Opcja Radio w określonym przypadku

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Opcja Radio w określonym przypadku

Post autor: shelton » 08 lutego 2007, 12:31

Kurcze, zaczyna mi poważnie doskwierać brak dostępu do działu Edycja na starym forum OFP, zawsze tam można było znaleźć odpowiedź, której ktoś już kiedyś udzielił... :)

No nic, z braku laku, piszę...

Jak spowodować, by nowa radio-opcja
np. wezwanie śmigłowca
pojawiła się dopiero po zaistnieniu określonej sytuacji
np. not(alive cel).

Dzięki z góry.

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Opcja Radio w określonym przypadku

Post autor: gremdek » 08 lutego 2007, 15:40

index setRadioMsg text
Operand types:
index: Number
text: String
Type of returned value:
Nothing
Description:
Set radio message (0, 0, map radio) to given text.
Use "NULL" to disable radio slot.
Used In:
ArmA/OFP
Example:
1 setRadioMsg "Alpha Radio"
LCD
Available channels are 1-8 in OFP:CWC, and added 9 and 10 in OFP:R
cfog skończył się na kill'em all

Awatar użytkownika
shelton
Posty: 179
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:47
ID Steam: sheltonpol
Numer GG: 1986662
ID gracza: 1
Lokalizacja: Watford
Kontakt:

Re: Opcja Radio w określonym przypadku

Post autor: shelton » 08 lutego 2007, 15:43

Thx ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”