypcie.
Ale jak chcesz wyzwalaczami, to w aktywacji pierwszego wyzwalacza dopisz jakas_zmienna1 = true, nastepnie w warunku drugiego wyzwalacza wpisz jakas_zmienna1 i opoznij jego wykonywanie o przykładowo 5 sekund. Spowoduje to, że drugi tekst wyświetli się 5 sekund po pierwszym.
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Wyzwalacz i kolejny

Post autor: SaS TrooP »

Można takżę w obu zastosować not alive c1 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”