Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek

Post autor: Trance »

Witam!
Tworze misje, w ktorej inicjacji uruchamiam skrypt tworzacy w danym miejscu skrzynke z amunicja, usuwam cala jej zawartosc i dodaje wybrane przeze mnie magazynki, bronie itd.
Wszystko pieknie sie robi, tylko jest jedno ale. Dziala to tylko na serwerze. Co prawda skrzynke widza wszyscy podlaczeni, ale juz jakby tych komend z usuwaniem zawartosci skrzynki i dodawaniem wybranych przeze mnie nie. Dla nich zawartosc to to, co znajduje sie w skrzynkach oryginalnie. Dodatkowo (nie wiem czy to na 100%) nie moga nic z tych rzeczy wziasc (no bo ich tam nie ma, chociaz oni je widza). Wie ktos gdzie moze lezec problem?

Aha i od czasu do czasu pojawia mi sie komunikat (|#| lokalna zmienna w przestrzeni globalnej). Ma ktos pomysł jak temu zaradzic? Dodam, ze nigdzie przy odpalaniu skryptu czy jego wykanywaniu nie wrzucalem jakis linijek typu ?!(isServer):exit.
Błagam o pomoc.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek

Post autor: kondor »

1. Jak słusznie zauważyłeś, dodawanie do skrzynek jest quasi-lokalne. Rozwiązanie - zmieniaj zawartość skrzynek na wszystkich komputerach.
2. podkreślnik przed identyfikatorem zmiennej w armie sprawia, że ta zmienna jest traktowana jako lokalna. Prawdopodobnie w jakimś miejscu z poziomu edytora (np w jakimś polu wyzwalacza) lub w jakimś ciągu komend wywoływanych z poziomu gui użyłeś czegoś w stylu: _zmienna
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek

Post autor: gremdek »

obiekty static a takimi są skrzynki są lokalne dla wszystkich.
czyli jak ktoś doda coś do niej skryptem lokalnym to tylko on to zobaczy.
lub inny przykład, jak sobie gracz uruchomi player addweapon "babababa" to bedzie mial to bababa, ale jesli da innemu graczowi bron to on jej nie dostanie (np. p2 addweapon "vaavavaef")
ale w armach można już przesyłać tablice przez publicvariable to stwórz po prostu tablice co ma być dodane i w jakimś playerloop niech to odbiera i wykonuje odpowiednie czynności.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek

Post autor: Miro »

Podepnę się do tematu, tyle że nie wiem jak wywalić żołnierzowi,oraz ze skrzyni Noktowizor
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”