Witam!
Tworze misje, w ktorej inicjacji uruchamiam skrypt tworzacy w danym miejscu skrzynke z amunicja, usuwam cala jej zawartosc i dodaje wybrane przeze mnie magazynki, bronie itd.
Wszystko pieknie sie robi, tylko jest jedno ale. Dziala to tylko na serwerze. Co prawda skrzynke widza wszyscy podlaczeni, ale juz jakby tych komend z usuwaniem zawartosci skrzynki i dodawaniem wybranych przeze mnie nie. Dla nich zawartosc to to, co znajduje sie w skrzynkach oryginalnie. Dodatkowo (nie wiem czy to na 100%) nie moga nic z tych rzeczy wziasc (no bo ich tam nie ma, chociaz oni je widza). Wie ktos gdzie moze lezec problem?
Aha i od czasu do czasu pojawia mi sie komunikat (|#| lokalna zmienna w przestrzeni globalnej). Ma ktos pomysł jak temu zaradzic? Dodam, ze nigdzie przy odpalaniu skryptu czy jego wykanywaniu nie wrzucalem jakis linijek typu ?!(isServer):exit.
Błagam o pomoc.
Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek
Moderator: Inkwizytor
Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek
1. Jak słusznie zauważyłeś, dodawanie do skrzynek jest quasi-lokalne. Rozwiązanie - zmieniaj zawartość skrzynek na wszystkich komputerach.
2. podkreślnik przed identyfikatorem zmiennej w armie sprawia, że ta zmienna jest traktowana jako lokalna. Prawdopodobnie w jakimś miejscu z poziomu edytora (np w jakimś polu wyzwalacza) lub w jakimś ciągu komend wywoływanych z poziomu gui użyłeś czegoś w stylu: _zmienna
2. podkreślnik przed identyfikatorem zmiennej w armie sprawia, że ta zmienna jest traktowana jako lokalna. Prawdopodobnie w jakimś miejscu z poziomu edytora (np w jakimś polu wyzwalacza) lub w jakimś ciągu komend wywoływanych z poziomu gui użyłeś czegoś w stylu: _zmienna
Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek
obiekty static a takimi są skrzynki są lokalne dla wszystkich.
czyli jak ktoś doda coś do niej skryptem lokalnym to tylko on to zobaczy.
lub inny przykład, jak sobie gracz uruchomi player addweapon "babababa" to bedzie mial to bababa, ale jesli da innemu graczowi bron to on jej nie dostanie (np. p2 addweapon "vaavavaef")
ale w armach można już przesyłać tablice przez publicvariable to stwórz po prostu tablice co ma być dodane i w jakimś playerloop niech to odbiera i wykonuje odpowiednie czynności.
czyli jak ktoś doda coś do niej skryptem lokalnym to tylko on to zobaczy.
lub inny przykład, jak sobie gracz uruchomi player addweapon "babababa" to bedzie mial to bababa, ale jesli da innemu graczowi bron to on jej nie dostanie (np. p2 addweapon "vaavavaef")
ale w armach można już przesyłać tablice przez publicvariable to stwórz po prostu tablice co ma być dodane i w jakimś playerloop niech to odbiera i wykonuje odpowiednie czynności.
cfog skończył się na kill'em all
Re: Problem z dodawaniem amunicji do skrzynek
Podepnę się do tematu, tyle że nie wiem jak wywalić żołnierzowi,oraz ze skrzyni Noktowizor
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!