świeca - rzut przez NPC, lądowanie w tym miejscu

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

świeca - rzut przez NPC, lądowanie w tym miejscu

Post autor: Skurcz »

Witam was wszystkich, z nowym problemem. Chciałbym, aby gość, wyposażony np. w zieloną racę (tę z dymem, rzecz jasna), rzucił ją dopiero wtedy, gdy znajdę się od niego w odległości 600m. Jest to możliwe ? Bo trochę się domyślam, iż będzie to coś w stylu komendy throw. Racę dymną wiem jak dodawać, więc tu nie ma problemu.
Potrzebne jest mi do misji, w której gość ją odpala i tam mam wylądować.
Z góry dziękuję, jak będą jakieś problemy to napiszę :dworship
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: świeca - rzut przez NPC, lądowanie w tym miejscu

Post autor: VeaVictis »

Z tego co pamiętam jeszcze z czasów OFP, robiłem kiedys taką misję, można to było zrobić na dwa sposoby (może i nawet więcej, na dwa mi sie udało). Pierwszy, za pomocą wyzwalacza (trigger), drugi wpisując komendę w punkcie nawigacyjnym (zakładając,że zestrzelony gość będzie się przemieszczać). Jako,że było to dawno, mogę się mylić co do komend więc jeśli ktoś jest pewien proszę mnie poprawić i napisać poprawną ;)
Opiszę tylko sposób przy pomocy wyzwalacza,tak więc ustaw wyzwalacz i zawij go jakoś, zaznacz która strona ma go aktywować (WSCHÓD, ZACHÓD.PARTYZANCI czy CYWILE), następnie zaznacz ile razy ma być uzyty trigger (wyzwalacz) tylko jeden raz, czy może więcej. Jeśli więcej nie zapomnij dodać kilku granatów dymnych (żeby gość miał czym rzucać :P) Dalej, nazywasz zestrzelonego/zaginionego członka załogi np. pilot1 oraz nazywasz pilota smigłowca np. helo. Następnie w polu inicjacji wyzwalacza musisz wpisac coś na kształt: helo distance pilot1 <= 600; pilot1 throw [nazwa_granatu]
*Zaznaczam, mogę się mylić,ale jeśli choć trochę pomogłem to fajnie ;) Pozdrawiam.
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
Awatar użytkownika
Skurcz
Posty: 67
Rejestracja: 19 marca 2009, 14:53
ID Steam:
Numer GG: 13246141
ID gracza: 0

Re: świeca - rzut przez NPC, lądowanie w tym miejscu

Post autor: Skurcz »

Niestety, nei zadziałał. Wyskakuje mi błąd:
helo distance pilot1 <= 600; pilot1 throw [nazwa_granatu]
gdy to wpisuję, oczywiście helo to np. ja, pilot1 to gość który rzuca tę flarę.
Gdy wpisuję w aktywacji wyzwalacza tę helo blablabla to wtedy nie chce mi zadziałać.
Byłbym wdzięczny, jeśli byś mi podał to tak trochę bardziej szczegółowo :coffee
Seria ArmA - Dla niektórych jest jak pudełko żołnierzyków. Kupując dostajesz gotową paczkę zabawek. Możesz bawić się sam, lub z kolegami. Wymyślasz własne scenariusze, a także załatwiasz coraz to nowe jednostki. Ogranicza cię tylko wyobraźnia i chęci :]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”