Wykrywnie przeciwnika

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
warabiej
Posty: 4
Rejestracja: 02 czerwca 2009, 12:18
ID Steam:
ID gracza: 0

Wykrywnie przeciwnika

Post autor: warabiej »

Witam
Mam stworzoną prostą misję patrolową. Założenia są takie:
- po wykryciu przeciwnika, drużynka pada na glebe
- niepostrzeżenie podczołguje się do przeciwnika
- zbiera info na jego temat.
- po zebraniu info otwiera ogien
- jezeli jest czysto, wstaje i idzie dalej.

Używam polecen nearestObjects, findNearestEnemy, knowsAbout, jeżeli knowsAbout zwróci ponad 2 to drużyna otwiera ogień
- jak dziala dokladnie nearestObjects czy findNearestEnemy, bo wyrzucają mi przeciwników, których żołnierz jeszcze nie wykrył, albo są za pagórkiem czy za budynkiem...
- Jak dokładnie działa komenda knowsAbout?? konkretnie chodzi mi o współczynniki, czym się rózni np. 3 od 3,5 ?? jakie info zbierane są na temat przeciwnika?
- w jakim promieniu dziala findNearestEnemy?
- polecenie nearestObjects czy findNearestEnemy uruchamiam w pętli, jednak gdy przeciwnik zostanie juz zlikwidowany nearestObjects wciąż pokazuje mi tego trupa, tak samo knowsAbout cały czas pokazuje mi 4?? czy da sie jakos to zmienic zeby "opisać" teren jako "czysty" czy trzeba na każdym wykonać alive przeciwnik??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”