Własne wstawki filmowe

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Własne wstawki filmowe

Post autor: Radeon »

Może komuś się przyda. Pewnie początkującym, do robienia właśnych wstawek filmowych.
Przykładowa misja pokazująca użycie kamery, przy pomocy starej dobrej metody z OFP. (tak Matte, ta Twoja jest naprawde czasochłonna i trudna... No dla pr0)
Opis znajduje się w skrypcie, ten można otworzyć notatnikiem albo ArmAEdit'em.

Obrazek

Camera Sample [169 KB]

Wymaga QG ze względu na nowe animacje. Sama misja jest na UnitedSahrani. Otworzyć przez edytor i włączyć podgląd. Jeśli macie ustawiony widoczność standardowo na 1200 metrów, radze ustawić przynajmiej na 2000. Ja mam na 3600. Dlaczego ustawić wyżej? Ąno dlatego, żeby nie widzieć "mleka" przy zoomach np. tych gór w oddali.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Info] Komendy i skrypty w ArmA

Post autor: kondor »

jesli to ma byc dla poczatkujacych, to nie nalezy ich uczyc zlych nawykow
-przestarzala skladnia, ktora jest mniej czytelna
-uzywanie wyzwalaczy do celow, do ktorych nie zostaly wymyslone
-

Kod: Zaznacz cały

_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_ox = GetPos kam1 Select 0 
_oy = GetPos kam1 Select 1 
_cam CamSetPos [_ox,_oy,10]
_cam CamCommit 0
nie mozna stworzyc kamery w docelowym miejscu od razu?
-zamiast czekac ~czas po poleceniu camCommit czas lepiej uzyc po prostu pozniej polecenia camCommited
-zeby tekst ukazal sie na dole nalezy uzyc argumentu "plain down", a nie "down"
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [Info] Komendy i skrypty w ArmA

Post autor: Matte »

Dodam jeszcze:
Po kiego grzyba cały czas każesz kamerze celować w UAZa skoro i tak w niego celuje, przecież można zostawić camSetTarget w spokoju aż do momentu kiedy faktycznie będziesz zmieniał cel.

I tak twierdze, że camera.sqs jest lepszy ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”