chat w wyzwalaczu

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

chat w wyzwalaczu

Post autor: flanker91 »

Siemka robię misję , w której jeden z pkt jest rozwalanie AA , po rozwaleniu ma sie odbywać chat w mojej drużynie
no i wpisuje w wyzwalaczu w warunku (ap groupChat "bla bla bla bla") po czym wyskakuje mi "Typ nic, potrzebny Bool" o co chodzi ? w ARMA nie miałem tego problemu. no i jeszcze zapomniałem jak się robi cały dialog, czyli jak zrobić żeby po tym jak jednostka skończy mówić , załóżmy po upływie 2 sek zaczęła kolejna mówić.
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: chat w wyzwalaczu

Post autor: flanker91 »

dobra na pierwsze pyanie sobie przypomniałem co i jak :) ale dalej nie pamiętam co zrobić żeby po pierwszym dialogu jednostki "a" mówiła druga
P.S sorry za spam ;)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: chat w wyzwalaczu

Post autor: Trance »

aP groupChat "bla bla bla" wpisuj nie w warunku, tylko w polu Przy Aktywacji!
Do opoznienia wykonywania kolejnych komend uzywa sie instrukcji sleep x (gdzie x to ilosc seekund)
Obrazek
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: chat w wyzwalaczu

Post autor: flanker91 »

dobra to stawiam ten pierwszy wyzwalacz z " ap groupchat "bla bla bla" i teraz co muszę zrobić ? postawic drugi wyzwalacz czy co ? i co mam wpisać ? bo nie rozkminiam
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: chat w wyzwalaczu

Post autor: Trance »

Wyzwalaczami to się zajedziesz na śmierć ;). Zrób to skryptem
Jak? Poniżej pobieżnie Ci to wyjasnie:

Tworzysz w katalogu z misją plik speech.sqf i piszesz w nim:

aP goupChat "bla bla bla 1";
sleep 3;
aP2 groupChat "odpowiedz na bla bla bla";
sleep 5;
aP groupChat "odpowiedz na odpowiedz na bla bla bla";
itd...

teraz zapisujesz ten plik i w wyzwalaczu, w ktorym chciałes cos tam wpisywac w polu przy aktywacji dajesz takie cos:

nil = [] execVM "speech.sqf";

I po robocie
Obrazek
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: chat w wyzwalaczu

Post autor: flanker91 »

No dzięki wielkie za pomoc i za szybką pomoc :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”